2013-04-09, 19:59
Medlem
regndroppens avatar
För att leva upp lite kring DIF här så är de tydligen över lite folk från DIF och VIK i Nordamerika och kollar.
2013-04-09, 20:10
Medlem
Schnurvels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Vilken skitgrej att hanga upp sig pa! Att han har en lagenhet i Linkoping tror ni pa allvar spelar in nar han valjer klubb? Killen ar mangmiljonar och kan ha sina saker flyttade och sin lagenhet sald pa nolltid. Hade han i detta nu varit i farten och byggt ett stort hus hade jag trott annorlunda, men vad fan, en lagenhet!

Jag har för mig att han har hus i Linköping, och så går en del av snacket på WL:s forum också. Dessutom ska ju ungarna gå i skolan i Linköping till hösten. Håller såklart tummarna för att han går till oss (vore lite konstigt egentligen om han plötsligt gick till en konkurrent, även om det är Leksand, med tanke på hur mycket han har hängt med laget nu i slutspelet^^), men vi får vänta och se helt enkelt!
2013-04-09, 20:11
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnurvel
Jag har för mig att han har hus i Linköping, och så går en del av snacket på WL:s forum också. Dessutom ska ju ungarna gå i skolan i Linköping till hösten. Håller såklart tummarna för att han går till oss (vore lite konstigt egentligen om han plötsligt gick till en konkurrent, även om det är Leksand, med tanke på hur mycket han har hängt med laget nu i slutspelet^^), men vi får vänta och se helt enkelt!

Nu radas det upp bra anledningar till att han skulle valja LHC. Men snacket om an lagenhet koper jag verkligen inte.
2013-04-09, 20:14
Medlem
HV71 var ju på Niklas Persson senast han var aktuell för 1-2 år sedan, kanske hugger igen?
2013-04-09, 20:19
Medlem
Draedons avatar
När det gäller Pajen så tror jag mycket handlar om hur det slutade sist i Leksand. Jag är helt övertygad att han inte kommer spela mer för LIF.
2013-04-09, 20:32
Medlem
€rics avatar
Nylander JR ryktas Rudslätt vara på. Vi har ju ingen större budget i år så de vore väl en bra värvning i den synpunkten. En väldigt stor talang är de ju uppenbarligen.
2013-04-09, 20:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av €ric
Nylander JR ryktas Rudslätt vara på. Vi har ju ingen större budget i år så de vore väl en bra värvning i den synpunkten. En väldigt stor talang är de ju uppenbarligen.

Sjuuuukt bra. Det vore en bra värvning oavsett budget.

Grattis, om det blir så.
2013-04-09, 20:34
Medlem
Laxnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draedon
När det gäller Pajen så tror jag mycket handlar om hur det slutade sist i Leksand. Jag är helt övertygad att han inte kommer spela mer för LIF.

Det ligger LIF helt klart i fatet ja, tror inte Salo jobbar på Pajen heller, han tjatar nog hellre på Nashville om Lill-Foppa
2013-04-09, 20:45
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laxness
Det ligger LIF helt klart i fatet ja, tror inte Salo jobbar på Pajen heller, han tjatar nog hellre på Nashville om Lill-Foppa

Det vore valdigt dumt att inte forsoka med Persson da han ar en spelare som Salo kan bygga ett lag kring. Forsberg stannar som absolut bast en sasong. Givetvis ska Salo forsoka fa Forsberg att stanna, dock maste han se till att fa in spelare som foljer med aven efter nasta sasong.
2013-04-09, 20:53
Medlem
HarassmentPandas avatar
Lars Johansson (mv i VIK) sägs nu vara nära att gå till Brynäs. Han har tidigare ryktats gå till Luleå och Frölunda. Låter nästan som om "Honken" blir dumpad (eller lämnar självmant)? Vore det inte bättre att försöka ha kvar Holmqvist och försöka göras sig av med Rahm?
2013-04-09, 21:17
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draedon

Är lite dåligt uppdaterad på vad som hände, kan du fylla ut luckorna?
2013-04-09, 21:19
Medlem
wemas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Är lite dåligt uppdaterad på vad som hände, kan du fylla ut luckorna?

Varsågod, HÄR.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in