Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-05-05, 17:50
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trtrtrtr
- Är det något just i Dalarna som landskap kanske som tilltalar folk med samma politiska åskådning som dig?

- Dalarna har ett vackert landskap.

Jag förstår inte riktigt vad som var fel med det svaret? För övrigt, om du inte vill betraktas som ett rödingtroll i framtiden kanske du bör ta bort din extremt hånfulla inställning mot människor som gör mer än dig.
Citera
2014-05-05, 17:52
Medlem
Bjornserkrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jojoh
Bör jag som islamist rösta på SvP? Motståndet till demokrati och judarnas konspiration är det som tilltalar mig.
Sharia under en stark ledare.
Ja, du bör rösta på SvP.

(Det har dock ingenting att göra med att du är islamist och tycker om Sharia, och Svenskarnas Parti vill inte ha sharia-lagar och är för ett förbud av halalslakt).
Citera
2014-05-05, 17:54
Medlem
Bjornserkrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Jag förstår inte riktigt vad som var fel med det svaret?
Men va? Är du allvarlig ...?

Det är bra att du är lojal, men man måste kunna vara självkritisk, rationell, sund, logisk och framförallt pragmatisk, också. Det svaret var "Goddag yxskaft" och hade liksom ingenting med frågan att göra.
Citera
2014-05-05, 17:58
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjornserkr
Men va? Är du allvarlig ...?

Det är bra att du är lojal, men man måste kunna vara självkritisk, rationell, sund, logisk och framförallt pragmatisk, också. Det svaret var "Goddag yxskaft" och hade liksom ingenting med frågan att göra.

Så som frågan ställdes tycker jag inte svaret var konstigt. En rätt ointressant och svår fråga att svara på för övrigt. Det största problemet med intervjun var att han inte hade siffrorna som efterfrågades i huvudet.
Citera
2014-05-05, 18:02
Bannlyst
Citat:
Så som frågan ställdes tycker jag inte svaret var konstigt. En rätt ointressant och svår fråga att svara på för övrigt. Det största problemet med intervjun var att han inte hade siffrorna som efterfrågades i huvudet.
Det största problemet var att han framstod som lätt utvecklingsstörd.

Detta är inget problem eller?

Citat:
-Hur många är ni?

- Det svarar vi inte på.

- Varför?

- Därför.
Citera
2014-05-05, 18:04
Medlem
Rickard-SvPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trtrtrtr
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=161&artikel=5853759

Intrvju med Robin Olsén från Mora.

Alltså ÄRLIGT TALAT?????!!!!! Vad i hela helvetet är detta?

Här får han chansen att i en hel intervju att göra ett normalt, sansat och gott intryck men beter sig som en jävla hormonstinn aggrorobot. Passivaggressiv, tyken och kortfattad. Total katastrof. Journalisten måste till och med be honom sluta läsa innantill. Lyckades aldrig lyssna klart på hela, detta var för jävla pinsamt bara. Skrivbordstjänst i en underjordisk bunker är det minsta man kan hoppas på för denne Robin, men som vanligt lär väl antagligen inte partiledningen våga agera ett skit.

Det är inte ofta jag lyckas bli provocerad men jag är både förbannad och provocerad nu. Sånt här skadar partiet och svensk nationalism allvarligt, inte ens en grindvakt som MrSkarsbög kan förneka detta faktum. Detta går inte att ursäkta med "medieovana" eller "brist på erfarenhet". Snubben är fan komplett efterbliven.

Givetvis kan man göra intervjun mycket bättre. Men det kan man ju säga om din kritik med...
Robin är en smart kille och jag tror med all säkerhet att intervjun med honom som nog dyker upp på realisten snart är mycket bättre.
Senast redigerad av Rickard-SvP 2014-05-05 kl. 18:07.
Citera
2014-05-05, 18:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rickard-SvP
Givetvis kan man göra intervjun mycket bättre. Men det kan man ju säga om din kritik med...
Robin är en smart kille och jag tror med all säkerhet att intrevjun med honom som nog dyker upp på realisten snart är mycket bättre.
Ja intervjun är gissningsvis inte helt oklippt som den hos Sveriges Radio utan partiet kan gå in och finjustera? haha
Citera
2014-05-05, 18:06
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegiz
Det största problemet var att han framstod som lätt utvecklingsstörd.

Detta är inget problem eller?

Fast det saknar relevans hur bra eller dålig intervjun blev för dig med tanke på att du är röding så det bara skriker om det. Även om intervjun hade genomförts perfekt så hade du kallat honom för utvecklingsstörd så jag är rädd för att din "kritik" är totalt ointressant.
Citera
2014-05-05, 18:08
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Vem bryr sig om siffror? Reinfeldt & Co kastar siffror på varandra hela tiden och ingen bryr sig, det räcker att ge ett ideologiskt svar om man inte har koll på siffrorna, t.ex att kommunen ska förbli svensk och man ska inte ta emot utomeuropeiska flyktingar öht vare sig det rör sig om 1, 10, 100 eller 1000. Intervjun hade inte blivit ett dugg bättre om han så prickat rätt på varenda siffra då det handlade om attitydproblem snarare än att han var dåligt påläst.
Citera
2014-05-05, 18:08
Medlem
Dorniers avatar
Han har tyvärr också träningsoverall på sig på bilden, inte så stiligt kanske.
Citera
2014-05-05, 18:12
Bannlyst
Citat:
Fast det saknar relevans hur bra eller dålig intervjun blev för dig med tanke på att du är röding så det bara skriker om det. Även om intervjun hade genomförts perfekt så hade du kallat honom för utvecklingsstörd så jag är rädd för att din "kritik" är totalt ointressant.
Nej jag är inte röding, måste vara lätt att lätt att avfärda alla kritiker som rödingar istället för att acceptera att ni blir kritiserade från fler politiska håll än så snygg taktik.
Citera
2014-05-05, 18:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dornier
Han har tyvärr också träningsoverall på sig på bilden, inte så stiligt kanske.
Han var stiligare i sin förra intervju http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=161&artikel=5679920
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in