2012-12-28, 13:56
Bannlyst
Hej, jag har haft enorma problem med invandrare större delen av mitt liv.
Jag klarar inte av deras falskhet , deras rasism. deras svenne hat , deras fusk och kriminalitet ett dugg mer.

VAD SKA JAG GÖRA ? det blir mer och mer , vill inte ge upp men jag måste väll , fan att det kunde bli såhär , det är förbjudet vara svensk känns det som. Dom får all hjälp , dom går före i jobbkön, bostadskön , om ett brott sker är svenne skylldig och rasist fast dom startat hela och massa annat.

Vart söker jag hjälp ? vågar inte gå till läkare säga att jag är fucked pga invandringen osv.
Vart man än vänder sig finns det babbelovers ju.

Är det sant att det står i grundlagen sedan 2010 att sverige är inte sverige mer, utan ett MULTIKULTURELLT land, vad menas med det ? ja jag vet det är babbar överallt redan, men att vem fan fick bestämma att det ska vara så ?

Varför ska vi bli ett framtida skitland som dem ? Får politiker svart under bordet av nån terror liga utomlands för ta in allt pack eller hur fan kunde det bli såhär ?
Citera
2012-12-28, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reespekt
Jag klarar inte av deras falskhet , deras rasism. deras svenne hat , deras fusk och kriminalitet ett dugg mer.

VAD SKA JAG GÖRA ? det blir mer och mer , vill inte ge upp men jag måste väll , fan att det kunde bli såhär , det är förbjudet vara svensk känns det som. Dom får all hjälp , dom går före i jobbkön, bostadskön , om ett brott sker är svenne skylldig och rasist fast dom startat hela och massa annat.

Vart söker jag hjälp ? vågar inte gå till läkare säga att jag är fucked pga invandringen osv.

Är det sant att det står i grundlagen sedan 2010 att sverige är inte sverige mer, utan ett MULTIKULTURELLT land, vad menas med det ? ja jag vet det är babbar överallt redan, men att vem fan fick bestämma att det ska vara så ?

Varför ska vi bli ett framtida skitland som dem ? Får politiker svart under bordet av nån terror liga utomlands för ta in allt pack eller hur fan kunde det bli såhär ?

Uttryck dig på svenska om du är svensk.

Självklart står det inte i grundlagen att Sverige är mångkulturellt.

Läs på, väx upp, tänk själv och återkom i en begriplig trådstart.
Citera
2012-12-28, 14:03
Medlem
Jag har väldigt svårt att se att invandrare går före dig i jobb- och bostadskö om du är en bra person. Det finns inte på kartan alltså.
Citera
2012-12-28, 14:12
Medlem
elastikmandens avatar
Är all historieundervisning bannlyst i skolorna? SO?
Citera
2012-12-28, 14:16
Medlem
assfuckeRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av assfuckeR
.
Flashback-appen är inte riktigt 100 %.. Men ta reda på fakta innan du avfärdar något sådär.. Fast SVT kanske inte duger som källa? http://www.svt.se/nyheter/sverige/detta-ar-sveriges-nya-grundlag
Citera
2012-12-28, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elastikmanden
Är all historieundervisning bannlyst i skolorna? SO?
han kanske är en sådan missnöjd person som inte tycker om att lära sig ngt, då kan ingen lärare/skola på jorden motivera honom , du har säkert hört om hästen som man kan leda till vattenhålet men man kan INTE...............
Citera
2012-12-28, 14:17
Bannlyst
allt jag skriver är fakta jag upplevt.
Jag har även märkt att invandrare nästan aldrig anställer eller låter svennar jobba i sina företag, pizzerior. taxibolag osv. dom kör fult spel med skattefusk och grejjer och vågar därför inte anställa svenskar . Hur vet jag det ? Jag vet det eftersom min kusin har två företag, även jag jobbar ibland extra hos han och blivit vän med en babbe som är otroligt svensk av sig. Min släkting har anställt en babbe som outat allt. Sen har jag själv vart med om massa skit. Den här babben röstade SD vilket jag inte gjorde. Han är import/adopterad , dvs svenska plastföräldrar.

Svenska blir våldtagna på sitt land anser han, även han är orolig
Citera
2012-12-28, 14:19
Medlem
Citat:
allt jag skriver är fakta jag upplevt.
Jag har även märkt att invandrare nästan aldrig anställer eller låter svennar jobba i sina företag, pizzerior. taxibolag osv. dom kör fult spel med skattefusk och grejjer och vågar därför inte anställa svenskar . Hur vet jag det ? Jag vet det eftersom min kusin har två företag, även jag jobbar ibland extra hos han och blivit vän med en babbe som är otroligt svensk av sig. Min släkting har anställt en babbe som outat allt. Sen har jag själv vart med om massa skit. Den här babben röstade SD vilket jag inte gjorde. Han är import/adopterad , dvs svenska plastföräldrar.

Svenska blir våldtagna på sitt land anser han, även han är orolig

Han är adopterad, därmed är det inte hans plastföräldrar .

Och adopterade/invandrare som växer upp bland rasister tenderar att bli än mer rasister,
se bara på lilla söta jackie!!
Citera
2012-12-28, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av assfuckeR
Flashback-appen är inte riktigt 100 %.. Men ta reda på fakta innan du avfärdar något sådär.. Fast SVT kanske inte duger som källa? http://www.svt.se/nyheter/sverige/detta-ar-sveriges-nya-grundlag

Det står inte riktigt så i lagen som i artikeln men OK jag böjer mig.
Citera
2012-12-28, 14:24
Bannlyst
Jag är Inte Rasist , jag hatar inte nån för hudfärg eller så. Jag är bara jävligt fuckad av några , inte alla. men tillräckligt så det gör jävligt ont eftersom jag är oskylldig snäll kille.

Men dom som är snälla , snälla babbar, jätte få men dom gillar jag ju
Citera
2012-12-28, 14:25
Medlem
Är din största dröm i livet att jobba på en pizzeria?
Citera
2012-12-28, 14:26
Medlem
Citat:

Hjälp dig själv genom att fokusera på ditt eget liv istället!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in