Citat:
Ursprungligen postat av analabertil
Jo det blir mycke renare och frächare. Du har väl hört talas om...TVÅL!!! Det är då jävligt godare att slicka en ren fitta utan hår, än en buske där det sitter mensklumpar sen två månader tillbaka.plus gula slemklumpar. Uaaaääää
Svamp för att du rakar fittan... hahah vilken jävla lögn. Feminister har sålt sin propaganda rakt in i ditt huvud ser jag.
Dessutom är inte rakad fitta en barnfitta. Det borde väl tillochmed du fatta.
Märks att du inte har en egen fitta. Tvålar du in fittor dagligen så får du svampinfektioner och slidkatarrer på löpande band. Och det kan ju inte vara så mumsigt att slicka. En fitta blir ren och fin med bara vatten och lite olja för att mjuka upp slemhinnorna. Samma sak gäller även er män.
Samma sak om man rakar rent. Det blir svettigt och instängt vilket leder till överdriven hygien för att det ska vara slickbart och det i sin tur leder till irritation och svamp, plötsligt blev det oslickbart ändå.
Varför inte gå halvvägs; ansa och trimma. Det tycker jag passar alldeles utmärkt och fittan mår också bra. Det blir inte så mycket nuppande om den inte mår bra, kan jag tala om för dig. Möjligen är en rakad fin att se på så länge du inte tittar närmare och ser irritationens blossande röda färg.
Och nej, jag är ingen feminist så försök inte.