• 8
  • 9
2013-01-13, 20:51
Medlem
Zoms avatar
6 ämnen sammanfogade till ett. Håll dig till en tråd för att diskutera dina personliga problem i framtiden.

/mod
Citera
2013-01-13, 20:54
Medlem
Jag är trött på alla droger som man kan fixa genom psykiatrin......
Citera
2013-01-13, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dokoalseled
Jag har gått till kuratorer, läkare och psykologer över en period av flera år. Jag går nu till den tredje psykologen. Jag tycker att alla jag har gått till har varit helt värdelösa och slut i huvudet. Nu tycker jag att den här psykologen är värdelös också. Jag är trött på att gå till nya personer hela tiden bara för att få reda på att de suger. Ska jag ringa och lämna återbud till den här psykologen och testa en annan psykolog eller ska jag fortsätta gå dit? Jag har mycket god lust att ringa och lämna återbud för hon suger.

går du i psyodynamisk terapi eller KBT ? om du går i det förstnämna förstår jag att det inte hjälper. satsa på KBt istället, mindre snack och mera verkstad
Citera
2013-06-15, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ivemess
Psykopater och narcissister håller på sådär att de lägger små antydningar om en själv som de räknar man ska grubbla på sen - de gör så för att bryta ner folks och ta kontroll över dem, byt läkare och ev klaga hos socialstyrelsen eller något om hans beteende så att de förhoppningsvis börjar stapla upp klagomål emot honom så att de gör sig av med honom en dag.

Om han håller på sådär emot folk som söker vård är han nog väldigt väldigt felande och borde inte få arbeta som läkare.

Vad menar du med det första du sa?
Citera
2013-06-17, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dokoalseled
Han sa "Äter du bra? Du är smal".

En annan gång frågade han om jag gillade att läsa sportdelen i tidningen. Jag sa att jag aldrig varit intresserad av det. Då log han och sa "Det förstår jag." Jag vet inte vad fan han menade med det.
Det betyder samma sak som läser du den inte och känner till mig och gillar idrott så får du sämsta tänkbara vård och går på experiment räkna alltså inte med sportprofilen, telefonen, större hjärnkapacitet. och räkna med att dom spridder skit om dig i sportklubbarna även om det är sant eller inte så det lycka till! louisbeaggert.blogg.se
Citera
2013-06-17, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kullerbytta
går du i psyodynamisk terapi eller KBT ? om du går i det förstnämna förstår jag att det inte hjälper. satsa på KBt istället, mindre snack och mera verkstad
Precis se till att bli som storstads flickorna var inte rädd för att begära din bränning Så innan ta en titt i sjukjournalen och se vad just du behöver! Kanske behöver du byta färg också?
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in