Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2012-12-29, 21:55
Inaktiv Administrator
admin4s avatar
Vi har just nu problem med indexingen av nya inlägg. Det påverkar sökningar och även funktioner som "Mina inlägg" och "mina citerade inlägg".

Vi arbetar på saken.

admin4
2012-12-29, 21:57
Bannlyst
Vi avvaktar och väntar på det bästa.
2012-12-30, 02:28
Medlem
micaeles avatar
Vågar man fråga vad det beror på?
2012-12-30, 04:03
Medlem
yedis avatar
Fan va bra att jag fick reda på detta, har varit skitirriterande hela kvällen. Hoppas det löser sig snarast.
2012-12-30, 04:30
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Vågar man fråga vad det beror på?

Indexeringsnegern i FB:S källare gick bort. I väntan på ny så får vi hålla ut en stund.

R.I.P. Sorteringsnegern: http://i47.tinypic.com/oa3o86.jpg

OnT: Jävligt skönt att få reda på att det inte bara var jag som hade problemet. Har varit jävligt störande att se att en blivit citerad samtidigt som det inte syns i mina citerade inlägg. Ibland undrar man hur man gjorde förr när funktionen inte fanns. Snacka om att man vänjer sig lätt.
2012-12-30, 06:01
Medlem
Jiiimboohs avatar
Från den låsta tråden https://www.flashback.org/t2044037:
Citat:
Ursprungligen postat av tlttt
Ok då var jag inte ensam om det, 07.30 kan jag se ifrån sen är det stop resten av dagen.
Senast citerade jag kan se är från 7:59, om det hjälper med felsökningen. Detvardåsjälva skrev att han inte kunde se citering från 9:05, så någon gång mellan 7:59 och 9:05 verkar felet ha uppstått.
Senast redigerad av Jiiimbooh 2012-12-30 kl. 06:03.
2012-12-30, 12:53
Medlem
25Decembers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbrahamLincoln
Indexeringsnegern i FB:S källare gick bort. I väntan på ny så får vi hålla ut en stund.

R.I.P. Sorteringsnegern: http://i47.tinypic.com/oa3o86.jpg

OnT: Jävligt skönt att få reda på att det inte bara var jag som hade problemet. Har varit jävligt störande att se att en blivit citerad samtidigt som det inte syns i mina citerade inlägg. Ibland undrar man hur man gjorde förr när funktionen inte fanns. Snacka om att man vänjer sig lätt.
Hoppas de hittar en ny snart då.
2012-12-30, 13:03
Medlem
Carl Serungs avatar
Funkar ju fortfarande inte....
2012-12-30, 13:12
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Funkar ju fortfarande inte....
Nä, och för mig slutade funktionen fungera per den 28:e.
Får se det positiva i det hela - försöka minnas var jag sist skrev
2012-12-30, 13:17
Medlem
gato12s avatar
Har märkt att långt ifrån allt man postar som citeras dyker upp i "mina citerade inlägg". Har det något med det här att göra...?

Man kan ju alltid gå via "mina inlägg" och kolla upp men det blir ju lite mer omständligt.
2012-12-30, 13:50
Medlem
Brumelbryns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Har märkt att långt ifrån allt man postar som citeras dyker upp i "mina citerade inlägg". Har det något med det här att göra...?

Man kan ju alltid gå via "mina inlägg" och kolla upp men det blir ju lite mer omständligt.

Det nya man skriver i Mina inlägg kommer inte heller upp. Skrev en del igår men det senaste jag har under mina inlägg är från den 28:e
2012-12-30, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brumelbryn
Det nya man skriver i Mina inlägg kommer inte heller upp. Skrev en del igår men det senaste jag har under mina inlägg är från den 28:e
Det var så jag såg problemet, först trodde jag att mina senaste inlägg hade blivit borttagna.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in