2012-12-30, 15:59
Medlem
Hej! finns det någon som vet var man kan beställa saliv drogtester med postförskott ? drogtestet ska helst testa för amfetamin och kokain.. Tacksam för svar snarast möjligt !
Citera
2012-12-30, 16:08
Medlem
Tom.Bombadills avatar
Varför inte ett urinprov? Måste väl vara lättare att få tag på.
Citera
2012-12-30, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Bombadill
Varför inte ett urinprov? Måste väl vara lättare att få tag på.

Måste göra det diskret.. Det är till min pojkvän.. misstänker att han sysslar med sådant..
Citera
2012-12-30, 16:16
Medlem
SeMeNoMores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fulkatt
Måste göra det diskret.. Det är till min pojkvän.. misstänker att han sysslar med sådant..
Sup ner honom, sen när han ska pissa så lär han missa ock skvätta och då kan du bara använda pisset på marken o testa med. Salivprov är dåliga och svåra att få tag på.
Citera
2012-12-30, 17:10
Medlem
Citat:

Erbjud han käk om du misstänker honom. Mat är det sista man vill tänka på och tar det en timma för honom att käka en köttbulle så är det något som inte står rätt till.
Citera
2012-12-30, 17:13
Medlem
Tom.Bombadills avatar
Citat:
för i helvete. Tycker du att i smyg drogtesta honom är en bra lösning? Ni kan likagärna göra slut på direkten.
Citat:
Ursprungligen postat av Menare
Erbjud han käk om du misstänker honom. Mat är det sista man vill tänka på och tar det en timma för honom att käka en köttbulle så är det något som inte står rätt till.
Det beror ju helt på vad man tagit jävla idiot, och dessutom kräver det att han är hög just då. Hjälper alltså inget om han knarkat flera dagar tidigare.
Citera
2012-12-30, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Bombadill
Det beror ju helt på vad man tagit jävla idiot, och dessutom kräver det att han är hög just då. Hjälper alltså inget om han knarkat flera dagar tidigare.

TS skriver "drogtestet ska helst testa för amfetamin och kokain".

Jag snackar alltså om tjacket först och främst. Den som tagit tjack och försökt äta samtidigt hade fattat direkt vad jag menade.

Tycker du själv om att käka mat när du tar tjack? Det krävs även en jobbig AT på det och du har svårt att äta riktigt. Om hon misstänker att han tar det så ser hon det antagligen på honom och inte gissar sig till det 4 dagar efter. Det är inte svårt att se på en person om den är speedad heller för den delen.
Citera
2012-12-30, 17:26
Medlem
RockyTs avatar
Citat:
Kan du inte fråga honom rakt ut?
Kanske utan ultimatum och moralkakor, tror det blir enklast så, för han behöver snarare ditt stöd om så nu är fallet. För du tänker väl inte lämna honom om han är man nog att erkänna.
Men du kanske har konfronterat honom allareda och fått ett nej på frågan, så det är därför du vill kolla upp honom? Kommer du på han och han har ljugit så är det bara att packa och dra, tyvärr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in