Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2012-12-26, 13:13
Medlem
Skohornets avatar
Ser att det kryllar av topics från subforumet relationsakuten på heta ämnen. Har för mig att de inte skulle visas där och vill tycka att jag inte sett dom på ett bra tag, är det något jag har drömt? Eller är det kanske så att ni valt att visa dessa igen?

Letat febrilt men hittar ingen information, kanske jag som bara är nyvaken och efterbliven
Citera
2012-12-26, 13:15
Medlem
Skatteskolks avatar
Jag har reagerat på det med. Innan fanns två typer av heta ämnen. En med "snusk" etc. och en utan.

Mig kvittar det.
Citera
2012-12-26, 13:15
Medlem
BrainDisorders avatar
Jo, men dom hamnar inte under första kategorin (Aktuella händelser) där brott och dylikt tas upp, utan under HÄ (Övriga).
Citera
2012-12-26, 13:20
Medlem
ojns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrainDisorder
Jo, men dom hamnar inte under första kategorin (Aktuella händelser) där brott och dylikt tas upp, utan under HÄ (Övriga).
Just så. Under den förra hamnar bara vissa forums trådar. Sådant som verkligen är aktuella händelser. Under den senare alla andra. Undantaget (tror jag i alla fall) forum som kräver att man är inloggad.

Och så har vi de sista kategorin, för gamla trådar som fortfarande är så pass populära att de alltjämt kvalar in på HÄ.
Citera
2012-12-26, 13:25
Medlem
SnartHunks avatar
Det står fortfarande längst ned på sidan att den inte ska innehålla dem sakerna och att det finns en annan "Heta ämnen" där de finns.
Citera
2012-12-26, 13:31
Medlem
ojns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnartHunk
Det står fortfarande längst ned på sidan att den inte ska innehålla dem sakerna och att det finns en annan "Heta ämnen" där de finns.
Gammal kvarleva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in