2012-12-28, 13:58
Medlem
Hej!

Jag ville bara veta vart man skulle kunna hitta en bra sida där man kan köpa serietidningar. Eller kanske en butik någonstans i Västmanland.

Tack i förväg!
Citera
2012-12-29, 02:07
Medlem
MartinStLouiss avatar
Någon särskild tidning du söker? Sci-fi bokhandeln har en del saker men deras utbud är inte så super-stort. Om du söker gamla tidningar som Kalle Anka osv. så har du ju tradera o blocket. Hittar en del ställen om jag söker på "Västmanland serietidningar" på eniro.se
Citera
2012-12-29, 17:37
Medlem
VictorVonDooms avatar
Om det är nya Amerikanska nummer av serietidningar du är ute efter så kan jag rekommendera Comicsheaven.se. Dom beställer in det du är intresserad av. Jag prenumererar själv på en hel drös serier genom dom. Snabb leverans och grym service!
Citera
2012-12-31, 20:54
Medlem
Jag letar efter gamla och nya tidningar av DC och Marvel. T.ex. Spider-Man, X-Men, Batman & Robin osv osv.
Citera
2013-01-11, 00:02
Medlem
Dr.Comas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VictorVonDoom
Om det är nya Amerikanska nummer av serietidningar du är ute efter så kan jag rekommendera Comicsheaven.se. Dom beställer in det du är intresserad av. Jag prenumererar själv på en hel drös serier genom dom. Snabb leverans och grym service!

comicsheaven.se tackar vi för.
Varit ute efter The Amazing Spider-Man, och skönt att kunna köpa dom på engelska här
Citera
2020-12-28, 17:20
Medlem
Elementarts avatar
Finns det några bra online-butiker där man kan söka efter enskilda nummer av exempelvis Kalle Anka & Co 1995 #32? På Tradera går det att hitta enskilda nummer, men det blir ganska dyrt med frakt om man ska handla från flera olika säljare.
Citera
2020-12-28, 17:26
Moderator
Popesizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
Finns det några bra online-butiker där man kan söka efter enskilda nummer av exempelvis Kalle Anka & Co 1995 #32? På Tradera går det att hitta enskilda nummer, men det blir ganska dyrt med frakt om man ska handla från flera olika säljare.
Testa www.seriersant.se
Citera
2020-12-30, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av williamniira
Hej!

Jag ville bara veta vart man skulle kunna hitta en bra sida där man kan köpa serietidningar. Eller kanske en butik någonstans i Västmanland.

Tack i förväg!

Bokus och Akademibokhandeln har ett brett utbud. Bokbörsen har säkert något också.
Citera
2020-12-30, 21:09
Medlem
Peyotedudes avatar
https://www.doloresserier.se/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in