2005-02-18, 16:14
Medlem
farbror einars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PolarenPär
Nja det ingar ju sa att saga i den pastadda kriminaliteten.. Men lite OT far man val lov att vara sa lange det handlar om Carola/Anna och deras bojelser..
Sååååå sant ha ha.Vi måste ju bara reda ut all denna stöldsoppa med Carola och hennes patraskvänner.
Citera
2005-02-18, 16:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av farbror einar
Sååååå sant ha ha.Vi måste ju bara reda ut all denna stöldsoppa med Carola och hennes patraskvänner.
Carola Haggqvist snattar!!! Anna Book med... Kandisarnas kriminalitet..
Citera
2005-02-18, 16:16
Medlem
farbror einars avatar
Citat:
Carola Haggqvist snattar!!! Anna Book med... Kandisarnas kriminalitet..
Helt underbart detta fall måste lösas inom en snar framtid!
Citera
2005-02-18, 16:18
Bannlyst
Citat:
Helt underbart detta fall måste lösas inom en snar framtid!
Hon befinner sig alltsa inte i Afrika, och det ar melodifestival pa G i Linkoping. Hela ciruksen har dragit dit och att Carola befinner sig pa platsen ar ju ganska trovardigt i detta fall. Tank om hon stjal av sina artistkollegor ocksa
Citera
2005-02-18, 16:18
Medlem
farbror einars avatar
Det kan inte vara så att Anna är huvudmannen i denna härva och som tack för att Carola stjäl får Carola rida Runars vita häst som Anna har i hästsläpet?
Citera
2005-02-18, 16:19
Bannlyst
Citat:
Det kan inte vara så att Anna är huvudmannen i denna härva och som tack för att Carola stjäl får Carola rida Runars vita häst som Anna har i hästsläpet?
Fungerar ju bara om det ar en san dar for tva hastar
Citera
2005-02-18, 16:21
Medlem
farbror einars avatar
Citat:
Fungerar ju bara om det ar en san dar for tva hastar
Ja men jag har hört att Volvo har byggt för 3 hästar.En hästvagn alltså.Så nu får både stöldgodset,Anna och hästfan plats.
Jag tror det kan vara svaret på gåtan.
Citera
2005-02-18, 16:23
Bannlyst
Citat:
Ja men jag har hört att Volvo har byggt för 3 hästar.En hästvagn alltså.Så nu får både stöldgodset,Anna och hästfan plats.
Jag tror det kan vara svaret på gåtan.
Varfor stjal hon bara lappstift da? Kan det vara sa att dom stjal sa in at h-e mycket att dom bara tar sma pinaler?
Citera
2005-02-18, 16:25
Medlem
farbror einars avatar
Citat:
Varfor stjal hon bara lappstift da? Kan det vara sa att dom stjal sa in at h-e mycket att dom bara tar sma pinaler?
Där har vi förklaringen till Anna´s mage.Hon har ju ta mig fan en kasse där under tröjan med läppstift och det behövs ju till Anna´s stora käft.
Citera
2005-02-18, 16:26
Bannlyst
Jag ska skicka ett mail till min van och fraga om mer detaljer runt det hela. Anna Book skulle tydligen ha snattat i Bromma
Citera
2005-02-18, 16:28
Medlem
farbror einars avatar
Citat:
Jag ska skicka ett mail till min van och fraga om mer detaljer runt det hela. Anna Book skulle tydligen ha snattat i Bromma
Å fan var det skulle inte förvåna mig hon lär nog upp dottern sin så att hon slipper snatta själv sen.
Citera
2005-02-18, 16:31
Medlem
Gerras avatar
Vill minnas att jag skrev något om den korpen för några år sedan... *Rotar*
Jojomen: Kolla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem