2013-05-23, 12:26
Medlem
€rics avatar
Landar Luleå finsken så lär de kosta rejält. Intressant om man gör de dock, snacka om att börja värva individualister som man inte gjort förut.
2013-05-23, 12:44
Medlem
Ferross avatar
Verkar som om Ledin ska presenteras idag, vet i fasen vad jag tycker om det. Platsar han verkligen? Ser inte heller vart i lagen han skulle gå in, i dagsläget så borde det se ut såhär:

Abbott-Abbott-Persson
X-Olausson-Sundh
Klasen-Trukhno-Hedman
Cehlarik-Fogström-Fabricius

Wallmark, Bryggman

Osten kan väl omöjligt ha tänkt att Ledin ska lira i andrakedjan eller har man tänkt ge Cehlarik den chansen om så nu blir fallet? Har man tänkt att göra som den här säsongen där man har "för många" forwards? Värvas det inte in någon ersättare för Koivisto överhuvudtaget? Det blir många frågetecken om hur lagbygget ska se ut om man värvar Ledin.
2013-05-23, 14:04
Medlem
Embas avatar
Grattis Luleå.

- Lagbygget inför säsongen 2013/14 fortsätter och vi jobbar i dagsläget med att få in två nya forwards i truppen, men vi kommer ha tålamod eftersom vi vill ha spelare med spetskompetens, säger Stillman avslutningsvis.

Räknar Stillman Ledin som en spetslirare?! Tidigare skulle en forward in och nu två.

http://www.hv71.se/artikel/37956/

Starka känslor. Verkade inte vara några hardfeeling överhuvudtaget mellan Stille och Ledda.

Det är fan lite vemodigt. Ledda har betytt väldigt mycket för HV71. Men samtidigt har han inte levererat det senaste säsongerna.
Senast redigerad av Emba 2013-05-23 kl. 14:19.
2013-05-23, 14:07
Medlem
Dimaks avatar
Per Ledin bryter med mitt Hv och går till Luleå igen,
Han har inte varit så bra sen 2010 så tycker det är rätt lugnt.
2013-05-23, 14:11
Medlem
Strobeliciouss avatar
Vad tycker ni Luleåsupportrar om värvningen av Ledin? Jag hade inte hoppat av glädje iaf, känns typ som att Skellefteå skulle värva Hedström.

Inte riktigt men nästan, tycker inte att Ledin var speciellt bra föregående säsong. Dock så är han ju en riktigt retsticka och vet hur man kommer under huden på motståndarna. Se bara Calle Söderberg.
Senast redigerad av Strobelicious 2013-05-23 kl. 14:13.
2013-05-23, 14:16
Bannlyst
åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!halleluja Prisad Vare Herren. Det är Som En Orgasm! Så Här Bra Har Jag Inte Mått Sedan Guldet 2004!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det Samiska Tattarsvinet är Klart För Luleå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!tack Gode Gud! Herren Hör Bön!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2013-05-23, 14:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Emba
Räknar Stillman Ledin som en spetslirare?! Tidigare skulle en forward in och nu två.
Lönemässigt så har han ju varit det. Sedan har han väl inte riktigt levt upp till den rollen men tanken måste ju ha varit att han skulle vara "spetslirare". Nu vet jag inte hur dealen ser ut med Luleääääää men kankse det lösgörs kapital till att ersätta Ledin med den spets som Ledin borde ha varit.

Hur som en stor och god dag idag som jag ska fira med ett par kalla på krogen
2013-05-23, 14:31
Medlem
Embas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsrök
Lönemässigt så har han ju varit det. Sedan har han väl inte riktigt levt upp till den rollen men tanken måste ju ha varit att han skulle vara "spetslirare". Nu vet jag inte hur dealen ser ut med Luleääääää men kankse det lösgörs kapital till att ersätta Ledin med den spets som Ledin borde ha varit.

Hur som en stor och god dag idag som jag ska fira med ett par kalla på krogen

På något sätt känns det som att HV var mer ivrig att få iväg Ledda än Luleå va i att få honom sajnad. Med det i åtanke så tror jag inte dealen var speciellt bra.

Äh! Jag ska fira Ledins två sm-guld! Mycket kan man säga om Per Pelle Ledin men han har betytt oerhört mycket för HV71 som organisation,
2013-05-23, 14:31
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!halleluja Prisad Vare Herren. Det är Som En Orgasm! Så Här Bra Har Jag Inte Mått Sedan Guldet 2004!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det Samiska Tattarsvinet är Klart För Luleå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!tack Gode Gud! Herren Hör Bön!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Grattis, Skogsrök! Jag är otroligt glad för din skull och även för 10 andra klubbars. Den enda klubben jag i dagsläget tycker synd om är Luleå. Vad fan ska man med Ledin till?
2013-05-23, 14:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Den enda klubben jag i dagsläget tycker synd om är Luleå. Vad fan ska man med Ledin till?
Vad gör det vi gillar inte Luleäää ändå. Fast viss tacksamhet är jag ändå beredd att lägga på Luleäää för liksom tänk dom tog över mardrömsmannen med mardrömskontraktet Tack Luleääää tack hokeygud tack allt till och med så att jag kan gilla Brynäs och staden Gäve en sån här dag
2013-05-23, 14:43
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Tack Luleääää tack hokeygud tack allt till och med så att jag kan gilla Brynäs och staden Gäve en sån här dag

Det här är en stor dag för oss Brynäsare.
2013-05-23, 14:44
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strobelicious
Vad tycker ni Luleåsupportrar om värvningen av Ledin? Jag hade inte hoppat av glädje iaf, känns typ som att Skellefteå skulle värva Hedström.

Inte riktigt men nästan, tycker inte att Ledin var speciellt bra föregående säsong. Dock så är han ju en riktigt retsticka och vet hur man kommer under huden på motståndarna. Se bara Calle Söderberg.

Blä.

Snart kommer väl Renberg och gör comeback också.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in