2004-08-09, 16:14
Medlem
Carola Blir Yngre?

http://www.expressen.se/index.jsp?a=167670

HUR KAN CAROLA VARA 33 ÅR GAMMAL (ENLIGT BIFOGAD ARTIKEL). VAD JAG MINNS VANN HON MELODIFESTIVALEN SEXTON ÅR GAMMAL NÄR JAG VAR TOLV. JAG ÄR 33 NU, HON BORDE VARA 37.
Citera
2004-08-09, 16:34
Medlem
scratchys avatar
Hon fyller 38 den 8 sep.
Citera
2005-02-18, 15:02
Bannlyst
Carola Haggqvist snattar!!! Anna Book med... Kandisarnas kriminalitet..

Jag har en bekant som arbetar inom Lindexkedjan som skickade ett mail idag. I det stod att lasa bland annat om Carola Haggqvist som i tisdags snattade tva lappstift pa Lindex i Linkoping.. Hon stoppade pa sig dessa och borjade sedan prova klader i provhytterna. Efter en stund skulle hon enligt uppgift ha sagt foljande:
-Bast att vi gar harifran innan dom tror att jag snattar..
Nar hon passerade utgangen grep dom henne och efter en stund plockade hon fram lappstiften. Tyvarr sa gick gripandet av olika anledningar "fel" till och de tvingades slappa henne utan anmalan. En journalist pa Expressen var pa plats, men av ytterligare nagon anledning sa skrivs det inget om detta...

Samma bekant berattar vidare att Anna Book tagits flera ganger for snatteri pa Lindex och senast da hon stoppat pa sig varor for runt 1000:-... Hon ar vida kand tydligen for att inte kunna halla korvfingrarna i styr...

Detta diskuterades pa ett butikchefsmote denna vecka.
Citera
2005-02-18, 15:05
Medlem
farbror einars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PolarenPär
Jag har en bekant som arbetar inom Lindexkedjan som skickade ett mail idag. I det stod att lasa bland annat om Carola Haggqvist som i tisdags snattade tva lappstift pa Lindex i Linkoping.. Hon stoppade pa sig dessa och borjade sedan prova klader i provhytterna. Efter en stund skulle hon enligt uppgift ha sagt foljande:
-Bast att vi gar harifran innan dom tror att jag snattar..
Nar hon passerade utgangen grep dom henne och efter en stund plockade hon fram lappstiften. Tyvarr sa gick gripandet av olika anledningar "fel" till och de tvingades slappa henne utan anmalan. En journalist pa Expressen var pa plats, men av ytterligare nagon anledning sa skrivs det inget om detta...

Samma bekant berattar vidare att Anna Book tagits flera ganger for snatteri pa Lindex och senast da hon stoppat pa sig varor for runt 1000:-... Hon ar vida kand tydligen for att inte kunna halla korvfingrarna i styr...

Detta diskuterades pa ett butikchefsmote denna vecka.
Torde inte helkristna Carola bryta mot budordet DU SKALL ICKE STJÄLA?Eller det kanske inte äller kända sångerskor utan bara fattiga personer som behöver spackel.?
Citera
2005-02-18, 15:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av farbror einar
Torde inte helkristna Carola bryta mot budordet DU SKALL ICKE STJÄLA?Eller det kanske inte äller kända sångerskor utan bara fattiga personer som behöver spackel.?
Man borjar fundera nar man hor sant har.. Nu nar jag tanker efter ser ju Carola riktigt lomsk ut Som en san dar som stoppar i fickorna pa billiga butiker. Anna Book maste val dryga ut kassan med tanke pa vad hon satter i sig till lunch/middag
Citera
2005-02-18, 15:10
Medlem
farbror einars avatar
Citat:
Man borjar fundera nar man hor sant har.. Nu nar jag tanker efter ser ju Carola riktigt lomsk ut Som en san dar som stoppar i fickorna pa billiga butiker. Anna Book maste val dryga ut kassan med tanke pa vad hon satter i sig till lunch/middag
ja du Anna Lok vet man ju att hon förberder sig för nödslakt till julen som kommer och vill därför vara så grovt kriminell hon bara kan...Carola är en svårare fråga.
Citera
2005-02-18, 15:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av farbror einar
ja du Anna Lok vet man ju att hon förberder sig för nödslakt till julen som kommer och vill därför vara så grovt kriminell hon bara kan...Carola är en svårare fråga.
Fattar inte heller varfor journalisten inte skrev nagot om det Kanske ar vi forst med nyheten pa FB och nasta vecka sa star det i varenda skvallertidning, eller ar Carola en helig ko som man inte skriver skit om?
Citera
2005-02-18, 15:14
Medlem
farbror einars avatar
Citat:
Fattar inte heller varfor journalisten inte skrev nagot om det Kanske ar vi forst med nyheten pa FB och nasta vecka sa star det i varenda skvallertidning, eller ar Carola en helig ko som man inte skriver skit om?
Skulle tippa att om Carola hade blivit tagen för snatteri så hade tidning slagit på stora trumman med texten efterföljande dag:CAROLA AVSLÖJAD SOM STORFÖRBRYTARE!!!.Men då inget skedde kan dom ju inte skriva något.
Citera
2005-02-18, 15:16
Bannlyst
Lindexcheferna var tydligen grymt besvikna pa att de anstallda agerat fel och inte lyckats satta fast henne.. Men daremot borde man ju kunna kolla upp om Anna Book blivit domd/atalad for snatteri tycker jag
Citera
2005-02-18, 15:18
Medlem
farbror einars avatar
Citat:
Lindexcheferna var tydligen grymt besvikna pa att de anstallda agerat fel och inte lyckats satta fast henne.. Men daremot borde man ju kunna kolla upp om Anna Book blivit domd/atalad for snatteri tycker jag
Ja det är åt helvete att en grupp frikyrkliga kan få skydda sin stora idol från att bli tagen för snatteri.Och ang Anna skulle man vilja kolla upp hon ser ju satans klåfingrig ut.
Citera
2005-02-18, 15:20
Medlem
hagge3s avatar
Ajabaja, jag tror din vän har tystnadsplikt om sånt där.
Citera
2005-02-18, 15:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hagge3
Ajabaja, jag tror din vän har tystnadsplikt om sånt där.
Mojligt men JAG har det inte
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in