Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-04-27, 13:31
Medlem
JakeTheMusss avatar
SvP och utrikespolitik.

Ska Sverige göra anspråk på Baltiska områden, norra Tyskland och Finland?
Citera
2013-04-27, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JakeTheMuss
SvP och utrikespolitik.

Nej
Citera
2013-04-27, 14:00
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JakeTheMuss
SvP och utrikespolitik.

Jag tycker 1658s gränser vore att föredra.
Citera
2013-04-27, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trtrtrtr
Just klistermärken fyller en revirpissande funktion. Man visar att man finns och man exponerar fienden och vanligt folk för budskapet. Många verkar ju dessutom skita i att organisera sig för att de inte vill gå med i "sekter" eller organisationer som verkar allmänt döda. Alltså blir klibbandet ett slags livstecken utåt. Så även om väldigt få kommer att bry sig om att gå in på hemsidan eller att bli medlemmar så fyller det ändå en viktig funktion.
Några tips om klistrande:
- för att hitta bra ställen, se till att gå helt normalt när du går på klistrar-räd. De platser som din blick naturligt passerar, är bra platser att klistra på
- sätt dem gärna ganska högt upp om ni sätter på lyktstolpar. Merparten av de svenskfientliga extremisterna som river märken är kortvuxna judinnor
- ibland är det utmärkt att sätta flera märken på samma plats. Då lyser de ganska tydligt och är svåra att missa. Dessutom kan du täcka mer än ett ämne. En om t.ex. "stoppa våldtäkter" och "pengarna till folket" och "nej till moskéer" på samma plats ger en ganska fin övergripande bild av vad partiet vill. Sätter du bara ett märke t.ex. "nej till moskéer" så säger inte det så mycket - vad gör då SvP unikt jämfört med SD? Man får ju inte plats med mer på ett enda märke så lösningen är alltså flera märken klistrade på samma plats.
- sätt på platser där många går förbi varje dag. Metros tidningslådor är FANTASTISKT BRA. Men inte bara ett märke, utan sätt 30 på samma låda, så att ingen som tar en metro kan missa att se märkena. Då kan vi nå de mest korkade judemedie-läsarna som normalt sett försöker vända bort blicken om de ser ett SvP-märke eller annat som går emot deras programmering. Notera att detta kan sprida budskapet till 1000-10000 personer på en klister-räd - det är en ENORMT mycket större räckvidd än vad flygbladsutdelning kan ge för samma tidsinsats. Det är också en enormt effektiv maktdemonstration och tar striden till fienden - judemedia. På många andra platser där man klistrar kan de svenskfientliga ofta kontra med att klistra sina märken som svar - gör de det på en metro-låda är vi dock vinnare oavsett om de får numerärt överläge, för deras motattack blir samtidigt en attack på Metros tidningslådor och då har vi lurat dem att hjälpa oss i kampen mot judemedia.
Senast redigerad av truth1337 2013-04-27 kl. 14:14.
Citera
2013-04-27, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aegiz
Stämmer det att er partisekreterare Jonas Andersson deltagit i ett rån mot en taxichaffis? Tydligen ska tidningen Corren ha tagit upp detta i någon gammal intervju med honom.

Står inget om det i expos artikeln innan valet iaf. Så då måste han han rånat efter 2010. Och du skrev gammal intervju, vet inte hur du definierar gammalt dock.
Citera
2013-04-27, 14:35
Medlem
Halmbals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr-compakt
Står inget om det i expos artikeln innan valet iaf. Så då måste han han rånat efter 2010. Och du skrev gammal intervju, vet inte hur du definierar gammalt dock.

Vill minnas att det skedde på 90-talet faktiskt. Gammalt och glömt. Inget som har med honom nu att göra direkt.
Citera
2013-04-27, 14:38
Bannlyst
Citat:
http://expo.se/2006/straffad-lansledare-talade-for-nsf_1554.html

Citat:
I december dömdes Jonas Andersson tillsammans med tre andra Linköpingsnazister till fängelse för förberedelse till grov misshandel. De fyra männen påträffades i en bil fullastad med gatustridsvapen och hemmagjorda brandbomber, som tros ha varit avsedda för en planerad uppgörelse med vänstergrupper.

Citat:
Den 28-årige länsledaren, som nu också kandiderar för partiet i kommunalvalet i Linköping, är tidigare dömd för misshandel, våld mot tjänsteman, vapenbrott och två fall av mened.

Kanske något av följande som gäller det där rånet, kan ju också vara en myt från extremvänstern men tvivlar på det då jag har för mig jag läst om det tidigare. Snart kommer nog någon SvP:are och tar mig i örat och berättar att alla Jonas Anderssons domar är politiska
Citera
2013-04-27, 14:43
Medlem
Citat:
Text

Står att fått en dom på sig 95, när han var 17 år. Står inte vad han är dömt för dock.

Men det är inget att hetsa upp sig för. Var ju 10 år innan han gick med i NSF. Glömt och nergrävt för länge sen.
Citera
2013-04-27, 14:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Halmbal
Vill minnas att det skedde på 90-talet faktiskt. Gammalt och glömt. Inget som har med honom nu att göra direkt.
Blir sådant här någonsin glömt? Ganska allvarliga grejer enligt mig. Är man politiker får man räkna med att sånt här kommer fram.
Citera
2013-04-27, 14:45
Bannlyst
Citat:
Står att fått en dom på sig 95, när han var 17 år. Står inte vad han är dömt för dock.

Men det är inget att hetsa upp sig för. Var ju 10 år innan han gick med i NSF. Glömt och nergrävt för länge sen.
Är det så enkelt när det är en SvP:are ? Glömt och nergrävt för längesen alltså, jo jag tackar .
Citera
2013-04-27, 14:49
Medlem
Citat:
Är det så enkelt när det är en SvP:are ? Glömt och nergrävt för längesen alltså, jo jag tackar .

Jag personligen bryr mig inte att en 17 år gammal Jonas Andersson "rånade en taxi"

Var ju även 10 år innan han gick med i NSF.
Citera
2013-04-27, 14:55
Medlem
Citat:
Jag personligen bryr mig inte att en 17 år gammal Jonas Andersson "rånade en taxi"

Var ju även 10 år innan han gick med i NSF.
Håller med. Att ta upp saker någon gjort INNAN uppvaknandet är löjeväckande. Många engagerar sig för nationalismens sak som kompensation för att de i sin ungdom tänkte fel i olika avseenden, och nu vill gottgöra det genom att ställa upp för andra människor och skapa en bättre värld med nationalism och kärlek. Givetvis måste man då förlåta gammal ondska från deras hjärntvättade tidiga livsperiod.

Det är VÄLDIGT mycket intrigerande mot SvP just nu tycker jag. Ett förenat försök för jude-SD att få tillbaka de 2% som gått över till SvP samtidigt som man gör allt för att försöka förlora rösterna man fick från sjuklöverns väljare tillbaka till sjuklövern? De SD:are som INTE är judar borde inse att framgång för SvP skulle gynna SD.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in