2013-01-02, 13:21
Medlem
Jag har alltid velat att en random brud ska visa fittan på bussen
Citera
2013-01-02, 14:24
Medlem
LuminorBases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zipho

Hänt mig faktiskt!
Jag hoppade på en buss på Sveavägen och en smal, snygg tjej satte sig mittemot mig i en röd klänning. (som såg tagen ut från en porrfilm, rätt billig klänning).
Hon var skitsnygg och hade uppenbarligen inga underkläder och kort kjol.

DOCK var detta inte menat för mig och jag blev mest generad och hon likaså. Fick snarare intrycket att hon bestämt träff med sin snubbe och att detta blev "fel".

Bra minne, never the less.
Citera
2013-01-02, 14:38
Medlem
Rivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TriliogiKingdom
nej blir ingen fittbild... jag gillar att visa upp mig på riktigt inget annat

Fast tidigare sa du ju att du även visat ett antal gånger i cam, hur ska du ha det baby?
Citera
2013-01-02, 16:08
Medlem
Utanbildnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insdel
Fyfan va vidrigt, fittor i allmänhet är ju fula!

Hah! Dagens skratt. thank u

OnT: Utforska detta i en (Säker) miljö. Dvs gå troslös i kortkort en bussvända mitt på dagen.
Ingen kille skulle någonsin bli arg eller dylikt. Jag skulle personligen ha väldigt svårt att titta bort.
Ögongodis!
Citera
2013-01-02, 16:12
Bannlyst
Du är en kvinnlig blottare. Kul! Trodde knappt att det fanns fler.
Citera
2013-01-02, 16:17
Bannlyst
Citat:
läste det nyss men jag ligger närmare Exhibitionism
Exhibitionism är en parafili, såvida du gillat det i över 6 månader och är lite väl upptagen av det.
Citera
2013-01-02, 17:15
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Exhibitionist heter det. Dock så undrar man ju hur mycklet sanning det ligger i det när du inte lagt ut något för att bevisa dina påståenden.
Citera
2013-01-02, 18:05
Medlem
prodigy123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zipho

Har faktiskt varit med om det för endel år sedan, visst var det nice, men det var ju folk på bussen så det kändes lite konstigt, samt att man kunde ju inte stirra för mycket heller...Sen har jag sett två lesbiska tjejer spela biljard sent en lördagskväll, bägge utan trosor stod ett flertal killar runtom och kollade
Citera
2013-01-02, 18:26
Medlem
Polyklorfenols avatar
Ljuvliga flicka! Du påminner om en granne jag hade för länge sedan. Hon bytte kläder med full belysning i rummet kvällstid. Halva garderoben skulle provas före krogen. Idag hade min 42x zoom åkt fram. Fanns inte billiga sådana på 80-talet. Hjälp vad många liter sås hon fick till sin ära!
Citera
2013-01-02, 19:40
Medlem
Du kan ju gå runt och visa könet för killar som ser kåta ut. De tar nog inte illa upp. Skulle inte jag göra.
Citera
2013-01-03, 00:08
Medlem
Dr.Sakics avatar
Citat:
läste det nyss men jag ligger närmare Exhibitionism

bli medlem på en dejting sida, sen kan du hitta någon som du sen bestämmer upp ett scenario med, tex att ni träffas på en buss , ni sätter er båda två längst bak och du börjar pulla dig själv medans han tittar på osv, då är han fortf okänd men de är lite planerat, inge fel att leva ut sina fantasier
Citera
2013-01-03, 00:33
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QRF
Jag fattar ändå inte varför du är tvungen att förtydliga att du är tjej i rubriken om du nu gillar att vissa fittan
Vad skulle du kunna vara annars om än just inte tjej?

ja just det troll förstås

Ni är överdrivet misstänksamma, det finns inget som tyder på at TS trollar. Det är inget konstigt att tända på att visa sig naken, oavsett om man är tjej eller kille. Visar sig gör man på sina egna villkor när man känner för det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in