2013-01-01, 01:58
Medlem
80rambos avatar
Hej hopp i slutet av september 2012 så blev jag misshandlad av ett gäng fega colombianer i skellefteå och jag undrar om någon här känner några comolbiarner i skellefteå.

Eftersom de är så fega att erkänna sitt brott så har polisern problem i sin utredring och jag önskar därför efter frivilliga personer som kan träda fram och berätta för mig om var dessa comombiarner bor så att rättvisa kan skipas.
Citera
2013-01-01, 02:03
Medlem
Skydogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 80rambo
Hej hopp i slutet av september 2012 så blev jag misshandlad av ett gäng fega colombianer i skellefteå och jag undrar om någon här känner några comolbiarner i skellefteå.

Eftersom de är så fega att erkänna sitt brott så har polisern problem i sin utredring och jag önskar därför efter frivilliga personer som kan träda fram och berätta för mig om var dessa comombiarner bor så att rättvisa kan skipas.

Det är dig det är fel på inte de stackars utsatta Colombianerna. Du behöver bli mer PK och inse att du inte har gjort nog eller betalat in tillräckligt mycket i skatt vilket gjort Colombianerna besvikna på svenne horan från Skellefteå.
Citera
2013-01-01, 02:08
Medlem
80rambos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skydog
Det är dig det är fel på inte de stackars utsatta Colombianerna. Du behöver bli mer PK och inse att du inte har gjort nog eller betalat in tillräckligt mycket i skatt vilket gjort Colombianerna besvikna på svenne horan från Skellefteå.

PK? Prata så att en gammal förstår, tack. Colombiarnerna är inte utsatta människor. De verkade vara ett trevligt folkslag till dess att de förgrep sig på mig. Jag kan styckmörda de skyldiga och skippa dem till sju världelar utan att känna någon skuld. Nui önskar jag bara adresserna, ska inte styckmörda någon.
Citera
2013-01-01, 02:18
Medlem
Skydogs avatar
Citat:
PK? Prata så att en gammal förstår, tack. Colombiarnerna är inte utsatta människor. De verkade vara ett trevligt folkslag till dess att de förgrep sig på mig. Jag kan styckmörda de skyldiga och skippa dem till sju världelar utan att känna någon skuld. Nui önskar jag bara adresserna, ska inte styckmörda någon.

PK - Politiskt korrekt; vilket innebär att du inte får kritisera någon som inte är Svensk eller ens nämna att de inte är Svenska. Gör du det så är du per automatik en dålig människa. Enligt mig är det sista decenniet Sverige levde 80-talet, möjligen första halvan av 90-talet. Detta beror inte till 100% på de respektlösa bruna primatiska nygyggarna utan på att resten av världen är på väg att hinna ifatt västvärlden ifråga om ekonomisk standard och välfärd.

Det finns inget vi kan göra åt detta faktum. Sorgligt nog så är du idag mindre värd än den nya spetskompetens som misshandlade dig, ord står mot ord, var en god Svensk och knyt näven i byxfickan och gå vidare.
Citera
2013-01-01, 02:35
Medlem
80rambos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skydog
PK - Politiskt korrekt; vilket innebär att du inte får kritisera någon som inte är Svensk eller ens nämna att de inte är Svenska. Gör du det så är du per automatik en dålig människa. Enligt mig är det sista decenniet Sverige levde 80-talet, möjligen första halvan av 90-talet. Detta beror inte till 100% på de respektlösa bruna primatiska nygyggarna utan på att resten av världen är på väg att hinna ifatt västvärlden ifråga om ekonomisk standard och välfärd.

Det finns inget vi kan göra åt detta faktum. Sorgligt nog så är du idag mindre värd än den nya spetskompetens som misshandlade dig, ord står mot ord, var en god Svensk och knyt näven i byxfickan och gå vidare.

Aha PK. Då förstår jag!
Mm.. polisen lade ner förundersökningen eftersom den misstänkte "blånekade" till brott.
De återupptog den dock på min begäran.
Väntar fortfarande "4 veckor sedan" på svar från polisen.
Så jag har börjat tvivla på deras dedikering i uppgiften till fråga.

Nu är jag onykter och önskar som sagt adresserna till alla colombianer i skellefteå så att jag kan påskynda förundersökningen.,
Citera
2013-01-01, 02:46
Medlem
Ungefärlig ålder på dem?
Citera
2013-01-01, 02:49
Medlem
80rambos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lxuk
Ungefärlig ålder på dem?

20-25. Tre stycken! Saken är den att det inte bor så många colombianer i Skellefteå.
Citera
2013-01-01, 10:37
Medlem
Blev utsatt för rånförsök av utlänningar trots bra signalement så gjorde polisen inte mycket man la ner utredningen direkt. Jag Anser att detta är skrämmande.....
Norran skrev en liten notis men något signalement på de mörka männen det ville man inte lägga ut.

Nu kommer jag att rösta på SVERIGEDEMOKRATERNA nu har jag fått nog...... :
Citera
2013-01-02, 13:20
Medlem
ruben.crocs avatar
ett bättre signalement tack!

sökt på facebook? kolla folk som umgås med såna i skellefteå så borde du snart hittat nån av dom.
Citera
2013-01-04, 22:51
Medlem
Citat:
20-25. Tre stycken! Saken är den att det inte bor så många colombianer i Skellefteå.
Bor väl nått hundratal Colombianer i Skellefteå.
Citera
2013-01-04, 22:57
Medlem
eilahtans avatar
Varför misshandla de dig ens?
Citera
2013-01-04, 23:43
Moderator
Schlesiens avatar
Ändrad rubrik

Utgången rubrik:
Misshandel Skellefteå