• 1
  • 2
2013-01-01, 15:07
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Jag håller nog inte med alls; en stor flogger kan liksom "regna" över ytan, man måste inte slå på för allt man är värd.
Dessutom förstår jag inte vad glidmedel i det här fallet ska föra för nytta.

Ja det går säkert utmärkt med större floggers också om man hanterar dom varsamt.

Den där lilla floggern jag nämnde var gjord för att piska känsligare delar. Har ingen aning om vad silikonglidet tillför faktiskt men gissar att materialet i svansarna var sådant att det blev bättre med glid på. Tror det var gummi eller latex. Det riktigt lyste i ögonen på dominan som förklarade det hela för mig och jag vet att hon vet vad hon pratar om. Hittar tyvärr ingen länk med bild.
Citera
2013-01-25, 17:19
Medlem
Dark.Solitudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pussgumman87
Har suttit och läst 50 shades of grey (så jag kan vara uppdaterad bland kompisarna..) och där fanns en sekvens när de piskade tjejen på framstjärten.. och hon kom av det! Det stod i boken att det inte ens gjorde ont... vet någon något om detta? värt att testa?

god fortsättning!

För en nybörjare som inte är säker på sin läggning - om den ens vänder på bdsm, skulle jag säga att det kommer göra ont.
Det kommer kännas jobbigt i början.
Precis som när du cyklar och inte har lärt dig att balansera cykeln.

Och ja. Det finns de som kan få orgasm av det. Finns..
- det vimlar inte av dem...
Citera
2013-02-11, 23:44
Medlem
Paladinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dark.Solitude
För en nybörjare som inte är säker på sin läggning - om den ens vänder på bdsm, skulle jag säga att det kommer göra ont.
Det kommer kännas jobbigt i början.
Precis som när du cyklar och inte har lärt dig att balansera cykeln.

Och ja. Det finns de som kan få orgasm av det. Finns..
- det vimlar inte av dem...

Med tanke på att det finns många kvinnor som aldrig någonsin haft en orgasm så måste jag hålla med dig. Det finns nog några som kan komma av detta, men de är inte många. Jag skulle aldrig komma av detta, men å andra sidan så har jag svårt att komma av det skönaste och bästa jag vet också.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in