2013-11-17, 22:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Om det är något som är inne nuförtiden så är det ju i och för sig skägg.

Om man går in på en dejtingsida så vill var och varannan tjej ha en kille med skägg...

Stå upp för dig själv kompis, du behöver inte göra som kvinnogrisarna säger åt dig att göra!
Citera
2013-11-17, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalasbyxmannen
För vilken normal man vill leva med en tjej som ser ut som en apa???
Vilken normal kvinna vill leva med en man som ser henne som en apa pga lite hår? Det är omoget och ytligt. Kvinnor har också hår på kroppen. När man älskar någon spelar det ingen roll, hygienen är det viktiga.

Folk behöver avporrifiseras. Hårskräcken som råder bland framförallt yngre människor är en följd av porrskada. För 20 år sedan fanns inte denna hår-skräck överhuvudtaget, ingen reagerade på lite hår.
Citera
2013-11-18, 10:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Om det är något som är inne nuförtiden så är det ju i och för sig skägg.

Om man går in på en dejtingsida så vill var och varannan tjej ha en kille med skägg...

Tja men knappast ovårdat.....
Citera
2013-11-24, 13:01
Medlem
ImWorthlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Stå upp för dig själv kompis, du behöver inte göra som kvinnogrisarna säger åt dig att göra!

En härlig FB mytoman..
En annan tråd jag citerade dig i så var du skapligt aggro emot kvinnor/feminister, här är killar som uttrycker samma åsikter som du gjort i en annan tråd är kvinnogrisar?

Citat:
Ursprungligen postat av FruPimpinett
Vilken normal kvinna vill leva med en man som ser henne som en apa pga lite hår? Det är omoget och ytligt. Kvinnor har också hår på kroppen. När man älskar någon spelar det ingen roll, hygienen är det viktiga.

Folk behöver avporrifiseras. Hårskräcken som råder bland framförallt yngre människor är en följd av porrskada. För 20 år sedan fanns inte denna hår-skräck överhuvudtaget, ingen reagerade på lite hår.

Du har galet fel, ansat eller renrakat könshår har inget med porrifisering att göra så som du så fagert kallar det.
Citera
2013-11-24, 13:14
Medlem
mrbananbrallans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av summertimesadness
Jag är så trött på objekifering av kvinnor. Objektifering som leder till manshat och kvinnoförakt. Objektifiering som jag och andra kvinnor tvingas utstå varje dag.

Och för att ta ett exempel, varför är det så provocerande om en kvinna väljer att inte raka sig. Inga män rakar sig ju i lika stor utsträckning som kvinnor! Men normen säger att kvinnor ska raka sig och bara göra så att män är nöjda. Jag vet att många blir provocerade om en tjej inte har rakat benen eller under armarna. Så ni som erkänner att ni blir provocerade av detta: VARFÖR?
För att kvinnor måste vara fina och tillfixade? Varför ska det ens vara relevant om du tycker hon är sexig eller inte (personligheten är ju det samma)

Kan det ha något att göra med:
Varför kan kvinnor inte få gå utan tröja precis som män utan att det ska bli något konstigt?
Varför kan inte kvinnor få vara sexiga och snygga utan att objektiferas?
Varför kan inte kvinnor få vara feta och fula utan att män ska kommentera det?
Varför ska kvinnliga kändisar och politiker bedömas efter utseende istället för åsikter?

JAG TROR ATT NI BLUNDAR FÖR HUR MYCKET NI OBJEKTIFERAR KVINNOR HELA TIDEN.

Så: varför tycker du att en människa som kvinna ska raka benen medans du som man inte ska göra det?

du krånglar till allt, varför ska ni feminister tycka och tänka om allt och ALLA hela tiden, hur jobbiga män har ni haft i era liv??

det är äckligt med behåring på kvinnor under armar och ben, jag hatar det inte men det är äckligt, det finns kvinnor som gillar män som luktar svett, varför gör dem de?

det finns män som gillar buskiga kvinnor, du får det att låta som en katastrof när det verkar vanligast med att män inte gillar behåring på sina kvinnor.
Citera
2013-11-24, 13:16
Medlem
Därför att det är en manstyrd värld, därför patriarkatet måste krossas för sexuell frigörelse.
Citera
2013-11-24, 13:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ImWorthless
En härlig FB mytoman..
En annan tråd jag citerade dig i så var du skapligt aggro emot kvinnor/feminister, här är killar som uttrycker samma åsikter som du gjort i en annan tråd är kvinnogrisar?

Han är en manlig feminist som jag skulle skoja lite med så är inte riiiiiiiiktigt med på vad du menar?
Citera
2013-11-25, 07:20
Medlem
ImWorthlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Han är en manlig feminist som jag skulle skoja lite med så är inte riiiiiiiiktigt med på vad du menar?

Kan med enkelhet även vara jag som missuppfattade ditt inlägg med..
Citera
2013-11-25, 08:54
Medlem
Gillar att nafsa i armhålor på tjejer, och slicka dom i geggvecket, därför ska det vara rakat!
Citera
2013-11-25, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlassMotKlass
Därför att det är en manstyrd värld, därför patriarkatet måste krossas för sexuell frigörelse.
Fast sexuell frigörelse innebär för tjejer att få fittan slickad. Om fittan inte är rakad kommer färre slicka fittan och då kan man inte tala om sexuell frigörelse.
Citera
2013-11-25, 09:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ImWorthless
Kan med enkelhet även vara jag som missuppfattade ditt inlägg med..

Okidoki ja jag hängde inte med iaf.

Citat:
Ursprungligen postat av Azote
Fast sexuell frigörelse innebär för tjejer att få fittan slickad. Om fittan inte är rakad kommer färre slicka fittan och då kan man inte tala om sexuell frigörelse.

Nej precis. Varje gång man får ställa sig själv frågan "finns det en fitta där under?" så blir det ingen tunga för dom små liven.
Citera
2013-11-25, 10:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KlassMotKlass

Var hittar du något patriarkat i dagens samhälle???
Vad skulle du i så fall ha emot det eftersom du inte är för demokrati???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in