2008-02-01, 21:43
Medlem
Marulks avatar
Skulle läxa upp den kristna horan om hon följde med mig hem, kanske ett straffknull i analen, men då ska hon banne mig inte njuta av det.

Vidrig människa !!!
Citera
2008-02-01, 23:08
Medlem
pelle_snusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel_Ho
Jag tror att ryktena om Carola och hennes vidlyftiga sexliv är klart överdrivna. Dom har en tendens att växa för varje ny tråd som skapas om henne.

Min svåger gick på AF samtidigt och det var han som berättade det. Eftersom han aldrig brukar ljuga annars så har jag ingen anledning att tr att han gör det nu. Han säger inte heller i sann FB-anda att han varit på henne varken i 1:an eller 2:an
Citera
2008-02-02, 00:14
Medlem
Grantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ayrton
Carola i sängen, ja tack!

Carola annars, nej tack!
Kan bara hålla med!
Citera
2008-02-02, 05:02
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Själsfrände
Enligt en källa ska hon ha haft en Bukkakeorgie med ett mycket känt dansband.
Det hela ska ha avslutats med att hon vänt sig om partär och bett dem tränga in i analen "två och två".
HAde det där vart sant hade så hade det vart guld om nån filmat
Skulle gärna sett henne få en rejäl golden shower

Men måste va jobbigt som offentlig person att tex tända på extrema grejer.

Annars så är hon faktiskt hetare nu runt 40 än när hon var 20, speciellt i kroppen
Senast redigerad av volvo 240 2008-02-02 kl. 05:05.
Citera
2008-02-02, 13:19
Moderator
Hamilkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrkHöger
men vad har hänt med dom?
tror inte att de "unga" nakenbilderna är äkta för tuttarna var rätt små..i jämförelse med den bilden när hon är äldre och sitter på en trappa...

Om bilderna är äkta, så måste de minst bystiga bilderna vara från ett stycke innan hon slog igenom i Meoldifestivalen som 16-åring, för då hade hon betydligt mer byst än så.
Citera
2008-02-02, 18:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
HAde det där vart sant hade så hade det vart guld om nån filmat
Skulle gärna sett henne få en rejäl golden shower

Men måste va jobbigt som offentlig person att tex tända på extrema grejer.

Annars så är hon faktiskt hetare nu runt 40 än när hon var 20, speciellt i kroppen
Klart det är sant!
Det här är ju FB, sanningssägarnas sista bastion.
Citera
2008-02-02, 19:28
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marulk
Skulle läxa upp den kristna horan om hon följde med mig hem, kanske ett straffknull i analen, men då ska hon banne mig inte njuta av det.

Vidrig människa !!!

Tänder du på våldtäkt?
Citera
2008-02-02, 19:45
Medlem
suetoniuss avatar
Carola framstår som väldigt ödjmuk i jämförelse med många av sina mediehorkollegor

Det här är förvisso en icke-fråga men det är ju 99% av allt skvaller och all diskussion om skvaller. Carola anklagas ofta för att vara en diva dels av diverse kändisar och kvällspress journalister (nu senast av mannen som är mest känd för att ha pruttat i tv och utropat äntligen vid nobelprisets tillkännagivande) och dels av många privatpersoner på nätet som inte gillar hennes uttalande om bögar, hennes religiösa tro eller hennes musik. Låt mig först säga att jag själv är hardcore ateist. Därtill så ser jag homosexualitet som ett biologiskt fenomen som alltid har existerat och som berikar vår kultur utan att riskera att utrota den övriga kulturen (vilket är fallet med massinvandring). En homosexuell kan lika lite som en heterosexuell styra över sin sexuella drift. Inga böner i världen hjälper. Jag är heller inget stort fan av hennes musik och tycker att hon länge tilldelades alldeles för barnsliga låtar av sina låtskivare (hey mickey etc.). Jag tycker dock att hon är duktig på det hon gör och hon har trots allt lyckats charma europa vid tre tilfällen.

För att komma till poängen. I mina ögon framstår Carola som betydligt mer ödmjuk och mindre divig än exempelvis "schlagerkolleger" som Alexander Bard, resten av BWO, Ola Salo, Charlotte Perrelli, Andreas Johnson, Tommy Körberg mfl. Jag är själv ingen insider och det vore intressant med lite feedback från folk som har träffat såväl Carola som de övriga mediehordivorna.

Både Alexander Bard och Ola Salo är mycket skickliga på att komponera och skriva gaypoplåtar. Jag skulle vilja hävda att båda är i världsklass inom det gebitet. De är dock framförallt båda två betydligt större divor än Carola. Jag såg en intervju med Alexander Bard där han hävdade att det Max Martin (eller ABBA kommer inte håg) gjort för Sverige i västeuropa och USA, det hade han gjort för Sverige i östeuropa. Oavsett vem det var han jämförde med så kan man ju konstatera att det var en grov överdrift. Bard är också grundare av den s.k. elitlistan som han själv leder. Han har vid flera tillfällen hoppat på Carola och totalt avfärdat hennes musik och hennes person. Han skall ha sagt till Robbie Williams att hans senaste skiva var skit och därefter fått välförtjänt stryk. Jag blir inte särskilt upprörd över detta. Det kan vara kul med lite pajkastning mellan mediehoror. Dock så förstår jag inte varför inte han utmålas som en betydligt större diva än Carola? När de flesta påhoppen riktas mot en person under lång tid så blir det heller inte särskilt roligt. Det är ungefär som hey baberibas stående mobbning mot kungahuset.

Ola Salo framstår också som extremt divig i varje intervju han gör. Jag råkade se en intervju på youtube där någon stackars finsk schlagerartist intervjuade honom och han blev i princip totalt ignorerad av Salo. Jag såg också en intervju med Ola i morgonsoffan inför allsången när Anders Lundin ville få honom att sjunga med i en allsång. Anders Lundin började sjunga medan Ola knep käft. Det blev mer och mer pinsamt och Anders Lundin försökte få med honom men han knep käft. Till saken hör att han inför sin medverkan i allsången kallat programmet för töntigt. De få gånger Ola har sjungit andra låtskrivares låtar musik så tycker jag han har gjort det med en iskall kylighet. Hans ögon utstrålar ungefär "Ni skall vara jävligt tacksamma för att jag sjunger den här smörjan". På samma sätt så utstrålar hans ögon i alla intervjuer "Du skall vara jävligt tacksam för att du får ställa dina idiotfrågor till mig". Nu vill jag bara säga att jag tycker att Ola Salo är en jävligt skicklig låtkompositör/låtskrivare av popsånger. Han är underskattad som låtkompositör men betydlgit mer underskattad som diva.

Andreas Johnson uttalade sig för ett tag sen om sin duett med Carola. Han sa något i stil med "Jag vet inte vad jag har gett mig in på, hon är ju lite galen". Hur fan kan man säga något sådant? Hursomhelst så är det ju ett jävligt divigt uttalande. Samtliga tre herrarna har ju vid olika tillfällen också öst sitt förakt över eurovisionen trots att åtminstone Bard och Johnson definitivt nu har kvalat in som schlagerhoror.

Då jag har sett Charlotte Perelli uttala sig om diverse europeiska schlagerartister så brukar hon låta jävligt fisförnäm. Hon är i och för sig inte ensam om att tycka att många eurovisionslåtar är skit men det hon själv är känd för är ju en vinst i eurovisionsfestivalen. Därefter så har hon ju knappt haft en hit och det har snart gått tio år.

Jämför nu dessa med Carola. Jag har aldrig hört henne såga andra artister eller deras låtar. När hon sjunger andras musik som inte ligger i hennes repertoar så gör hon det med nästan överdriven innerlighet (särskilt om det är kristna låtar).

Som sagt, jag kan förstå om folk inte diggar Carolas musik, schlagermusik i allmänhet, eller hennes starka religiösa tro men jag har svårt att förstå hur folk kan tycka att hon är en diva? I jämförelse med de flesta kvinnliga artister som har haft en lång karriär så tycker jag att hon snarare utmärker sig för sin ödjmukhet och hon är framförallt ljusår efter de flesta kändisbögar i divighet. Förutom Gardell så tror jag ingen av dessa kändisbögar någonsin har kritiserat det faktum att man hänger homosexuella i Iran från lyftkranar. Däremot så är de jävligt upprörda över ett enstaka uttalande av Carola om att hon ansåg homosexualitet vara i strid med bibeln, något som hon därefter har tagit tillbaka, även om det inte alls är en orimlig bokstavlig tolkning av bibeln. Som sagt personligen är jag ateist och har inget emot homosexualitet men jag tycker inte att det är särskilt märkligt om man som kristen, som ser bibeln som en helig text författad av Gud, kan luta åt att homosexualitet är omoraliskt oavsett vad ens egna instinkter säger. Sodom presenteras ju inte direkt som ett föredöme i bibeln.
Senast redigerad av suetonius 2008-02-02 kl. 20:13.
Citera
2008-02-02, 21:54
Medlem
Legimitations avatar
Felpost.
Citera
2008-02-03, 01:00
Medlem
Druganauts avatar
Juste manifest till Carolas försvar. Räkna inte med några uppmuntrande SMS från Runar bara.
Citera
2008-02-03, 01:12
Medlem
Kingen_kings avatar
Du får ju lägga ut texten lite om du vill ha en diskussion på FB! Såna där korta texter vill vi inte ha! Det går alldeles för fort att läsa....
Citera
2008-02-03, 01:21
Medlem
Zockerconnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingen_king
Svårt att bestämma dej? Eller blev du bara lite sugen ju mer du tänkte på det?
Har man inte rätt att ändra åsikt, hon verkar ju att vara ganska på. Jag tycker att man får inte vara alltför kräsen, det måste vara lusten som styr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in