Flashback bygger pepparkakshus!
2013-01-02, 21:08
Medlem
Hej,

Jag ska till Borås och göteborg om några veckor och undrar, vart är bästa nattklubben?
Är endast 18 år. När jag har varit i göteborg tidigare så hade de flesta ställen minst 20+ som åldersgräns..

Så bästa nattklubbarna i framförallt BORÅS men även Göteborg!
Citera
2013-01-02, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av c-c-c
Hej,

Jag ska till Borås och göteborg om några veckor och undrar, vart är bästa nattklubben?
Är endast 18 år. När jag har varit i göteborg tidigare så hade de flesta ställen minst 20+ som åldersgräns..

Det finns inte många ställen du kommer in på som 18 åring i Borås. Men Harrys har öppet för 18 åringar vissa dagar..
Citera
2013-01-02, 21:25
Medlem
Hujab0ys avatar
Tonic. eclipse, harrys, bara/grand, bränneriet
Citera
2013-01-02, 21:26
Medlem
karatekung90s avatar
Citat:
Hej,

Geischa Garden.
Citera
2013-01-02, 21:59
Medlem
Tiberius.s avatar
Det välbesökta och mycket färgglada Magasinet (fd Liberté) på Magasinsgatan 1 i Borås är en nattklubb som är väl värd att besöka...

Detta mindre kända danspalats kan erbjuda sina gäster en välsorterad och omfattande bar alldeles intill ett hett och väl använt dansgolv av ej tidigare skådat slag, där du kan dansa dig svettig till tonerna av suggestiv och erotiskt präglad dansmusik hela natten lång samtidigt som du förfriskar ditt sinne med välsmakande alkohol...

Tror faktiskt att du kommer att trivas som fisken i vattnet ifall du väljer att besöka denna eminenta nattklubb som garanterat kommer att ge dig en storslagen upplevelse likväl som ett minne för livet...

Bäst av allt - 18 år...

Håll till godo, min vän...

/ Tiberius
Senast redigerad av Tiberius. 2013-01-02 kl. 22:03.
Citera
2013-01-02, 22:35
Medlem
paddyspubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karatekung90
Geischa Garden.

Skulle också lagt mina pengar på detta ställe. Sålänge du inte är snål så att säga, bara spendera.
Citera
2013-01-02, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paddyspub
Skulle också lagt mina pengar på detta ställe. Sålänge du inte är snål så att säga, bara spendera.

Såg vad det är för ställe och tänkte att jag kanske ska tillägga att jag är tjej.
Citera
2013-01-02, 23:47
Medlem
karatekung90s avatar
tjej eller inte.
Jag har i alla fall alltid haft skit kul där
billig sprit och bra uppträdanden var kvart
Citera
2013-01-03, 00:06
Medlem
Tiberius.s avatar
Citat:
Såg vad det är för ställe och tänkte att jag kanske ska tillägga att jag är tjej.

Spelar ingen roll vilket kön du har, då du för din egen skull måste lära dig att vidga dina vyer och sluta vara så fördomsfull...

Finns ingen anledning att bemöta stadens utbud med skygglappar...

Strippklubbar som Geisha Garden är till för alla, men för att du skall få en annan syn på saker och ting så borde du kanske trots allt besöka Magasinet ändå, där du i kärlekens och lustens namn med all sannolikhet kommer att få ta del av trevande händer, plirande små ögon och tung andning samt kanske till och med få luta ditt trötta huvud mot en svettig och alkoholdoftande truckflatas fylliga barm till tonerna av YMCA...

/ Tiberius
Citera
2025-11-23, 20:16
Medlem
broadmans avatar
Var håller den äldre generationen till i Borås?

Typ 40+ gärna nåt ställe med dans eller pianobar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in