• 1
  • 2
2013-01-02, 21:00
Medlem
Jag är ledsen att säga det, men har du ingen fungerande prototyp så har du tyvärr ingenting alls. Ingen kommer att investera i en idé, det fungerar inte så längre. Om du är seriös med det här och vill driva det så föreslår jag att du skaffar en kompetent affärspartner som tror på idén och som kan utveckla den. När du sedan har en prototyp så är det läge att börja prata med investerare/sprida hype.

Edit: Så länge du inte har ett track record att visa upp då, en person som har bevisat att dom kan göra något redan har såklart större chanser.
Citera
2013-01-03, 13:12
Medlem
Din ide kankse redan finns fast på ett annat språk (talat språk) ?, det designas ju massor av nya prgm varje dag, och det är dösvårt att få en överblick över vad som finns. Och svårt att söka efsom man inte kan alla språk.

Jag hittade tex ett rpgm som bara fanns på spanska sm ja behövde, o det hackade jag och la in engelsk text istället i dialogrutorna, så att jag bergep vad jag höll på med.

Kan du programmera själv? så du vet på ett ungefär tidsåtgången, begränsningarna i data-språken mm,
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in