2024-10-21, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Va fan? Hon körde på en konsten, vad är detta att överhuvudtaget nämna? Det har nog de flesta gjort.
Dödläge på nyheter?

Ja
Programledaren styrde det dock mer till texten i tidningsartikeln om olyckan. Att C var trött o dizzy.
Citera
2024-11-08, 09:23
Medlem
psaks avatar
Hade inte koll på att hon uppträtt på holländska. Redan -83 dessutom
https://www.youtube.com/watch?v=6NhVqu3lqrw&ab_channel=Craptastic80s
Citera
2024-11-08, 13:32
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajsanB
C var med på nyhetsmorgon för en stund sen.
Flum flum flum. Reklam för bok, reklam för guldfynd, turné till Australien, ja just ja pris i Amsterdam 1994….

Hon var sååå osammanhängande 😐
Undrar vad hon går på?
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Helt klart gick hon på något under intervjun. Hon har ju tidigare erkänt att hon var påverkad när hon slängde blommorna på Skansen. Programledaren i Nyhetsmorgon verkade perplex. Det gick knappt att förstå vad den kristna sångfågeln pratade om.
OM du hade läst på lite om vad Carola var påverkad av när hon slängde blommorna så kanske det var samma sak nu.

Hon är sångerska och får problem med rösten ibland och behandlas då med kortison vilket hon behandlades med när hon slängde blommorna på Skansen.
En del människor blir som påtända av kortison. Speedade.

Har träffat en som gick på kortison och visste jag inte om det hade jag definitivt trott att hen gick på tjack, amfetamin.
Pladdrade och var svår att förstå. Hoppade mellan ämnen och svårt att få sammanhang i det hen sa.
Satt inte stilla och plockade med en massa saker hela tiden. Jag blev helt utmattad av beteendet.
Citera
2024-11-08, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
OM du hade läst på lite om vad Carola var påverkad av när hon slängde blommorna så kanske det var samma sak nu.

Hon är sångerska och får problem med rösten ibland och behandlas då med kortison vilket hon behandlades med när hon slängde blommorna på Skansen.
En del människor blir som påtända av kortison. Speedade.

Har träffat en som gick på kortison och visste jag inte om det hade jag definitivt trott att hen gick på tjack, amfetamin.
Pladdrade och var svår att förstå. Hoppade mellan ämnen och svårt att få sammanhang i det hen sa.
Satt inte stilla och plockade med en massa saker hela tiden. Jag blev helt utmattad av beteendet.

NEJ jag hade inte läst på.
Men tack då så mycket för att du förklarar
Citera
2024-12-13, 10:18
Medlem
Är det någon som vet vad som hände 30 november (plus/minus en dag) som Carola skriver om på sitt instakonto?
Citera
2024-12-13, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flyaby
Är det någon som vet vad som hände 30 november (plus/minus en dag) som Carola skriver om på sitt instakonto?
https://dagensdatum.se/30-november
Citera
2024-12-13, 14:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av flyaby

C är återigen skriven i Märsta, boendet i Stockholm varade bara ett år. Gissar att ALLT har med dottern och skolgång att göra. Något har uppenbarligen inte funkat som det var tänkt och planerat. Om det är kopplat till det omskrivna lägenhetsköpet i Saltsjöbaden (?) i sin tur, ingen aning.
Citera
2024-12-27, 21:21
Medlem
Inget skvaller om Carola direkt. Undrar vad tjejen heter som kompar på piano samt sjunger "backing vocal" i bakgrunden? Klippet nedan börjar vid minut 1 när hon sjunger en snutt.

https://youtu.be/kgstALFVcBw?list=PLlVLn-aMAkg_ELNgIPo0sK0I8prMSom-D&t=60

Det är konserten "Carolas jul på skansen" nu i december. Vid ett tillfälle börjar Carola sjunga på en låt och går sen bakom kulisserna för att byta kläder. Då tog denna tjej över mitt i låten och närapå blåste mig av stolen med sin röst.
Dum var jag som varken filmade eller skrev upp namnet.
Senast redigerad av Plantfjant 2024-12-27 kl. 21:35.
Citera
2024-12-28, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plantfjant
Inget skvaller om Carola direkt. Undrar vad tjejen heter som kompar på piano samt sjunger "backing vocal" i bakgrunden? Klippet nedan börjar vid minut 1 när hon sjunger en snutt.

Det är konserten "Carolas jul på skansen" nu i december. Vid ett tillfälle börjar Carola sjunga på en låt och går sen bakom kulisserna för att byta kläder. Då tog denna tjej över mitt i låten och närapå blåste mig av stolen med sin röst.

Ställ frågan på Carolas sociala medier istället, så får du nog ett bra svar.
Citera
2025-01-01, 21:58
Medlem
Generalanderssons avatar
Minns att det var skvaller om att Carola hade en romans med den f.d F1-föraren Jean Alesi på början av 90-talet. Ngn som vet mer?
Citera
2025-01-01, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plantfjant

Viktoria Glans
https://www.instagram.com/viktoriaglans?igsh=OHp3OGliOWlvc3By
Citera
2025-01-02, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Minns att det var skvaller om att Carola hade en romans med den f.d F1-föraren Jean Alesi på början av 90-talet. Ngn som vet mer?

Intressant - aldrig hört sådant skvaller. I vilka kretsar skvallrade man om det? Googlade honom och läste att han inledde sin F1-karriär 1989, vilket skulle betyda att han var mitt uppe i den då han hade romans med Carola. I början av 90-talet var ju Carola ganska nygift med "norge-Jesus", vilket innebar att hon måste varit otrogen redan då i så fall. Spännande. Nu är ju otrohet en av Carolas special-disipliner, så inget som förvånar i så fall. Som sagt googlat Alesi och 2024 fyllde han 60 år och har gubbat till sig riktigt rejält. Snygg var han inte ens som ung - men Carola har ju alltid haft taskig smak när det kommer till män....(och kvinnor).

Vad vet du själv mer, och i vilka sammanhang/kretsar skvallrades det om detta? Har som sagt aldrig hört en hint om det (nu är det i.o.f mycket jag aldrig hört om).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in