2013-06-13, 22:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Det som är roligt är det att Sedinarna inte alls vill spela i MoDo. Finns inget att vara avundsjuk på förutom kanske att MoDo är en fin klubb med hängivna fans. Vi i Luleå har växt upp med andra idoler och där finns nog ingen skillnad.
Precis jag menar Örnskog, Ivan Hansen, Ove Thörnberg är ju så mycket större för mig än Sedins och jag antar att en sån som dig väljer en Skugga alla dar i veckan före en floppad fot.
2013-06-13, 22:15
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsrök
Precis jag menar Örnskog, Ivan Hansen, Ove Thörnberg är ju så mycket större för mig än Sedins och jag antar att en sån som dig väljer en Skugga alla dar i veckan före en floppad fot.

Ingen är större än Ove Molin.
2013-06-13, 22:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Canucks
Du snackar mycket skit nu.
Jaså är det någon som tvingar Sedins att INTE spela i MoDo
2013-06-13, 22:30
Medlem
Och för en Skellefteåsupporter finns det ingen större än Pär Mikaelsson. Här ser ni hans fantastiska karriär:
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=1138

Nu är silly verkligen silly.
2013-06-13, 22:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Ingen är större än Ove Molin.
Asch han är ju inte ens från Gävle så visst han kan ju räknas till arten människa, men särskilt stor? näe det tycker jag nog inte, i jämnhöjd med Jämtin så där kanske?
2013-06-14, 01:07
Medlem
€rics avatar
Tror vi alla vet att Engblom är störst.

Han platsade i ES, valde ändå AIK.

Skitspelare som Davidsson osv får ju så jävla bra betalt, inte svårt att stanna i klubben då. David fick jobba extra vid sidan för att spela för laget i hjärtat.

Riktiga hjältar är dem som stödjer klubben när de är svårt, inte bara när de är enkelt och går bra. Precis som supportrar
2013-06-14, 01:38
Medlem
tcfmogs avatar
I och med det nya systemet så försvinner möjligheten att välja motståndare i kvartsfinalen vilket jag tycker är bra.
2013-06-14, 02:19
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferris
Vad är det som är så roligt med det faktum att Sedinarna har hjärta för Modo och vill spela där när karriären är över?
Ska de verkligen spela när karriären är över?
2013-06-14, 02:51
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog
I och med det nya systemet så försvinner möjligheten att välja motståndare i kvartsfinalen vilket jag tycker är bra.

Ja, äntligen! Skrev om det någon sida bakåt också, men det tål att påpekas igen. Hemmafördelen samt att få möta ett sämre placerat lag är mer än nog fördel. Tror att detta kommer göra slutspelet mer intressant i fortsättningen.
2013-06-14, 07:34
Medlem
Verbeeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog

Tycker det är kasst då det bjuder in till läggmatcher samt man borde få en fördel av en bra grundserie. Samtidigt var det en bra kompromiss att lag 1 bara fick välja mellan 7-8 då lag 5 inte ska behöva riskera att möta lag 1.
2013-06-14, 08:20
Medlem
Laxnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Kotte
Det gäller väl bara draftade spelare med kontrakt va?

Det får jag hoppas, har faktiskt inte den blekaste...men det borde nog rimligen vara som du skriver.

Kom hem nu Filip!
2013-06-14, 09:09
Medlem
Med det nya upplägget och kvalet till slutspel. Blir det samma upplägg som playoffserien till kvalserien, dvs de högre placerade lagen får starta med fler poäng?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in