Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2012-09-21, 15:14
  #2029
Medlem
Nationalsociopats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Så kommunister mm ska få propagera hur mycket som vill eller missuppfattar jag det? Då var det ju bättre i 30-talets tyskland när man "tystade" ner sådana.

Så länge det inte innebär ett hot mot folket eller nationen kan de väl få hålla på att driva sin sak i enskilda frågor. Många socialdemokrater och kommunister fann en plats inom arbetsbrigaderna där de kunde påverka i arbetsrätt och miljö, det stora hotet var den bolsjevistiska spridningen. Dessutom var det enklare att tysta oppossitionen när det fanns så få kanaler att göra sig hörd på.

PS. Nynick-test. DS.
__________________
Senast redigerad av Nationalsociopat 2012-09-21 kl. 15:16.
Citera
2012-09-21, 16:20
  #2030
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mrphonk
Jag var aldrig intresserad av att gå med i NSF, och hade förmodligen aldrig gjort det.

Du röstade ju dock på NSF i valet 2006 https://www.flashback.org/sp5048217 och du har även kallat dig för "nationalsocialist" här på forumet. Precis som hela Svenskarnas Partis ledning har du en bakgrund som nationalsocialist inte sant?
Citera
2012-09-21, 17:26
  #2031
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegiz
Du röstade ju dock på NSF i valet 2006 https://www.flashback.org/sp5048217 och du har även kallat dig för "nationalsocialist" här på forumet. Precis som hela Svenskarnas Partis ledning har du en bakgrund som nationalsocialist inte sant?
Är det nåt problem att vara nationalsocialist? Eller tycker du att vissa hycklar?
Citera
2012-09-22, 01:49
  #2032
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heladageniskogen
Säg att man tillåter folk som bögat och rasblandat för tio år sedan med i partiet och sedan får de ryck och suger negerkuk på pride efter att ha druckit rejält med GHB....tänk vilken skam det skulle bli om det kom ut.
"Medlem i kommunstyrelsen för nazistpartiet SvP sög afrikansk mans penis under GHBrus" skulle det stå i slaskpressen och vad det skulle stå på nationell.nu vill jag inte ens tänka på.

Ja, tänk!

Får tacka för underhållningen, skrattade så att jag inte fick luft åt Heladageniskogens inlägg om rasblandning tidigare. Lätt den roligaste nassen på Flashback!

En fråga till/om SvP då: Ämnar ni förbjuda samtliga andra partier i landet när ni tagit makten?
Citera
2012-09-23, 21:05
  #2033
Avslutad
En fråga till SvP:

Varför besvarar ni överhuvudtaget alla vänsterslödders provokationer i tråden? Er politik vänder sig inte mot dem, varför är de värda någon uppmärksamhet? Dylikt slödder ska trampas ner i gatan, dem kommer ni ändå aldrig att övertyga så varför ens låtsas som om de existerar? Evig tystnad och att lämna deras löjliga nummerfrågor gällande demonstrationer obesvarade, det är rätt medicin.
Citera
2012-09-23, 21:24
  #2034
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Easy-Lee
En fråga till SvP:

Varför besvarar ni överhuvudtaget alla vänsterslödders provokationer i tråden? Er politik vänder sig inte mot dem, varför är de värda någon uppmärksamhet? Dylikt slödder ska trampas ner i gatan, dem kommer ni ändå aldrig att övertyga så varför ens låtsas som om de existerar? Evig tystnad och att lämna deras löjliga nummerfrågor gällande demonstrationer obesvarade, det är rätt medicin.

Varför överhuvudtaget hänga på flashback då? sök dig istället till något forum som endast är till för "nationella".
Det finns väl ett par.

Hur många lokalavdelningar har SvP?
Citera
2012-09-23, 23:29
  #2035
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident
Varför överhuvudtaget hänga på flashback då? sök dig istället till något forum som endast är till för "nationella".
Det finns väl ett par.

Hur många lokalavdelningar har SvP?
Jag förespråkar inte socialism.nu där man helt sonika bannlyser oliktänkande för att de riskerar att röra upp ringar på vattnet, men det betyder inte att någon företrädare har skyldigheter att besvara frågor från varje rättshaverist som leker b-klassens wallraffande och tycker att man "MInsan satt nAssana på plaTts höhö "

Liksom tvångsvänstern vägrar besvara vissa problematiska frågeställningar kan också SvP välja att helt bortse från frågan. Bara för att vi har yttrandefrihet i Sverige betyder det inte att du har rätt att få svar på alla dina frågor. Konstigare än så är det inte.

Nu skiter jag ganska hårt i vad du tycker eftersom min fråga var ställd till SvP men det kan ju ändå vara kul att klargöra.
Citera
2012-09-23, 23:43
  #2036
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Easy-Lee
Jag förespråkar inte socialism.nu där man helt sonika bannlyser oliktänkande för att de riskerar att röra upp ringar på vattnet, men det betyder inte att någon företrädare har skyldigheter att besvara frågor från varje rättshaverist som leker b-klassens wallraffande och tycker att man "MInsan satt nAssana på plaTts höhö "

Liksom tvångsvänstern vägrar besvara vissa problematiska frågeställningar kan också SvP välja att helt bortse från frågan. Bara för att vi har yttrandefrihet i Sverige betyder det inte att du har rätt att få svar på alla dina frågor. Konstigare än så är det inte.

Nu skiter jag ganska hårt i vad du tycker eftersom min fråga var ställd till SvP men det kan ju ändå vara kul att klargöra.
Nu är du för snäll mot vänstern, ringar på vattnet tyder ju på fysikalisk överensstämmelse. Nej, nej, nationalister rubbar snarare deras fantasifoster bestående av kortlekar.
Citera
2012-09-24, 00:07
  #2037
Medlem
goonerrobbans avatar
en sak som jag funderar över på SvPs punktprogram är

1, Sverige skall även i framtiden vara svenskt: Endast människor som tillhör det västerländska genetiska och kulturella arvet, där de etniska svenskarna ingår, skall kunna vara svenska medborgare.


vad hade ni tänkt att göra med östeuropeer?

frågan kanske redan har kommit upp men orkar inte gå igenom hela tråden...
Citera
2012-09-25, 00:38
  #2038
Medlem
Saoshyants avatar
Här kan man läsa lite om Svenskarnas partis danska systerparti om man vill : http://www.facebook.com/pages/Danskernes-Parti/209813002397736

Bland annat kan det kanske kanske vara upplyftande att författaren och debattören Peter Neerup Buhl samt radioprataren Kaj Vilhelmsen har anslutit sig till partiet. Precis som partiets attityd till populistpartiet DF.

"I dag var en række profiler fra Danskernes Parti tilstede ved Dansk Folkepartis årsmøde i Herning. Her delte delte de løbesedler ud fra den nye kampagne "Skift DF ud med Danskernes Parti" til partimedlemmer fra DF."
__________________
Senast redigerad av Saoshyant 2012-09-25 kl. 00:44.
Citera
2012-09-25, 13:59
  #2039
Medlem
Reportage i SR om SvP i Uppland

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=114&artikel=5283188
Citera
2012-09-25, 14:03
  #2040
Medlem
Sverigedemokrat oroas över det "rasistiska" SvP:s framfart:
Citat:
Sören Westerlund (SD), ledamot i fullmäktige, blev förut tillfrågad om att gå över till SvP.

– De har varit tysta ganska länge men börjar blomma upp nu. Man ska vara oroad, de är ju rasister. Blir de tillräckligt stora så kan det bli farligt.
http://arbetarbladet.se/nyheter/tierp/1.5127428-svenskarnas-parti-kan-stalla-upp-i-kommunvalet

Bra av Sverin att markera mot demokratin:
Citat:
Men enligt Säpo har ni samma mål, att på parlamentarisk väg avskaffa demokratin och etablera ett nationellt styre?

– Ja, vi vill på parlamentarisk väg ta makten. Det är det demokratiska samhället som satt oss i det samhälle vi har i dag.

Kallas inte det diktatur?

– Nej, diktatur är ett skällsord. Vi är förespråkare av yttrande- och åsiktsfrihet och ser till svenskarnas bästa. Landet ska styras som ett företag. Den som är mest kompetent på ett område ska ta hand om det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in