Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-01-03, 00:01
  #121
Medlem
Maria Larsson, för KD. Utan vidare motivering.

Edit:
Citat:
Ursprungligen postat av dejvan220
Maria Larsson
Såg inte att du skrivit, aja skadar aldrig att förtydliga
Citera
2013-01-03, 00:04
  #122
Medlem
berlinlondons avatar
Ta bort den här jävla idiotsidan nu, vad fan tror ni att ni håller på med, och vad fan tror ni att det här kan få för konsekvenser. Var fan är er moral? VAR ÄR ER MORAL?
Obs, ställde bara retoriska frågor och kommer inte läsa svaren för jag vet ungefär vad de flesta kommer skriva, men jag vill uppmana er att tänka över vad ni sysslar med nu, och gå och krama en vän och säg att ni tycker om henne/honom istället.
Citera
2013-01-03, 00:08
  #123
Medlem
BigKermits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av berlinlondon
Ta bort den här jävla idiotsidan nu, vad fan tror ni att ni håller på med, och vad fan tror ni att det här kan få för konsekvenser. Var fan är er moral? VAR ÄR ER MORAL?
Obs, ställde bara retoriska frågor och kommer inte läsa svaren för jag vet ungefär vad de flesta kommer skriva, men jag vill uppmana er att tänka över vad ni sysslar med nu, och gå och krama en vän och säg att ni tycker om henne/honom istället.

Klart du varken kommer läsa eller svara på inläggen som följer ditt, det är det ni är bäst på, vädra era idiotiska åsikter och ducka för avhyvlingarna.
Citera
2013-01-03, 00:14
  #124
Medlem
Uppslagsverks avatar
Anneli Hulthén

https://www.flashback.org/t1960104
Citera
2013-01-03, 00:15
  #125
Medlem
jeremy-joness avatar
Detta får mig helt allvarligt att skämmas för att vara man.

Flashback-eliten är dock inte representativa för alla män i det här samhället, tack och jävla lov.
Citera
2013-01-03, 00:20
  #126
Medlem
simpens avatar
Cissi Wallin
Citera
2013-01-03, 00:23
  #127
Medlem
unsubs avatar
Fy fan vilken äcklig tråd...En massa beta-män som känner sig KRÄNKTA över att det finns kvinnor med mer makt och intelligens än dem. Att det finns framgångsrika kvinnor är tydligen samhällsfarligt nu, snacka om att kasta sten på glashus. Ena sekunden snackar man om den kvinnoförnedrande kulturen hos de "svenskfientliga" invandrarna som försöker att störta den goda svenska kulturen och den andra sekunden hänger man ut svenska kvinnor med makt och stämplar dem som farliga....

Fattar ni vad det är för kraft ni skapar nu? Vem av er tar ansvar när idioter bland er börjar hota och förfölja dessa kvinnor? Det enda brott dessa kvinnor har begått är alltså att födas som kvinnor och dessutom ha mage att försöka hävda sig.

Jag spyr på er som fyller på denna lista och att den just nu ligger på heta ämnen.

Välkommen till det nya bakåt strävande Sverige, där alla utom vita män ska förföljas och hotas till tystnad.
Citera
2013-01-03, 00:29
  #128
Medlem
Motsätter mig starkt Winbergh, hon är bara pantad, inte medvetet elak.

Däremot måste MDL in på listan. Hon är farlig på riktigt.
Citera
2013-01-03, 00:33
  #129
Medlem
BigKermits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unsub
Fy fan vilken äcklig tråd...En massa beta-män som känner sig KRÄNKTA över att det finns kvinnor med mer makt och intelligens än dem. Att det finns framgångsrika kvinnor är tydligen samhällsfarligt nu, snacka om att kasta sten på glashus. Ena sekunden snackar man om den kvinnoförnedrande kulturen hos de "svenskfientliga" invandrarna som försöker att störta den goda svenska kulturen och den andra sekunden hänger man ut svenska kvinnor med makt och stämplar dem som farliga....

Fattar ni vad det är för kraft ni skapar nu? Vem av er tar ansvar när idioter bland er börjar hota och förfölja dessa kvinnor? Det enda brott dessa kvinnor har begått är alltså att födas som kvinnor och dessutom ha mage att försöka hävda sig.

Jag spyr på er som fyller på denna lista och att den just nu ligger på heta ämnen.

Välkommen till det nya bakåt strävande Sverige, där alla utom vita män ska förföljas och hotas till tystnad.
Lilla vännen, om du skulle sansa dig för en sekund, skulle du förstå att det inte är något hat riktat mot framgångsrika kvinnor från dessa personers sida, utan avsky mot kvinnor som hatar män helt enkelt. När du virar ihop dessa saker framställer du kvinnan som en mer sårbar genom att förbjuda kritik, du lägger fram kvinnan på samma nivå som ett dagisbarn.

Jag har inget emot kvinnorna på listan, med undantag av ett fåtal. Det finns en vidrig manssyn som ej diskuteras i stormedia, utan tvärtom uppmanas och därev (bevisligen!) skapar hat.
Citera
2013-01-03, 00:42
  #130
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigKermit
Lilla vännen, om du skulle sansa dig för en sekund, skulle du förstå att det inte är något hat riktat mot framgångsrika kvinnor från dessa personers sida, utan avsky mot kvinnor som hatar män helt enkelt. När du virar ihop dessa saker framställer du kvinnan som en mer sårbar genom att förbjuda kritik, du lägger fram kvinnan på samma nivå som ett dagisbarn.

Jag har inget emot kvinnorna på listan, med undantag av ett fåtal. Det finns en vidrig manssyn som ej diskuteras i stormedia, utan tvärtom uppmanas och därev (bevisligen!) skapar hat.

Men hurru du Stora Grodan, hur vet du att dessa kvinnor hatar män? Många av dem är gifta/sambos.
Förstår du inte att denna tråd gör er små, rädda och patetiska?
Citera
2013-01-03, 00:44
  #131
Medlem
unsubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigKermit
Lilla vännen, om du skulle sansa dig för en sekund, skulle du förstå att det inte är något hat riktat mot framgångsrika kvinnor från dessa personers sida, utan avsky mot kvinnor som hatar män helt enkelt. När du virar ihop dessa saker framställer du kvinnan som en mer sårbar genom att förbjuda kritik, du lägger fram kvinnan på samma nivå som ett dagisbarn.

Jag har inget emot kvinnorna på listan, med undantag av ett fåtal. Det finns en vidrig manssyn som ej diskuteras i stormedia, utan tvärtom uppmanas och därev (bevisligen!) skapar hat.

Är ni seriösa "vidrig manssyn"... "hat". Det här ju så jävla skrattretande nästan bisarrt, vilken värld lever ni i? I eran lilla flashback-bubbla så har ni hetsat upp och hjärntvättat varandra till den grad att ni verkligen börjar se er själva som offer.

Ni är vuxna män som vill skylla alla era problem på andra, är det inte invandrarna så är det kvinnor eller media. Det finns inget jävla manshat! Ni är så priviligerade och kämpar med näbbar och klor för att behålla er vita mans status.

Den här tråden måste ju bryta mot nån regel att det inte finns någon moderator som agerar här. Herregud, man hänger t.o.m. ut en minderårig tjej med personnummer och adress ovan.
Citera
2013-01-03, 00:51
  #132
Medlem
nominerar mona sahlin om ingen gjort det redan
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback