2013-04-09, 16:20
Medlem
wemas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draedon
Hellenberg tillbaka till gurktown: http://www.hockeyallsvenskan.se/nyheter/hxcdtk6yhb

Trist.

Verkligen trista nyheter.
Nåväl, lycka till i VIK.
2013-04-09, 17:48
Medlem
wemas avatar
Jag tänkte, kan Hellenbergs beslut på något vis påverka Appelgrens?
2013-04-09, 17:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av wema

Hellenberg skall tydligen ta med sig 3 spelare till VIK enligt min källa som brukar ha rätt för det mesta

Min gissning är att det rör sig om Hanses, Bibic samt ev Noren kanske Svedberg?
2013-04-09, 17:57
Medlem
Laxnesss avatar
Citat:
Vette tusan, Äpplet kan ju inte följa med direkt...hmmm kanske kräver att själv få "välja" Hellenbergs ersättare
2013-04-09, 19:22
Medlem
BleAivanos avatar
Citat:

Salo säger ju att

"– Han ska passa bra ihop med Andreas och bra ihop med Leksand, säger sportchefen."

http://www.dt.se/sport/hockeyfeber/1.5763167-salo-ska-passa-bra-ihop-med-andreas-

Bibics har kontrakt med Lif kommande säsong.
2013-04-09, 19:25
Bannlyst
Skulle fan be för att Leksand ska ta guldet nästa säsong bara vi får behålla de tongivande spelarna i SSK.
2013-04-09, 19:31
Medlem
wemas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BleAivano
Salo säger ju att

"– Han ska passa bra ihop med Andreas och bra ihop med Leksand, säger sportchefen."

http://www.dt.se/sport/hockeyfeber/1.5763167-salo-ska-passa-bra-ihop-med-andreas-

Bibics har kontrakt med Lif kommande säsong.

Jo jag vet. Läste det själv precis och kände ett litet lugn.
Men än är ju inget klart.
2013-04-09, 19:32
Medlem
Draedons avatar
Jag tror inte att Hellenbergs val påverkar Äpplet det minsta, istället läggs nog fokus på att hitta en assisterande tränare som Äpplet trivs med.

Att Bibic har kontrakt med LIF nästa säsong behöver inte betyda att han spelar i LIF.
2013-04-09, 19:33
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Som någon nämnde tidigare så väljer nog Pajen tyvärr LHC om det blir en flytt till Sverige då han har sin lägenhet kvar där.

Vilken skitgrej att hanga upp sig pa! Att han har en lagenhet i Linkoping tror ni pa allvar spelar in nar han valjer klubb? Killen ar mangmiljonar och kan ha sina saker flyttade och sin lagenhet sald pa nolltid. Hade han i detta nu varit i farten och byggt ett stort hus hade jag trott annorlunda, men vad fan, en lagenhet!
2013-04-09, 19:34
Medlem
regndroppens avatar
Läskigt hur tyst det är hos DIF
2013-04-09, 19:38
Medlem
wemas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draedon
Jag tror inte att Hellenbergs val påverkar Äpplet det minsta, istället läggs nog fokus på att hitta en assisterande tränare som Äpplet trivs med.

Att Bibic har kontrakt med LIF nästa säsong behöver inte betyda att han spelar i LIF.

Ska man köpa ut honom kanske?

Nej men spelar inte Alen i LIF under kommande säsong så tror jag mer på en utlåning.
2013-04-09, 19:42
Medlem
Draedons avatar
Citat:
Ska man köpa ut honom kanske?

Nej men spelar inte Alen i LIF under kommande säsong så tror jag mer på en utlåning.

Ja det var utlåning jag syftade på, nu när vi inte spelar i samma serie som gurkorna är det ju inte omöjligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in