2013-01-13, 01:46
Medlem
BreehcNicdolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av begrundare
Ja, det är väl det som är hela grejen antar jag, att ett fåtal ska känna till det. Annars kan han ju lika gärna lägga ut en bild på facebook.

Det spelar väl ingen roll om folk får se det. Anledningen till att exhibitionister möter sina "offer" personligen torde vara att de vill se en direkt reaktion. Annars kan man fråga sig varför folk har sex, när man lika gärna kan se en porrulle på nätet.
Citera
2013-01-13, 06:27
Medlem
Just4Mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av begrundare
Eftersom alla äger en inspelningsbar iphone i dag så bör du nog avstå.
Är det så? Neeee För själv har jag en Smartphone baserad på Android.

Men OnT
Visa på du för Du har väl räknat risken/möjligheten med att ev bli förevigad på bild och film
Citera
2013-01-15, 21:53
Medlem
MegaBitchs avatar
Jag gick på den typen av klubbar för en del år sedan, Kinks & Queen och Hjärter Dam bl.a. Jag tror att det var väldigt få tjejer som hade trosor på sig. Dessutom hade många sex ganska öppet.

Man blir lite smått upphetsad av att gå utan, både på stan, jobbet som på krogen.
Citera
2013-01-16, 00:24
Medlem
Som (före detta) manlig blottare blir jag ju glad för en tråd om blotterskor
Citera
2013-01-21, 01:08
Medlem
tuutas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TriliogiKingdom
Jag är en tjej på 20+ och jag kollar ofta porr där det är äkta publik sex på naken stränder.
Ibland kan ja sitta i lägenheten som är helt upptänd på kvällen, naken mot fönstren, onanera och fantisera om att kanske någon ser mig sitta där och runkar kuken tittandes på mig.
min fantasi är att onanera framför ett gäng killar som runkar och tar på mig samtidigt och kollar på min fitta till jag kommer.
en fantasi till är att jag har kort kjol på mig utan trosor och vill visa min fitta för okända killar på tex bussen, tunnelbanan m,m men det skulle jag nog aldrig våga, tänker bara på om nån kille blir arg eller ignorerar mig och inte tittar.

som yngre ville jag visa fittan i cam och gjorde det ofta men det är inte lika intressant längre för dom flesta vill inte visa ansiktet och inte jag heller för den delen, dom gångerna jag onanerat i cam har jag bara visat fittan, onanerat till jag kommit och sen stängt av.

vad kallas det jag är då? finns det något namn för det?

Kan säga att mitt ex tände på när jag "visade upp mig" speciellt framför sina vänner, något jag aldrig tände på utan tyckte snarare var obehagligt.. Det jag ville komma till var att vi var i Stockholm en helg för att vi skulle förlova oss och jag var ung och lätt manipulerad vilket ledde till att jag gjorde allt han bad mig om .. Så han bad mig en kväll att ta en kort kjol utan några trosor och en väldigt urringad tröja ( då jag har väldigt stora bröst ville han att alla skulle se dem :S ) Iaf så gjorde jag detta och vi satte oss på tunnelbanan och han satt sig långt ifrån mig och filmade andra killar när de kollade på mig.. när jag satt där skickade han mess om att jag skulle visa mer osv.. Just då tyckte jag det var väldigt obehagligt då det var min pojkvän,sambo och fästman men gjorde det ändå för honom skull.. På något sätt när "snygga" killar som jag tände på kollade så pirrade det till där nere.. Att sitta så där var väl kanske inte det jag tände på tror mer det var en bekräftelse grej som gjorde att det pirrade ( som sagt jag var ung..) Det jag ville säga med detta är att det absolut inte är omöjligt och ingen blir sur, inte när jag gjorde det iaf. Det blir inte så uppenbart som man tror, bara att testa det om du tänder på det så länge du inte gör det pgr utav någon annan och du inte vill själv, tro mig har lärt mig utav mina misstag... Sedan om någon skulle bli arg så är det bara att säga, förlåt men jag hittade inte mina trosor hos min pojkvän och var tvungen att skynda mig hem trodde ingen skulle se.. Men tro mig de flesta killar blir nog inte "sur" utan tycker nog att det är ett nöje haha..
Citera
2013-01-21, 01:20
Medlem
8xxSeriess avatar
Skulle jag vara på allmän plats, fik eller i buss eller liknande så är nog arg det sista jag hade blivit om någon tjej satt och skrevade lite, och man såg lite detaljer..
Citera
2013-01-25, 17:53
Medlem
FreeThinkers avatar
Hett som fan!
Citera
2013-01-25, 19:30
Medlem
Smoochiees avatar
Det är rätt vanligt faktiskt. Tro mig :P
Citera
2013-01-25, 23:06
Medlem
Upphetsande,skönt, väldigt givande att gå omkring utan trosor och vis upp sig,väntar på våren........
Citera
2013-04-10, 16:42
Medlem
nakencrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RuneRusk
Nja jag vet inte om det är exhibitionism. Kanske mer bekräftelsebehov. Känna sig uppskattad, åtrådd och lite sådär slampig.

Det förekommer också bland män som visar upp sig i cam. Kul att få uppskattning trots att det är män som ger den.
Right, även om det troligen är både exhibitionism och bekräftelsebehov.

Citerar den armeniska hälsosajten health.am:
"Exhibitionism is not just about the thrill of getting caught, it’s about being seen, admired, loved and appreciated."
~ health.am
Senast redigerad av nakencrille 2013-04-10 kl. 16:59. Anledning: tillägg
Citera
2013-11-03, 19:42
Medlem
Hade varit superhäftigt att få se en tjej på stan utan trosor, kanske på en buss, eller böja sig ner å plocka i en väska eller nått. Har aldrig fått uppleva det, men skulle gärna vilja.
Hoppas på mer tjejer som vågar leva ut sådär!!!
Tänk om man hade haft TS som granne över gatan
Citera
2013-12-08, 14:27
Medlem
Tycker att det är fint att det finns tjejer som du, mina ögon tårades lätt när jag läste ditt inlägg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in