2013-03-20, 21:37
Medlem
aldrigihelvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheMajoritySays
Flesta männen rakar sig varje dag. Många av dom för kvinnors skull

Japp helt riktigt
Citera
2013-03-20, 21:50
Medlem
hazzos avatar
Helt enkelt för att det är väldans otrevligt att få en mass av hår i munnen om man ska slicka. Själv så vägrar jag slicka muffor där det hängser decimeterlångt hår. Man klöks när det kommer ner i halsen. Dessutom är det mycket lättare att att få in snoppen i muttan då man inte behöver leta efter hålet i en buske. Dessutom så är det trevligt att titta på.
Citera
2013-03-20, 22:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hazzo
Helt enkelt för att det är väldans otrevligt att få en mass av hår i munnen om man ska slicka. Själv så vägrar jag slicka muffor där det hängser decimeterlångt hår. Man klöks när det kommer ner i halsen. Dessutom är det mycket lättare att att få in snoppen i muttan då man inte behöver leta efter hålet i en buske. Dessutom så är det trevligt att titta på.
fy dig din rackarns kvinnohatare
Citera
2013-03-20, 22:11
Medlem
Zaloons avatar
För mig får kvinnor gärna gå utan tröja som män gör.

Tror du på fullaste allvar att män som är tjocka inte får spydiga kommentarer?
Citera
2013-03-20, 22:13
Medlem
skotittares avatar
Citat:

Alltså, jag har fan aldrig fått hår i munnen när jag gått ner på någon som är orakad. Och det är ju knappast så att det är massa hår där hålet är. Det verkat mest vara du som är lite vilsen...
Citera
2013-03-20, 22:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Alltså, jag har fan aldrig fått hår i munnen när jag gått ner på någon som är orakad. Och det är ju knappast så att det är massa hår där hålet är. Det verkat mest vara du som är lite vilsen...
fan vad vidrig du är. går ner på håriga tjejer. spring tillbaka till 70-talet mere.
Citera
2013-03-20, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av summertimesadness
Jag är så trött på objekifering av kvinnor. Objektifering som leder till manshat och kvinnoförakt. Objektifiering som jag och andra kvinnor tvingas utstå varje dag.

Och för att ta ett exempel, varför är det så provocerande om en kvinna väljer att inte raka sig. Inga män rakar sig ju i lika stor utsträckning som kvinnor! Men normen säger att kvinnor ska raka sig och bara göra så att män är nöjda. Jag vet att många blir provocerade om en tjej inte har rakat benen eller under armarna. Så ni som erkänner att ni blir provocerade av detta: VARFÖR?
För att kvinnor måste vara fina och tillfixade? Varför ska det ens vara relevant om du tycker hon är sexig eller inte (personligheten är ju det samma)

Kan det ha något att göra med:
Varför kan kvinnor inte få gå utan tröja precis som män utan att det ska bli något konstigt?
Varför kan inte kvinnor få vara sexiga och snygga utan att objektiferas?
Varför kan inte kvinnor få vara feta och fula utan att män ska kommentera det?
Varför ska kvinnliga kändisar och politiker bedömas efter utseende istället för åsikter?

JAG TROR ATT NI BLUNDAR FÖR HUR MYCKET NI OBJEKTIFERAR KVINNOR HELA TIDEN.

Så: varför tycker du att en människa som kvinna ska raka benen medans du som man inte ska göra det?

För att majoriteten av alla män blir äcklade av håriga tjejer.
Om du nu inte vill raka dig så är det ingen som tvingar dig att göra det men kom inte och gnäll över att ni kvinnor blir ''tvingade'' till att raka er då det är ni själva som väljer att göra det.
Citera
2013-03-20, 23:36
Bannlyst
Det enda jag inte tycker är oattraktivt är när tjejer har mush. Skulle kännas som att hångla med en man.

Resten tycker jag inte gör ett skit. Saknar att se tjejer med oplockade ögonbryn
Senast redigerad av slaktabruden 2013-03-20 kl. 23:43.
Citera
2013-03-20, 23:46
Bannlyst
Citat:

Haha, enklare att hitta hålet när det inte är en massa hår i vägen. Du ska fan vara oskuld flera gånger om för att tycka så. Vem fan måste se fittan för att hitta?
Citera
2013-03-21, 15:26
Medlem
Jag vägrar bli slickad om jag inte är renrakad. Tycker det känns ofräscht annars. Hår vid hålet? Nej precis det är just det, det är nog du dom är vilsen, vem vill bara bli slickad vid hålet? Nänä! Utan hår kan man slicka överallt!
Citera
2013-03-21, 15:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kissemisss
Jag vägrar bli slickad om jag inte är renrakad. Tycker det känns ofräscht annars. Hår vid hålet? Nej precis det är just det, det är nog du dom är vilsen, vem vill bara bli slickad vid hålet? Nänä! Utan hår kan man slicka överallt!
halleluja. nu kan vi stänga dem här tråden.
Citera
2013-03-21, 16:00
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kissemisss

När jag pratade om hålet så var det penetrationen jag pratade om. Att personen hävdade att han inte hittade hålet för allt hår.

Och nä, det brukar inte vara särskilt mycket hår runt klitoris heller...

Som sagt, jag har aldrig fått hår i munnen när jag gått ner på en orakad tjej. Det där är ett argument som inte håller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in