Jag höll på att återställa min HP Pavillion laptop till fabriksinställningar med "Recovery Manager" (ett program som kom med datorn). Mitt i allt så stängs datorn av. Jag tror att anledningen var överhettning, datorn var väldigt varm och jag har haft problem med överhettning förut. Nu när jag försöker starta datorn så säger den bara "BOOTMGR saknas". Om jag trycker på ESC när datorn startar och sedan F11 så kan jag välja "System Recovery" men det funkar inte heller (den säger bara att bootmgr saknas igen).
Jag har ingen system repair disc eller Windows installations skiva. Tänkte göra en på min andra dator men sen fick jag reda på att man bara kan använda den på datorn man skapat den på

(stämmer detta? Eller går det att göra en repair disc på en annan dator för att använda på min HP?)
Vad ska jag göra för att kunna använda den igen? Bryr mig inte om alla filer och inställningar försvinner från datorn eftersom att det ändå var det som var tanken från början. Är extremt tacksam för alla råd!