2012-12-28, 19:51
Medlem
djasankas avatar
Hej.
Jag och mitt ex fortsatte att ligga med varandra efter att jag gjorde slut med henne. Det var inte direkt hennes bristande kvaliteter i sängen som fick mig att göra det... På sistone har det blivit allt mer sällan och nu har vi inte gjort det på ca en månad. Jag vill men hon påstår att hon mår dåligt av det. Ni har säkert en massa förslag hur jag borde sköta det här men det är inte därför jag skriver.
I förrgår var hon hemma hos mig för att umgås lite (som sagt vi ligger inte med varandra nuförtiden). Vi drack lite vin och hade det trevligt. Av någon anledning spelade vi kort vilket utmynnade till det trevliga spelet strippoker. Jag spelade bra och efter ett tag satt hon där i min soffa spritt språngande naken. Jag blev enormt upphetsad av detta. Jag har sett tjejen naken tusen gånger innan men det här var något speciellt. Jag ville ha henne så in i helvete mycket. Min upphetsning visste inga gränser. Dock slutade det hela med att hon tillslut klädde på sig och gick hem.
Jag är inte mer komplicerad än att jag vill ha det jag inte kan få och det är väl inte konstigt i sig. Vad jag är förvånad över den grad av upphetsning jag upplevde. Mitt hjärta slog så enormt hårt att jag trodde det skulle gå sönder och jag fick skakningar i hela kroppen. Detta fortsatte i flera timmar efteråt. När jag lugnat ner mig lite kändes det som jag kört ett stenhårt tvåtimmars pass på gymmet, jag var helt kraftlös. Va fan hände med mig? Har någon där ute upplevt något liknande? Är det hälsofarligt?
Citera
2012-12-28, 21:22
Medlem
TS och alla ni andra får ursäkta mig men... vem fan fortsätter att ligga med sin flickvän efter att ni gjort slut.
oT: aldrig hört talas om något liknande...
Citera
2012-12-28, 22:40
Medlem
Jag kände något liknande med ett ex. Det var jag som gjorde slut, och jag hade en ny flickvän innan jag gjorde slut. Hade dock inte sex med henne förrän samma dag som exet flyttade ut.
Två-tre veckor senare, när exet skulle hämta sina saker, och möbler och katter, så hade vi fixat en kille som kunde köra, och hyrt ett släp. Vi två satt i baksätet, och där klappade jag först katten, och sedan musen. Tjejens ansikte visade hur kåt hon blev, och jag hade ett fruktansvärt stånd under bilresan (tre timmar?).
Hon skulle flytta in hos sin mamma, på andra våningen. Varje gång exet och jag var uppe samtidigt drog jag ner handen i hennes byxor och kände hennes fantastiskt blöta fitta. Drog in fingret mellan de feta blygdläpparna... det gjorde mig kåt som aldrig förr, och hon var blötare än någonsin. Rakt upp i fittan också ett antal gånger. Jag ville knulla henne, men vi kunde bli påkomna, så det blev inget annat än en rejäl kåtknäpp den dagen.

Någon vecka senare skulle jag hjälpa henne med datorn, som jag hade lovat innan. Eller om jag skulle ta med en dator som jag satte ihop... i vilket fall som, när hon hade hämtat mig på tågstationen satte vi oss i en buss. Jag började smeka henne lite grann, och efter en stund sa hon "fan..." "Vaddå?" frågade jag. "Jag börjar bli kåt."
Vi kom upp i lägenheten. Hennes mamma var där, men hon gick och la sig i vardagsrummet för att vila. Fem minuter senare knullade jag hennes dotter. Var VÅLDSAMT kåt, så jag höll i under en minut innan jag sprutade i hennes mun (inget preventivmedel).
En halvtimme senare var det dags igen. De få dropparna som kom ut ville hon inte ha, jag kom i handen. Under en minut den här gången också, och tredje och fjärde gången.

Nästan varje gång vi pratade i telefon runkade jag. Hon hörde ibland att min röst blev annorlunda, och frågade vad jag gjorde. "Vaddå, ingenting?" svarade jag sekunderna innan jag kom. Ringde hon när jag var på jobbet så gick jag in på toaletten direkt efter att vi hade lagt på.
Konstigt egentligen, för hon var inte särskilt attraktiv mot slutet. Gick up 35 kg under tiden vi var tillsammans... antar att jag inte hade "gjort slut mentalt" egentligen. Situtationen med den nya flickvännen forcerade ju fram det hela rätt så kraftigt.
Citera
2012-12-28, 22:44
Medlem
nnnipzs avatar
Haha jag känner lite detsamma. Tänder som fan på mitt ex nu, till skillnad från månaden innan vi gjorde slut då jag tyckte det var bättre med onani Vet inte vad det är men lika med min förra tjej=0
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in