• 2
  • 3
2013-01-02, 02:11
Medlem
Trapeds avatar
Jag ser inte varför du måste träffa hans vänner, jag brukar aldrig ta med någon tjej när jag gör något med vännerna, ser det mer som min och hennes tid, skiter också i om jag får träffa hennes vänner eller inte.
Citera
2013-01-02, 02:11
Medlem
Jag lider av anknytningsproblem, så när jag väl blir kär (vilket jag har svårt att bli). Har jag väldigt svårt att släppa in personen i mitt liv. Har dock haft ett förhållande på 2 år. Men jag behövde mkt tid i början! Kan ju vara nåt liknande med honom? En relation bygger på kommunikation, det bästa du kan göra är att fråga!
Citera
2013-01-02, 02:43
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hellia
Om jag nu bara är ett ligg så skriver man väl inte att "du är det finaste jag vet, du betyder oerhört mycket för mig osv osv"?

Underskatta inte vissa patetiska killars desperation efter fitta.

Det finns ju trots allt män därute som BETALAR för att få ligga.

Finns en myriad av anledningar till varför han gör som han gör. Det enda sättet att bli klok på det är att fråga honom, eller säga att du helt enkelt skulle vilja träffa hans vänner nästa gång med tanke på att han har ju träffat dina, och se hur hans reaktion blir.

Kan helt enkelt vara så att han inte har tänkt på det.

Själv har jag ju blivit vän med mina vänner över våra gemensamma intressen från början. Intressena ifråga är inte riktigt vad man kallar för "typiska tjejaktiviteter" så det är inte omöjligt att det helt enkelt inte skulle komma för mig att tänka på att bjuda med en flickvän när jag ska träffa polarna.
Citera
2013-01-02, 08:12
Medlem
Okej, tack så mycket får ta och fråga honom när vi ses nästa gång.
Citera
2013-01-02, 08:28
Medlem
I mitt fall skulle jag göra det för att jag inte tror det är sant att jag är tillsammans med en så fin kvinna och vill inte sätta klorna i henne för djupt så hon kan gå vidare med sitt liv om jag inte förtjänar henne.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in