2005-04-27, 15:45
Medlem
rvindebros avatar
har ni sett tvins (typ tvshop) nya produt sauna belt
tror det är bland det roligaste jag sett dem sälja...
Citera
2005-04-27, 15:56
Medlem
Capones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rvindebro

Vad har man det till?
Citera
2005-04-27, 15:57
Medlem
Citat:

hehe låter ju lite kul iallafall fixa länk
Citera
2005-04-27, 15:58
Medlem
Grindbusters avatar
Citat:
ha!, kan väll vara bra och åtmindstone ge oss ett humm av vad en "sauna belt" är?
Citera
2005-04-27, 15:59
Medlem
haha, jag tänkte faktiskt starta en tråd om det. Fan, undrar om det funkar Ruskigt fult är det iaf.
Citera
2005-04-27, 16:00
Medlem
http://www.erlebnisladen.de/cgi-bin/internationalshop/iboshop.cgi?showd570!0,39126363813105,9901650
Citera
2005-04-27, 21:45
Medlem
rvindebros avatar
http://www.tvins.com/product.jsp?id=106001

står inget om det på svenska men i tv på engelska sa dom i stil med "sauna belt löser upp fettmolekylerna och de transporteras ut med svetten" eller nåt sånt...
hade velat träffa nån som verkligen köpt en sån makapär
Citera
2005-04-28, 10:15
Medlem
mevems avatar
Otroligt pinsam reklam. Svettas ut fett. Ja, tjena.

"Åhhh, jag minskade midjemåttet 5 cm på en timme!"
Citera
2005-04-28, 11:05
Medlem
sceptics avatar
Det roligaste med dessa apparater/piller/algextrakt är att de alltid har en riktigt bitig kille/slimmad tjej som modell. Som om deras kroppar skulle vara resultatet av att använda de där skitprylarna. Sauna Belt har ju till exempel följande kille:
http://www.tvins.com/img/chicoL.png

Tror man på allvar att man ser ut så efter att ha svettats lite på magen så förtjänar man att bli lurad av reklam.

Edit: killen på bilden verkar för övrigt ha prioriterat benträning, inte.
Citera
2005-04-28, 11:38
Medlem
Hahaha.... konstigt att de verkligen får sälja sånna bluffprodukter överhuvudtaget.
Citera
2005-04-28, 18:39
Medlem
Kip_wests avatar
INGA MENTALT FRISKA MÄNISKOR GÅR PÅ SÅN SKIT. hahaha
Citera
2005-04-28, 19:31
Medlem
peajempes avatar
För er som inte orkar läsa om det på sidan:

"Vi på Tvins har lyckats få försäljnings- rättigheterna till årets stora produktsucce från Europa. Får vi presentera Velforms fantastiska Saunabelt. Ett helt otroligt lätt och effektivt sätt för att krympa Ditt midjemått. Inte på en månad, en vecka eller ens en dag. Det tar mindre än en timme.

Hur kan Velforms Saunabelt fungera så snabbt och så effektivt? Jo, den får dig att svettas. Svettas, Svettas & Svettas bort de där extra kilona och centimetrarna runt din midja. På nolltid kommer du att se tydliga resultat. Utan att du ens behöver anstränga dig. Helt fantastiskt!

Velforms Saunabelt är lätt att använda och passar alla. Ställ in värmereglaget på den temperatur som passar just dig och luta dig tillbaka. Sen gör Saunabelt resten av jobbet. Svårare än så är det inte att bli av med dom där extra kilona.

Du kan använda den var och när som helst. I TV-soffan, när du lagar mat, i sovrummet, i trädgården, på jobbet eller när du reser.

Velform Saunabelt går inte att köpa i vanliga affärer. Den finns bara här hos oss på Tvins.

Beställ din Vellform Saunabelt Nu, så skickar vi med en exklusiv och effektiv bantningsplan, en lättläst instruktionsbok, OCH ett eget måttband så att du verkligen kan se hur centimetrarna försvinner. "

Hämtat från: http://www.tvins.com/product.jsp?id=106001
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in