2006-07-29, 12:45
Medlem
Therons avatar
- Har den frireligiöse Carola för vana att ljuga inför publiken (En bandmedlem menade att hon sa det för att raggare fanns där).

- Eller flashade hon med brösten för polisen och därför fick köra vidare?
Citera
2006-07-29, 13:19
Medlem
kasstkniws avatar
Tjena!

Vi donar med bilder här, över till skvallertanterna.

MPK - Skvaller

/Mod
Citera
2006-07-29, 13:27
Medlem
Cockstars avatar
Polismännen släppte henne efter att grundligt ha bearbetat hennes bröst, röv och mun med sina penisar, batonger och skärmmössor. Carola talade i tungor hela tiden.

Tror faktiskt att hon ljuger om hela historien. Hon är ju fake.

Ser nu att hon körde i 160 KNOP!?? Kan hon likt Jesus kunde gå på vatten, framföra sin bil på ytan?!?

Mysterium.
Citera
2006-07-29, 13:33
Medlem
Ghandis avatar
jag vill göra en anmälan mot poliserna som inte följer lagen, hon ska inte särbehandlas(såvida hon inte gav dom 1 blowjob/knull) räcker väl man vnder sig till polisen för o göra en anmälan, sen är dom väl inte villiga o ta fram infi man vill ha.
Citera
2006-07-29, 13:39
Medlem
Heinzes avatar
Trådar sammanfogade.
/mod
Citera
2006-07-29, 13:47
Medlem
fluke12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calico Jack
Carola gjorde en vansinnesfärd på väg till sin konsert.
Hon körde i 160 kilometer på 70-vägar.
Men polisen lät henne köra vidare.
- De var jättesnälla, säger hon, till sin publik i Sunne.

Nu till saken, varför är hon så jävla dum som berättar det för alla? Hon ställer till det för poliserna som var jättesnälla mot henne. Vilken idiot.
http://www.expressen.se/index.jsp?a=644249
Visst är hon en idiot! Det vet nog de flesta idag...
Tyvärr verkar hennes sköna röst förblinda alldeles för många...
Citera
2006-07-29, 18:35
Medlem
LokoJoes avatar
Carola är en äkta siren:

från WikiPedia:

"Sirener var i grekisk mytologi en grupp falska kvinnliga väsen som lockade sjömän (poliser i Carolas fall) i fördärvet med vackra sånger."
Citera
2006-07-29, 18:45
Bannlyst
Min vämjelse inför Carola ökar för varje år. Jag tycker inte ens att hon sjunger bra längre.

Om hennes historia är sann - ja då avslöjar och sviker hon dom dumsnälla poliserna som hjälpte henne. Dessutom är hon ett dåligt föredöme.

Om det inte är sant - ja då är hon en lögnare och religiös hycklare.

Hon verkar fullständigt livsfarlig i trafiken i alla fall. Det finns ju några självmordsbenägna individer här på FB - en åktur med subban Häggqvist kan vara den säkraste lösningen!

Tyvärr är hon på något sätt rejält sexig. Det måste vara kombinationen av frikyrklig idiot och fullblodskropp som skapar detta. Antagligen är Carola den enda kvinna som jag kan känna både avsmak och kåthet inför.
Citera
2006-07-29, 18:48
Medlem
Nu var jag lat och läste inte igenom hela tråden. Men tror nog inte det stod iaf.

Hört rykten om att Carola hånglat med tjejer osv.....människor som ska ha sett det.

Bullshit el vad tror ni?
Citera
2006-07-29, 19:16
Medlem
fluke12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av syndich
Nu var jag lat och läste inte igenom hela tråden. Men tror nog inte det stod iaf.

Hört rykten om att Carola hånglat med tjejer osv.....människor som ska ha sett det.

Bullshit el vad tror ni?

Det är säkert sant!
Enligt ett annat trovärdigt rykte hade hon ett oralt sexutbyte med ett dött rådjur, samtidigt som Runar penetrerar henne i tvåan ock har hagelbocken i ettan
Citera
2006-07-29, 22:57
Medlem
terry_butchers avatar
ärligt talat om hon kört i 160 km/h borde inte hennes körkort återkallas under ett antal månader?

Vad fasiken gjorde hon i Skövde? Hon ska ju ha konsert den fjärde aug. Fast hon kanske hårdrockaren G-sson.

Men men hade en vanlig människa kört lika fort hade man fått åka polisbil.

Citera
2006-07-29, 23:06
Medlem
terry_butchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av terry_butcher
ärligt talat om hon kört i 160 km/h borde inte hennes körkort återkallas under ett antal månader?

Vad fasiken gjorde hon i Skövde? Hon ska ju ha konsert den fjärde aug. Fast hon kanske hårdrockaren G-sson.

Men men hade en vanlig människa kört lika fort hade man fått åka polisbil.

Edit: Enligt min gamla körkortsbok ska de bli rapport till åklagaren om man kör mer än 51 km för fort på 70 eller högre kan detta stämma?
(tryckår 2002)

Ja ja Carola skulle väl få slippa straff även om kör med enligt grov rattfylla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in