Flashback bygger pepparkakshus!
  • 4
  • 5
2014-03-14, 17:24
Medlem
Sunners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bartram
Sunda förnuftet säger att man borde hålla isär rollerna. Det är FB som borde bevisa att rollerna går att förena.
Som tråddeltagare är det svårt att bevisa missbruk eftersom man inte har tillgång till de inlägg som en moderator kan ha rensat bort.

Till sist ett förtydligande: Jag påstår inte att ovannämnda Moderator har missbrukat sin roll-jag ville peka på ett principiellt problem.

Det skulle funka skitbra om modsen satt i ett callcenter i Indien, nu är de ju dock obetalda varpå man kan misstänka att en person som t.ex är intresserad av styrketräning inte är sådär våldsamt sugen på att dels inte få posta i de forumen längre, samt dessutom moderera Juridik som denne är totalt ointresserad av.

För övrigt så tycker jag att det har fungerat utmärkt hittils.
Citera
2014-03-17, 08:01
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
nu har vi Schlesien som i Palmemordstråden är både Moderator och deltar i tråden. Är det rimligt att vara både domare och spelare på planen???
Du får väl se Schlesien som spelande tränare istället... Grejen är att modsen modererar forumsdelar de själva är intresserade av - motsatsen skulle knappast fungera eftersom det är skittrist att läsa om saker du inte är intresserad av.
Citera
2014-03-17, 10:56
Inaktiv Administrator
admin4s avatar
Citat:
Till sist ett förtydligande: Jag påstår inte att ovannämnda Moderator har missbrukat sin roll-jag ville peka på ett principiellt problem.
Om/när du eller någon annan anser att problemet går från principiellt till praktiskt är du välkommen att kontakta mig eller övriga admins med konkreta exempel. Då tittar vi på saken.

admin4
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in