Citat:
Ursprungligen postat av
TheBurden
Haggan hade blivit totalt avklädd i en debatt med Stefan Jacobsson. Och det vet hon naturligtvis om också.
Vägrar ta debatten = vågar inte ta debatten
Det handlar inte bara om att de inte vågar. Det är nog ofta ett medvetet val eftersom de vet att det bara gynnar nationalismen om man faktiskt "tar debatten" och tillåter diskussion och debatt om dessa ämnen att komma upp till ytan, ges uppmärksamhet och hållas vid liv.
Det enda de egentligen har som de kan använda är förbud, lögner, förlöjligande, hets, hat, hot, förföljelse, förtryck och terror. De har heller inget intresse av att "vinna debatten" eller "ha rätt". De vet att det handlar om att upprätthålla lögnerna, hjärntvätten och förtrycket tillräckligt länge för att svenskar och andra vita ska bli maktlösa och splittrade minoriteter i sina egna hemländer. När det sen har skett så behöver de inte bry sig om vad vita tycker. Då kan de med hjälp av "demokratin" köra över och förtrycka de minskande vita minoriteterna.