Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-01-05, 20:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Big.Bang
Om ni vill se en minskning av invandringen rösta på SD inte SvP.
Fast vi vill inte minska invandringen. Vi vill stoppa den och kasta ut de som redan är här. En betydande skillnad.
Citera
2014-01-05, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ollad
Hur firade ni Hitlers 120-årsdag nu när ni inte är nazister längre?

Partiet har såvitt jag vet inget firande av Hitler alls och har aldrig haft. Däremot kanske en och annan medlem firade privat men det är inget som partiet lägger sig i. Så länge du ställer upp på partiets 10 punktsprogram så är du välkommen oavsett om du gillar Hitler eller inte. SvP pysslar ju med politik i dagens Sverige och inte historieforskning
Citera
2014-01-05, 20:56
Medlem
Citat:
Om ni vill se en minskning av invandringen rösta på SD inte SvP.

En minskning av invandring??? Driver du med oss

Vi vill se en minskning av invandrarna i Sverige! Och nöjer oss knappast med en minskad takt på folkutbytet!

Stoppa invandringen och påbörja återvandringen nu!!

Vidare så tror jag att få kommer att rösta på Svp för dess eventuella kommunala ställningstaganden!
Oavsett detta så är det väl ändock viktigt med dessa, för driva utvecklandet av en kommunal bas!
Citera
2014-01-05, 21:55
Medlem
Big.Bangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Fast vi vill inte minska invandringen. Vi vill stoppa den och kasta ut de som redan är här. En betydande skillnad.
Det vill säkert Jimmie Åkesson innerst inne också. Men vill du verkligen påverka invandringen på riktigt så är det Sverigedemokraterna du ska rösta på.

Citat:
Ursprungligen postat av Blodjord
En minskning av invandring??? Driver du med oss
Som sagt du får välja minskning eller massinvandring. I politik får man kompromissa. SvP kommer aldrig bli något parti som kommer kunna påverka Sverige.
Senast redigerad av Big.Bang 2014-01-05 kl. 21:57.
Citera
2014-01-05, 22:00
Avslutad
Citat:
Som sagt du får välja minskning eller som det är nu. I politik får man kompromissa. SvP kommer aldrig bli något parti som kommer kunna påverka Sverige.
Och Gyllene Gryning med ynka 0,2% stöd skulle aldrig kunna påverka Grekland eller grekisk politik, sade någon för några år sedan.

Citera
2014-01-05, 22:09
Medlem
Big.Bangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av U-Fig
Och Gyllene Gryning med ynka 0,2% stöd skulle aldrig kunna påverka Grekland eller grekisk politik, sade någon för några år sedan.

Ja men det politiska klimatet och kulturen i Grekland är mycket annorlunda än i Sverige.
Citera
2014-01-05, 22:10
Medlem
Citat:
Som sagt du får välja minskning eller massinvandring. I politik får man kompromissa. SvP kommer aldrig bli något parti som kommer kunna påverka Sverige.

Jag skiter i vad jagfår välja på..
Jag kräver ett stopp på folkutbytet!

Lyckligtvis så finns ju nu Svp, så att jag slipper kompromissa i valet 2014!!
Citera
Avslutad
Citat:
Det vill säkert Jimmie Åkesson innerst inne också. Men vill du verkligen påverka invandringen på riktigt så är det Sverigedemokraterna du ska rösta på.

Visst vore det härligt om SD verkligen stod upp för svenskarna, men vi är tyvärr tvungna att leva i verkligheten.

Citat:

Haha, och det vet du hur då?
Citera
Avslutad
Citat:
Ja men det politiska klimatet och kulturen i Grekland är mycket annorlunda än i Sverige.
Ja, jag skrev ju det. Läste du ens mitt inlägg?

Oavsett så ger jag, och många andra, inte mycket för politisk nihilism eller vad det nu ska kallas.
Citera
2014-01-05, 22:55
Bannlyst
Citat:
Det vill säkert Jimmie Åkesson innerst inne också..
Dessvärre finns det ju ingenting som tyder på det, tvärtom ser ju alla vi som varit med ett par år hur Sverigedemokraterna hela tiden liberaliseras och anpassar sig efter makten. Dagens SD är ganska långt ifrån det parti som ville ompröva alla medborgarskap utdelade efter 1970 och var starka motståndare till utomeuropeiska adoptioner och så vidare. Till skillnad från dig tror jag heller inte på någon konspirationsteori av den art att Åkessons och SD:s nuvarande politik är ett "spel för gallerierna" och att man efter att man nått makten genast kommer att börja rulla de fullastade tågen söderut. Snarare tror jag att man kommer att fortsätta vara ett menlöst stödparti till borgerligheten som gastar lite om islam och invandringsbromsar.

Citat:
Men vill du verkligen påverka invandringen på riktigt så är det Sverigedemokraterna du ska rösta på.
Du hör visst inte vad jag säger. Jag vill inte "påverka invandringen", jag vill återskapa ett svenskt Sverige för mitt svenska folk och jag nöjer mig inte med konformism och en ständig anpassning efter etablissemanget. Jag vill ha radikal etnonationalism och ett parti som är tydliga med att Sverige ska tillhöra svenskarna och svenskarna enbart. Således är ett parti som SD som förespråkar öppen svenskhet, rasblandning och assimilation och som inte ens vill stänga gränserna eller starta repatrieringsprogrammen inte att tänka på.

Då kan jag lika gärna rösta på Folkpartiet. Lyckligtvis har vi ju fler val än så, SvP exempelvis.

Citat:
Som sagt du får välja minskning eller massinvandring. I politik får man kompromissa. SvP kommer aldrig bli något parti som kommer kunna påverka Sverige
Men hittills är det ju bara SD som har "kompromissat"? De har blivit vekare och vekare och liberalare och liberalare, samtidigt som de övriga partierna står kvar på samma position som tidigare och förra årets invandringsnivåer slog alla rekord. Är det det du menar med att "kompromissa"?

Det låter inte särskilt lockande.
Citera
2014-01-05, 22:57
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Och du röstade, vadå? Typ Folkpartiet, innan SD satt i riksdagen? För det är ju bara slöseri att rösta på något som aaldrig kan förändra eller få reell makt. Men nu är du arrogant och rider på vågen av andra personers hårda arbete, personer som kämpat och varit med från början för att SD ens skulle kunna nå dit de är idag. Konstigt att ett gammalt rasseparti likt SD som ville "skicka ut alla inkräktarna" lyckades i ett land som Sverige tillslut.
Senast redigerad av ninjutsu 2014-01-05 kl. 22:59.
Citera
2014-01-05, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av U-Fig
Ja, jag skrev ju det. Läste du ens mitt inlägg?

Oavsett så ger jag, och många andra, inte mycket för politisk nihilism eller vad det nu ska kallas.

Det spelar ingen roll vad det kallas, för det finns ändå och det går inte, aldrig någonsin att förändra så det spelar ingen roll....

not!

Sd har här visat att vägen till riksdagen är öppen!!

Nej, Svp kommer inte att komma in nu 2014 men det är det väl inte heller någon som har påstått?
Sd kom inte in i riksdagen första valet som dom ställde upp i, och det var många som 2006 menade att en röst på Sd, var en "bortkastad" röst...

Finns månne någon som säger detsamma idag???

Sd behöver inte våra röster längre, dom är nu självgående och behöver inte längre våra röster.
Nä, i årets val så är det återigen upp till oss pionjärer att flytta fram positionerna genom att lyfta fram nästa, ett riktigt, nationalistiska alternativ för att därigenom lägga grunden för framtidens nationalism, Svp 2014!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in