• 4
  • 5
2012-12-30, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svartstol
Flertal har skrivit att bo inte var så oskyldig... Han kanske förtjänade detta då ingen info om bo finns.
Och vem och varför filmar en sån här sak sen postar på Facebook av alla ställen.
Ska ju dessutom enligt någon i tråden finnas fler än en gm.
Dock hänga ut en flickvän eller fd flickvän som inte ens var ihop med gm vid gärningen är ju lägre än glocalnet.
Man är dum i huvudet eller så vill man avsiktigt åka dit av någon anledning!
Jag säger inte desto mer för vet inget mer om vem som förtjänade det ena eller det andra. Men visst klok är man ju inte heller om man tänder eld på folk. Sen som sagt varför inte outa har man som sagt facebook skall man också lära sig att man ej anonym.
Citera
2012-12-30, 17:11
Medlem
Jeff_Loomiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MystEqual
Vi vet väl faktiskt inte om det var tänkt att bli så farligt? Det kan ju ha varit ett vanligt fyllebus på en däckad polare, som gick aningen överstyr ^^.

Hoppas någon med mycket info kommer in och....eldar upp debatten .

"Fyllebus"

Jävla idioter som ens försöker sig på sånt på en sovande person(eller vaken för den delen). Med lite hjärnkapacitet förstår man hur illa det kan gå. DET GÅR INTE ATT SKYLLA PÅ FYLLA HELLER.
Citera
2012-12-30, 17:40
Medlem
Bolliwollis avatar
Tänker bara på filmen "god bless america" när jag läser detta.
Fan vilken värld vi lever i, men har slutat bli förvånad över sådana händelser.
Citera
2012-12-30, 22:01
Medlem
MystEquals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff_Loomis
"Fyllebus"

Jävla idioter som ens försöker sig på sånt på en sovande person(eller vaken för den delen). Med lite hjärnkapacitet förstår man hur illa det kan gå. DET GÅR INTE ATT SKYLLA PÅ FYLLA HELLER.
Jo visst är det idiotiskt hur man än vänder på det . Hjärnkapaciteten brukar ju avta i takt med att alkohol intas.
Citera
2012-12-30, 22:33
Medlem
Känner Jocke bra och tror inte han skulle göra nått sådant om det inte ligger nått ordentligt groll bakom och även om så är fallet så tror jag inte han hade för avsikt att ta livet av killen. är det hundra att det är han?
Citera
2012-12-31, 01:19
Medlem
ojskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungensbordell
Om du på allvar vet vem det är och kan styrka det så är det bara att lägga ut namn osv. Censurera namnet med * tex "ba*hab*t1"
Med risk för att gå ot, men varför censurera egentligen? .06 handlar väl om användarnas anonymitet och om det handlar om förhindrandet av lynchmobbar så spelar det väl knappast roll huruvida man tar bort en bokstav eller två? Själv kan jag anse att sådana människor förtjänar att outas...
Citera
2012-12-31, 01:25
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fasad
Låter som dom har kopierat en scen ur The Dudesons.
Haha jag tänkte på detsamma. Dock så var det skit roligt (speciellt reaktionen) och detta snarare dystert.
Citera
2012-12-31, 02:28
Medlem
TrueCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojski
Med risk för att gå ot, men varför censurera egentligen? .06 handlar väl om användarnas anonymitet och om det handlar om förhindrandet av lynchmobbar så spelar det väl knappast roll huruvida man tar bort en bokstav eller två? Själv kan jag anse att sådana människor förtjänar att outas...

Är inte det mest reservation för felaktiga uppgifter/oskyldigt utpekad?

Personligen tycker jag inte att man helt ska outas ocencurerat innan dom alternativt vattentäta bevis.
Citera
2012-12-31, 05:41
Medlem
ojskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrueC
Är inte det mest reservation för felaktiga uppgifter/oskyldigt utpekad?

Personligen tycker jag inte att man helt ska outas ocencurerat innan dom alternativt vattentäta bevis.
Men kvittar inte det om man tar bort en eller två bokstäver ur namnet? Folk kommer då försöka luska ut det hursomhelst, men visst den poängen tänkte jag inte på
Citera
2012-12-31, 06:00
Medlem
Manginazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastakrydda
Och vem ska "behandla" dig sen då? Det löser ju inget.

"Some say an eye for an eye, i say TWO eyes for an eye" sosse mes! klart idioter som tänder eld på sovande människor ska döden dö, det är enkelt.
Citera
2012-12-31, 06:06
Medlem
TrueCs avatar
Citat:
Men kvittar inte det om man tar bort en eller två bokstäver ur namnet? Folk kommer då försöka luska ut det hursomhelst, men visst den poängen tänkte jag inte på

Nej, visst är det trots cencureringen meningen att man ska se vilket namn som står! Men om det nu visar sig att namnet som figurerat inte stämmer eller är oskyldig, så skulle inte tråden ge utslag vid en googling på namnet.

För att även om det visar sig att man är oskyldig i tråden, så är det inte då roligt att första resultatet på Google är en tråd på Flashback med massa skit i, om exempelvis en arbetsgivare skulle kolla upp dig.
Citera
2013-01-01, 00:21
Medlem
Kungensbordells avatar
Citat:

Det är för att namnet inte ska få en massa träffar på google, om han skulle råka vara oskyldig. Man ska inte förstöra för folk som inte förtjänar det.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in