Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Kotte
Utan att veta hur Linus tycker och tänker så behöver faktiskt inte det heller vara så. Jag har bara fått känslan av att Linus aktar sig för Rönnqvist. Jag kan tänka mig att Harju innerst inne lägger en del av skulden för sin dåliga säsong på Rönnqvist och han är trots allt en god vän med Omark. Jag tror inte att Harju talar väl om Rönnqvist även om han säkert inte snackar skit heller.
Det är bara en känsla jag har.
Min känsla är att Omark kikar mest på lönekuvertets tjocklek -iofs. inget fel eller ovanligt- så det talar ju för att det inte blir elitserien och lockar det så blir det köplunda (om dom nu jagar honom).
Jag tror inte att Luleå kommer att vara så pass intresserade att man bjuder över utan nöjer sig kanske med att trissa upp priset.
Hade hursomhelst varit roligt att se Omark i elitserien igen (och helst i Luleå) men det kommer nog inte att hända nästa säs.
Angående Jakobs, han har inte alls fått chansen i Luleå och när han har fått den så har han varit bra, trist att inte kunna behålla en sådan potentiell målspruta.