2013-01-11, 10:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Den vackraste fittan är både naken och hårig. Den satt på en kanarisk kvinna, ca 30 bast. En vacker ansad trekant ovanför, men inget i vägen. Svartmuskigt välansat könshår som inte döljer fittans tillgångar är ren poesi. Allt hår borta är som rånet i Södertälje.

Fyllt av action och det slutar med att "någon" får ett erhm "headshot"?
Tycker jag låter som en jävla rolig natt.
Citera
2013-01-11, 12:57
Medlem
Fred-Asps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Fast det är ju helt fel. Nu är jag inte alls vansinnigt hårig men om den teorin var sann skulle det klia som bara den eftersom jag har håriga ben. Däremot kan jag tänka mig att utväxten kliar, men låter man bli den någon månad lär det inte klia alls.

Exakt, det är utväxten som kliar. Och med tanke på att de i första hand inte tycker att hår på benen är snyggt så tror jag inte att det finns tjejer som är villiga att spara hår på benen.

Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
När det gäller huruvida män ska raka sig (och hur mycket) gissar jag att de yngre generationerna är präglade av rådande mode och därmed rakar sig betydligt mer än äldre gör. Så länge de unga tjejerna och killarna är nöjda med det ser jag inga problem med det. Modet kommer ändra sig för det gör det alltid.

Det jag tycker är lite knepigt är när man blandar in pedofili i diskussionen om tjejer som är helrakade. Jag förstår inte riktigt hur man kan koppla ihop en vuxen tjej/kvinna med ett barn. Hår på mus och ben har liksom inget med det att göra, anser jag.

100% agree
Citera
2013-01-11, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av analabertil
Jo det blir mycke renare och frächare. Du har väl hört talas om...TVÅL!!! Det är då jävligt godare att slicka en ren fitta utan hår, än en buske där det sitter mensklumpar sen två månader tillbaka.plus gula slemklumpar. Uaaaääää
Svamp för att du rakar fittan... hahah vilken jävla lögn. Feminister har sålt sin propaganda rakt in i ditt huvud ser jag.

Dessutom är inte rakad fitta en barnfitta. Det borde väl tillochmed du fatta.

Om jag tvålar in min fitta har jag garanterat en svampinfektion några dagar senare. Fyi.
Svamp har liksom inget med smuts att göra utan med ph-värdet. Att raka kan också rubba ph-värdet så att man får svamp.

Nu vet jag inte vilka kvinnor du ligger med, men jag har svårt att tro att det finns särskilt många som går runt med mensklumpar sedan två månader tillbaka?

OnT
Jag vaxar, men är beredd att dö (nåja, typ) för en kvinnas rätt att inta raka sig.
Citera
2013-01-11, 13:59
Medlem
Citat:
Jo det blir mycke renare och frächare. Du har väl hört talas om...TVÅL!!! Det är då jävligt godare att slicka en ren fitta utan hår, än en buske där det sitter mensklumpar sen två månader tillbaka.plus gula slemklumpar. Uaaaääää
Svamp för att du rakar fittan... hahah vilken jävla lögn. Feminister har sålt sin propaganda rakt in i ditt huvud ser jag.

Dessutom är inte rakad fitta en barnfitta. Det borde väl tillochmed du fatta.
Märks att du inte har en egen fitta. Tvålar du in fittor dagligen så får du svampinfektioner och slidkatarrer på löpande band. Och det kan ju inte vara så mumsigt att slicka. En fitta blir ren och fin med bara vatten och lite olja för att mjuka upp slemhinnorna. Samma sak gäller även er män.

Samma sak om man rakar rent. Det blir svettigt och instängt vilket leder till överdriven hygien för att det ska vara slickbart och det i sin tur leder till irritation och svamp, plötsligt blev det oslickbart ändå.

Varför inte gå halvvägs; ansa och trimma. Det tycker jag passar alldeles utmärkt och fittan mår också bra. Det blir inte så mycket nuppande om den inte mår bra, kan jag tala om för dig. Möjligen är en rakad fin att se på så länge du inte tittar närmare och ser irritationens blossande röda färg.

Och nej, jag är ingen feminist så försök inte.
Citera
2013-01-11, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cementblock
Om jag tvålar in min fitta har jag garanterat en svampinfektion några dagar senare. Fyi.
Svamp har liksom inget med smuts att göra utan med ph-värdet. Att raka kan också rubba ph-värdet så att man får svamp.

Nu vet jag inte vilka kvinnor du ligger med, men jag har svårt att tro att det finns särskilt många som går runt med mensklumpar sedan två månader tillbaka?

OnT
Jag vaxar, men är beredd att dö (nåja, typ) för en kvinnas rätt att inta raka sig.

men nu lever vi på 2000talet och nu finns det speciella tvålar för kön vet du.
att kvinnor ens tror på fullaste allvar att nån vill ha en hårig vulva gör mig förskräckt. trodde man slutar tillverka sådana sliddjur.
det borde vara lag på att man ska raka bort snusket runt penis och vagina
Citera
2013-01-11, 14:04
Medlem
Citat:
men nu lever vi på 2000talet och nu finns det speciella tvålar för kön vet du.
att kvinnor ens tror på fullaste allvar att nån vill ha en hårig vulva gör mig förskräckt. trodde man slutar tillverka sådana sliddjur.
det borde vara lag på att man ska raka bort snusket runt penis och vagina
De speciella tvålarna är ändå inte bra, fatta för en gångs skull. Tvål har inget i en fitta att göra. Tvålar du in ögonen och näsborrarna också eller?
Citera
2013-01-11, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jetblack666
Märks att du inte har en egen fitta. Tvålar du in fittor dagligen så får du svampinfektioner och slidkatarrer på löpande band. Och det kan ju inte vara så mumsigt att slicka. En fitta blir ren och fin med bara vatten och lite olja för att mjuka upp slemhinnorna. Samma sak gäller även er män.

Samma sak om man rakar rent. Det blir svettigt och instängt vilket leder till överdriven hygien för att det ska vara slickbart och det i sin tur leder till irritation och svamp, plötsligt blev det oslickbart ändå.

Varför inte gå halvvägs; ansa och trimma. Det tycker jag passar alldeles utmärkt och fittan mår också bra. Det blir inte så mycket nuppande om den inte mår bra, kan jag tala om för dig. Möjligen är en rakad fin att se på så länge du inte tittar närmare och ser irritationens blossande röda färg.

Och nej, jag är ingen feminist så försök inte.

en till som lever på 70talet. vi har speciella tvålar för kön här i framtiden! dessutom så behöver man inte gå runt med trosor av skinn, utan kan ha snygga string som är luftiga.
dåliga ursäkter på löpande band bara för att man är ett jävla äckel och ett smutsigt svin som gett upp.
Citera
2013-01-11, 14:07
Medlem
Citat:
en till som lever på 70talet. vi har speciella tvålar för kön här i framtiden! dessutom så behöver man inte gå runt med trosor av skinn, utan kan ha snygga string som är luftiga.
dåliga ursäkter på löpande band bara för att man är ett jävla äckel och ett smutsigt svin som gett upp.
Du har svaret ett inlägg ovanför. Men svara på min fråga: tvålar du in ögon och näsborrar?

String om något är ju ohygieniskt. Luftiga är de inte heller.

Du är en gris.
Citera
2013-01-11, 14:08
Medlem
Citat:
De speciella tvålarna är ändå inte bra, fatta för en gångs skull. Tvål har inget i en fitta att göra. Tvålar du in ögonen och näsborrarna också eller?

haha fy fan så vidrigt sliddjur detta.
det är fräschare, sexigare, skönare utan könshår. du slipper även stinka räkor på köpet
Citera
2013-01-11, 14:12
Medlem
Citat:
haha fy fan så vidrigt sliddjur detta.
det är fräschare, sexigare, skönare utan könshår. du slipper även stinka räkor på köpet

Mm, jag är jättevidrig, usch för mig som tar hand om min fitta så den mår bra.

Det luktar inget så länge man tvättar sig en gång om dagen, både män och kvinnor.

Den berömda fisklukten kommer från att sperma och fittsaft blandas. Lukten kommer från fittan när sperman rinner ut.

Men hur var det då? Tvålar du in ögon och näsborrar också eller?
Citera
2013-01-11, 14:19
Medlem
Citat:
Mm, jag är jättevidrig, usch för mig som tar hand om min fitta så den mår bra.

Det luktar inget så länge man tvättar sig en gång om dagen, både män och kvinnor.

Den berömda fisklukten kommer från att sperma och fittsaft blandas. Lukten kommer från fittan när sperman rinner ut.

Men hur var det då? Tvålar du in ögon och näsborrar också eller?

nej jag tvålar självklart inte in ögonen eller näsborrarna. men nu är det fittan vi talar om. jag tvålar och tvättar min penis. rakar den också. ska man resonera som dig ....okej: rakar du inte benen? under armarna?
jag tänkte eftersom du jämförde en fitta med ett öga, så kan jag ju jämföra en fitta med ett ben.

feminismen när den är som värst
Citera
2013-01-11, 14:24
Medlem
Citat:
nej jag tvålar självklart inte in ögonen eller näsborrarna. men nu är det fittan vi talar om. jag tvålar och tvättar min penis. rakar den också. ska man resonera som dig ....okej: rakar du inte benen? under armarna?
jag tänkte eftersom du jämförde en fitta med ett öga, så kan jag ju jämföra en fitta med ett ben.

feminismen när den är som värst
Min poäng var att man inte ska använda tvål på känsliga slemhinnor. Då ber man om att få problem. Testa att tvåla in näsborrarna en gång om dagen och se hur de mår inom en vecka... Sånt vill man inte utsätta sin fitta för.

Jag rakar mig under armar och på benen, vad nu det har med saken att göra. Trimmar fittan men inget fakking helrakande. Har haft tillräckligt med fittproblem och dit vill jag inte igen.

Att du rakar kuken går inte att jämföra egentligen, kukhåren sitter inte vid det allra känsligaste; slemhinnorna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in