Tjenare, först och främst vill jag be om ursäkt ifall jag har valt fel område!
Iallafall nu är det så här att min mus vill inte som jag vill, när jag rör musen över skärmen på låt säga, Google Chrome, även Kontrollpanelen och andra mappar som det kommer fram en "Hand" på muspekaren dvs en "länk" till något.
Min mus vill gärna söka sig till den själv, alltså när jag drar en rak linje så söker den sig till grejer som jag kan "trycka" på (detta är jättesvårt att förklara), men det känns som att den är typ målsökande.
Den söker sig även till adressfältet på internet, och i kontrollpanelen så försöker jag dra en rak linje från ena sidan till den andra så söker den sig till alla kategorier som är där inne och vill dit och inte åka rakt, så musen börjar bli otroligt jobbig.
Musen är en Razer Deathadder 3500DPi som jag har haft i snart 2 veckor, och jag har senaste drivrutiner, men ändå så vill den inte riktigt som jag vill. Iallafall, om någon här på FB har haft samma problem någon gång och lyckats lösa det så hade jag blivit ypperligt tacksam om ni delade med er på hur ni gjorde
Tack på förhand, ThorieN
Btw, har försökt googla men ärligt talat så har jag inte en aning om vad jag ska googla på, kommer bara in på sidor där det står hur man konfigurerar musen på olika knappar så det är svårt att hitta, eller så är det jag som är dum