2013-01-01, 22:04
Medlem
ShoxaMs avatar
Tjena alla flashbackare, nu e de så att ja e i en knivig situation.. Jag gillar en brud som fan, och jag vet att hon gillar mig med iaf såpass mkt så ja skulle kunna träffa henne om jag tjatade tillräckligt. Problemet är dock att hon har en kille, som hon vart tillsammans med i typ 2,5 år snart, och det är ju en jävligt lång tid, så då kommer jag till frågan, är det nån som har tips på NÅT VAD SOM HELST jag kan göra för att ta henne ifrån honom??

Jag vet som sagt att hon är rätt flörtig av sig, och igår på nyår så träffades vi på en fest där jag gjorde några närmanden, men sen blev jag dock för full så jag drog hem och spydde istället.. Men snälla alla flashbackare, hjälp mig, jag gillar verkligen den här bruden, hennes morsa, hennes storebror..

Grejen är att vi har ett förflutet, jag och hennes storebror brukade gå på klubben förut, å då skjutsa hans morsa och hon satt i framsätet och sa jämt te han hur snygg jag va osv, så jag borde ju ha lite försprång om man är "barndomsdrömmen" satt säga.. Är det nån som kan ge nåt grymt tips på vad jag bör göra?
Citera
2013-01-01, 22:14
Medlem
Chrysopoeias avatar
Det är ju rätt fult spel. Men kör på! försöka går ju alltid. Inte för att jag tror att du kommer lyckas. Dessutom så kanske du borde tänka lite på om hon verkligen är äktenskapsmaterial om något nu händer. Är hon med dig under tiden dom två är tillsammans så finns risken att det händer emot dig också.
Citera
2013-01-01, 22:16
Medlem
Du är en jävla fitta som borde skära halsen av dig själv.

Låt henne vara och lägg in stöten om/när de gör slut. Hur fan kan du ens se dig själv i spegeln? Äckliga fitta... Hoppas att du får spö av hennes kille.
Citera
2013-01-01, 22:22
Medlem
GeneticHerbss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IPledgeAllegiance

Låt henne vara och lägg in stöten om/när de gör slut. Hur fan kan du ens se dig själv i spegeln? Äckliga fitta... Hoppas att du får spö av hennes kille.

Hon kanske är lite sugen på Ts också men inte vågar riskera hennes nuvarande förhållande för att hon är osäker på ifall Ts verkligen vill ha henne?

Hon kanske vill ha Ts liksom. Tycker du borde lugna ner dig ett par hekto så länge hon inte är otrogen så tycker jag detta är ok faktiskt.
Citera
2013-01-01, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IPledgeAllegiance

Oskön

Jag säger bara YOLO! Go for it!
Eller vänta lite du! 2,5 år är ett tag, dom tröttnar nog på varandra snart
Då kan du lägga in din stöt! ;]]
Citera
2013-01-01, 22:23
Medlem
Tycker du ska ge fan i henne tills dem gör slut i så fall, var inte en fitta.
Inte så kul o inleda något med någon som varit otrogen om ni nu skulle göra något vill säga.
Citera
2013-01-01, 22:25
Medlem
ShoxaMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Justin.Sane
Oskön

Jag säger bara YOLO! Go for it!
Eller vänta lite du! 2,5 år är ett tag, dom tröttnar nog på varandra snart
Då kan du lägga in din stöt! ;]]

Aa , visst borde dem tröttna på varandra snart? Haha Aah exakt, YOLO. haha
Citera
2013-01-01, 23:03
Medlem
V-Ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShoxaM
Tjena alla flashbackare, nu e de så att ja e i en knivig situation.. Jag gillar en brud som fan, och jag vet att hon gillar mig med iaf såpass mkt så ja skulle kunna träffa henne om jag tjatade tillräckligt. Problemet är dock att hon har en kille, som hon vart tillsammans med i typ 2,5 år snart, och det är ju en jävligt lång tid, så då kommer jag till frågan, är det nån som har tips på NÅT VAD SOM HELST jag kan göra för att ta henne ifrån honom??

Jag vet som sagt att hon är rätt flörtig av sig, och igår på nyår så träffades vi på en fest där jag gjorde några närmanden, men sen blev jag dock för full så jag drog hem och spydde istället.. Men snälla alla flashbackare, hjälp mig, jag gillar verkligen den här bruden, hennes morsa, hennes storebror..

Grejen är att vi har ett förflutet, jag och hennes storebror brukade gå på klubben förut, å då skjutsa hans morsa och hon satt i framsätet och sa jämt te han hur snygg jag va osv, så jag borde ju ha lite försprång om man är "barndomsdrömmen" satt säga.. Är det nån som kan ge nåt grymt tips på vad jag bör göra?
Var inte en fitta och låt bli andra brudar som redan har en kille. Fuck vad jag hatar sådant.
Citera
2013-01-01, 23:56
Medlem
ShoxaMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av V-D
Var inte en fitta och låt bli andra brudar som redan har en kille. Fuck vad jag hatar sådant.

hahahahaha vaaaa , lägg ner, vill inte ha era gnälltips typ "åå låt dom va" historien e ju så att den hon e tsm me förstörde för mig förut, så jag hämnas bara på honom, tyck vad ni vill, men ge fan å whina på det fula jävlar.....
Citera
2013-01-02, 00:01
Medlem
FlatbackTurtles avatar
Citat:

Haha, så om du TJATAR dig fram till en träff så betyder det att hon gillar dig.. Okej.

Jag tror faktiskt att denna tjej inte är intresserad utav dig utan endast tycker det är kul med lite bekräftelse. Attention-whores brukar dessa kallas. Men om du nu vill vara en liten fitta och sno någon annans flickvän så go ahead. Du kan ju börja med att "tjata" dig fram till en träff och sedan ta det som det kommer?

Hoppas pojkvännen ger dig en rejäl däng. Det skulle vara roligt.
Citera
2013-01-02, 00:14
Medlem
Fan vad alla är osköna då Låter som att många av er har blivit bestulna på era flickvänner >.<
Det har jag med, men det är fan inget att hänga läpp över ;pp
Citera
2013-01-02, 00:42
Medlem
Ogdens avatar
Citat:
hahahahaha vaaaa , lägg ner, vill inte ha era gnälltips typ "åå låt dom va" historien e ju så att den hon e tsm me förstörde för mig förut, så jag hämnas bara på honom, tyck vad ni vill, men ge fan å whina på det fula jävlar.....
Varför startar du en tråd på ett diskussionsforum om du bara vill ha ryggdunkarsvar?

Tjejen skulle alltså kunna träffa dig om du tjatar tillräckligt mycket? Ja, det låter ju verkligen som att hon gillar dig. Verkligen. Lämna henne ifred, låt dom ha sitt förhållande och hitta en annan tjej.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in