Citat:
Ursprungligen postat av EastClintfood
"Huh? brände pullad gris? hade du det inne i tre dagar eller nått?
Simpel karre fungerar annars bra till att dra grisen, lagom mängd med fet."
mmmm.. jo typ, hade för hög värme och märkte inte då att min gamla gryta hade pajat, speciellt locket. så var den helt svart på ytan och köttet inuti var torr som en feminist
Hehe gillar annars dina länkar, men fan klagar inte din mage nån gång alls efter all fett och alko eller är ni polska fan hårdhudade?
Edit: blev nåt fnatt med quategrejen men de är avsett för dig kissenmjau
om du sneglar in till vetenskapens värld, vad konserverar dom saker dom ska bevara i?
Så yes, min kropp mår toppen, fin och så väl konserverat
Min mage ska vi kanske inte diskutera i mattråden,
men för att ändå ge ett snabbt svar så har jag aldrig problem med maten, den obligatoriska kanna kaffe jag tar på morgonen däremot.... hehehe
Citat:
Ursprungligen postat av alwayslook
Hehe, jaa du kissen, vad ska jag berätta som du inte redan vet ifrån biologitimmarna?
Sockerkaksformerna fick sig oxå lite glasyr på de rätta ställena
de gick bra till kaffet och alla var nöjda och belåtna
Själv dricker jag bara Arboga 10,2 i bastun, brukar räcka med ett par då så att de bara
tjongar till sådär härligt i skallen

visste inte om det rörde sig om gäster som inte var fullt lika styva som dom jag måste stå ut med eller om det handlade om mer visuell blommor och bin förklaring hehe
Arbogan är ganska mysig, den är inte direkt vidrig och man behöver bara smutta på den hehe
Citat:
Testar o slänga upp bilden igen ok, håll till godo
Bacontaco
http://www.ladda-upp.se/bilder/gsqbsktztclxo/
Det där ser bara majestätisk ut,att jag har stående ovationer som bakgrundsljud just nu försämrar inte saken.
Citat:
Nej de är ju inte de, men jag hoppas ju kunna få till de där häftiga baconskalet
på något sätt.. måste ju finnas en bra beskrivning om man söker runt lite antar jag
du lindar bacon i servetthållare för skal, baconweave för "tortilla"
Barszcz från grunden, den blev så där, det åts med god aptit vid bordet dock.
får se om jag ger den fler chanser eller om det blir välbeprövade halvfabrikat i fortsättningen.
http://i998.photobucket.com/albums/af108/kissen_mjau/middag/barszczandarboga_zps52c2ea1b.jpg