Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2012-11-24, 10:39
  #3229
Medlem
TheAwesomeboy1993s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blofeldt
För att kunna driva igenom SvP-s politik, som skulle innebära tvärstopp för all invandring till Sverige, samt alla alla icke rasrena personer kastas ut från landet, så fordras det att SvP får 51% av rösterna i allmänna val. SvP fick i valet 2010 endast 681 röster (0.01%). Det är en lång väg SvP har att vandra.

Synd!

Tyvärr tror jag att vår kamp är ganska lönlös, då så pass många kan vara hjärntvättade!
Citera
2012-11-24, 13:47
  #3230
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av blofeldt
För att kunna driva igenom SvP-s politik, som skulle innebära tvärstopp för all invandring till Sverige, samt alla alla icke rasrena personer kastas ut från landet, så fordras det att SvP får 51% av rösterna i allmänna val. SvP fick i valet 2010 endast 681 röster (0.01%). Det är en lång väg SvP har att vandra.
Visst har vi en lång väg att vandra och visst har vi också oddsen emot oss. Samhällsförändringar, även radikala sådana kan dock ske relativt snabbt. Inte minst när situationen blir allt mer ohållbar, otrygg och våldsam. Det har vi sett förr i historien och vi kommer definitivt få se det igen - även här i Sverige. Det viktiga är att vi då befinner oss på den vinnande sidan snarare än den förlorande.

Citat:
Ursprungligen postat av TheAwesomeboy1993
Synd!

Tyvärr tror jag att vår kamp är ganska lönlös, då så pass många kan vara hjärntvättade!
Det kan tyckas så ibland, men vad är alternativen till att fortsätta kämpa och arbeta för ett sunt och svenskt Sverige? Att lägga sig ner på marken och dö? Ingen kamp är förlorad förrän det inte längre finns några som kämpar. Vi ska fortsätta arbeta för ett bättre Sverige, och i förlängningen ska vi också segra.

Alternativet är att vårt land och vår frihet tas ifrån oss och att vi till sist blir en maktlös och undanträngd minoritet i vårt eget land innan vi slutligen går under.
Vi har dessutom sanningen och verkligheten på vår sida, något som våra till synes övermäktiga motståndare saknar. Deras vapen är istället lögnen och den kluvna tungan.
Citera
2012-11-24, 14:07
  #3231
Medlem
TheAwesomeboy1993s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet

Det kan tyckas så ibland, men vad är alternativen till att fortsätta kämpa och arbeta för ett sunt och svenskt Sverige? Att lägga sig ner på marken och dö? Ingen kamp är förlorad förrän det inte längre finns några som kämpar. Vi ska fortsätta arbeta för ett bättre Sverige, och i förlängningen ska vi också segra.

Alternativet är att vårt land och vår frihet tas ifrån oss och att vi till sist blir en maktlös och undanträngd minoritet i vårt eget land innan vi slutligen går under.
Vi har dessutom sanningen och verkligheten på vår sida, något som våra till synes övermäktiga motståndare saknar. Deras vapen är istället lögnen och den kluvna tungan.

Jag kommer rösta för första gången 2014 och då blir det självfallet en röst för SvP, men mycket mer än så kan jag inte göra då alla mina vänner är anti-vita. De tycker att Sverigedemokraterna är onda!
Citera
2012-11-24, 14:09
  #3232
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheAwesomeboy1993
Jag kommer rösta för första gången 2014 och då blir det självfallet en röst för SvP, men mycket mer än så kan jag inte göra då alla mina vänner är anti-vita. De tycker att Sverigedemokraterna är onda!
Du behöver inte skämmas eller försvara dig. Ingen kan göra allt, men alla kan göra något. Jag har också full förståelse för att alla inte kan vara öppna med sina politiska åsikter, beroende på situation.
Det är helt okej.
Citera
2012-11-24, 18:33
  #3233
Medlem
sdxs avatar
När kommer medlemsbevisen för 2013?
Citera
2012-11-24, 22:02
  #3234
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sdx
När kommer medlemsbevisen för 2013?
Borde komma nu snart. Jag har själv inte förnyat mitt medlemskap än, men jag ska göra det snarast. Är du medlem i partiet? Trevligt i så fall.
Citera
2012-11-24, 22:11
  #3235
Medlem
sdxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Borde komma nu snart. Jag har själv inte förnyat mitt medlemskap än, men jag ska göra det snarast. Är du medlem i partiet? Trevligt i så fall.
Japp, blev medlem ganska nyligen. Personligen tycker jag detta års medlemsbevis var lite lamt upplagt med den här lilla "boken". Vet inte om det kommer se likadant ut detta år men hade hellre haft typ ett plastkort att stoltsera med.
Citera
2012-11-26, 13:29
  #3236
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sdx
Japp, blev medlem ganska nyligen. Personligen tycker jag detta års medlemsbevis var lite lamt upplagt med den här lilla "boken". Vet inte om det kommer se likadant ut detta år men hade hellre haft typ ett plastkort att stoltsera med.
Medlemsbevisen borde komma som ett kort samt ett diplom i snyggt format så man kan sätta det i ram och stoltsera med det hemma.

/Micke
Citera
2012-11-26, 13:49
  #3237
Medlem
Hatt-Kaninens avatar
Hur stort är partiet? Hur många medlemmar har ni?

Vill förövrigt tillägga att jag först blev medveten om Svenskarnas Parti via att två av era medlemmar delade ut flygblad på min lokala tågstation. De var båda jättetrevliga och det var roligt och intressant att diskutera med dem. Varför gör ni inte mer sånt?
Citera
2012-11-26, 15:13
  #3238
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hatt-Kaninen
Hur stort är partiet? Hur många medlemmar har ni?

Vill förövrigt tillägga att jag först blev medveten om Svenskarnas Parti via att två av era medlemmar delade ut flygblad på min lokala tågstation. De var båda jättetrevliga och det var roligt och intressant att diskutera med dem. Varför gör ni inte mer sånt?
Man har ungefär tusen aktioner per år (och det är bara de som redovisas), har jag för mig. Så det görs på flera ställen i Sverige flera gånger varje dag

Hur stort partiet är får visa sig 2014 men det har växt hittills med 67% under 2012.

/Micke
Citera
2012-11-26, 15:20
  #3239
Medlem
Ignatius94s avatar
Citat:
Vill förövrigt tillägga att jag först blev medveten om Svenskarnas Parti via att två av era medlemmar delade ut flygblad på min lokala tågstation. De var båda jättetrevliga och det var roligt och intressant att diskutera med dem. Varför gör ni inte mer sånt?

Ja, Jag håller med dig SvP behöver vara ute mer än vad de är idag i synnerhet som i ditt fall att bli bemöt på ett trevligt sett och kunna föra en god diskussion mellan varandra.

Personligen skulle jag vilja se litet mer aktiviteter i Jönköping min hemstad förövrigt där SvP skulle göra gott ifrån sig då jag vet många som funderar på att rösta på SD men som egentligen har mer passande åsikter som liknar SvPs program.
Citera
2012-11-26, 15:54
  #3240
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ignatius94
Ja, Jag håller med dig SvP behöver vara ute mer än vad de är idag i synnerhet som i ditt fall att bli bemöt på ett trevligt sett och kunna föra en god diskussion mellan varandra.

Personligen skulle jag vilja se litet mer aktiviteter i Jönköping min hemstad förövrigt där SvP skulle göra gott ifrån sig då jag vet många som funderar på att rösta på SD men som egentligen har mer passande åsikter som liknar SvPs program.
Hett tips är att du söker medlemskap och blir satt i kontakt med andra på orten som är medlemmar därefter så vågar jag lova att ni kommer få hjälp från andra bättre etablerade grupper för att komma igång mer er egna aktivism.

Är man inte helt bekväm i att stå öppet på gator och torg finns det mycket annat man kan fixa med som är precis lika viktigt som att dela flygblad och samtala med människor på torget.

Om vi leker med tanken att alla som av olika anledningar inte kan eller vill stå helt öppna med sina åsikter på en gata eller torg, tog och kontaktade sina vänner och sakta men säkert visade på SvP:s politik och den positiva effekten av den politiken så skulle medlemsantalet växa mångdubbelt på ett år. Hur ofta sitter man inte vid Facebook och skriver en massa som egentligen är helt ointressant men det dödar tid, om man istället använde den tiden för att skriva om politik och vara den förda politikens reklampelare genom att själv propagera för den så skulle vi nå mycket längre.

Men nu vet jag iof hur svårt det är att slita sig från dylika sociala medier, spenderar själv allt för mycket tid med att diskutera knyppling framför att föra fram politiken.

/Micke
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in