• 1
  • 2
2012-12-26, 02:10
Medlem
zemfiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swagnigga
Har haft tandställning och kan inte säga annat än att mina tänder faktiskt ser hyfsade ut nu men sola solarium tror jag inte att jag vill göra, är rädd at få fler födelsemärken i ansiktet. Hur tror du att dom ska kunna betala? tänk om min inte är "grov" nog och vem ska jag isåfall ta upp detta med? min psykolog? han kommer bara säga att jag inbillar mig. Men tack för svaret

Ett problem mindre då gällande tänderna. Om du ej vill sola solarium finns naturliga tabletter som gör en brun (http://www.caredirect.se/halsokost/h...FUrwzAodDUsAaA) finns att köpa i hälsobutiker. Angående näsan tar du upp det med din vårdcentral. Överdriv och säg att du har svårt att andas med den!
Citera
2012-12-26, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnartHunk
Inget fel på honom på bilden du länkade heller, så du behöver verkligen inte operera dig.
Hur lång är du och vad väger du?

Helt ärligt om du verkligen går in för att träna så kan du bli hur snygg som helst, många killar med fula ansikten blir snygga på grund av deras vältränade kroppar!
191, väger 77kg. när jag gymmade vägde jag ca 81-82 men gav ju som sagt upp med det, kan väll inte säga att jag var särskilt seriös då egentligen men, åt för lite och fel mat, sov för lite mm. Funderar eventuellt att lägga upp en bild imorn, lr PM nån person jag känner att jag kan lita på. Tjänar ju inget egentligen om ingen vet hur jag ser ut och känner verkligen att jag inte har något att förlora.
Citera
2012-12-26, 02:11
Medlem
Shondras avatar
Som tjej, kan jag säga att bilden du länkade (antar att det var näsan du menade) inte var farlig alls.
Däremot så varierar ju smaken, så kan ju inte påstå att alla tycker så.

Men jag tycker verkligen inte att du ska ha så taskigt självförtroende, det är lättare än man tror att se bättre ut. Skaffa dig en stil som du trivs i, med nya grejer känner man sig oftast snyggare.
Jobba på självförtroendet, vi tjejer gillar killar med självförtroende. (Givetvis till en gräns)
Citera
2012-12-26, 02:20
Medlem
SnartHunks avatar
191 lång? Ja men dåså! Det är snyggt att vara lång så du har ju halva grejen där! Testa att börja gymma seriöst en längre period så ska du se på skillnad! Träning ger självförtroende med!

Om du vill kan du skicka bild till mig, men jag tror inte det behövs. Bara du som måste skaffa bättre inställning!
Citera
2012-12-26, 02:30
Medlem
Kakhauss avatar
du är lång, blond och har snygga tänder, Det är en jävligt bra början! Jag tror du inbillar dig din fulhet!
Senast redigerad av Kakhaus 2012-12-26 kl. 02:33.
Citera
2012-12-26, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kakhaus
du är lång, blond och har snygga tänder, Det är en jävligt bra början! Jag tror du inbillar dig om din fulhet!
Nej alltså problemet är ju att jag dels har blivit kallad ful och tycker själv så också, därför så tror jag att det inte är inbillat! nu har jag ju ingen aning om hur ofta en medel person blir kallad ful menmen.
Citera
2012-12-26, 02:43
Medlem
Kakhauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swagnigga
Nej alltså problemet är ju att jag dels har blivit kallad ful och tycker själv så också, därför så tror jag att det inte är inbillat! nu har jag ju ingen aning om hur ofta en medel person blir kallad ful menmen.

Jag har också blivit kallad ful i mina ungdoms dagar (högstadietiden) och det gör ont som fan att få höra nåt sånt och det spökar fortfarande i mitt huvud. Eftersom du blivit kallad ful många gånger (som jag förstod det?) så har det kanske blivit så att du börjat tro det själv också, utan att det egentligen stämmer.
Tyvärr är det folk utan vett i skallen som säger sånt, och förmodligen bara för att trycka ner andra.
Nu vet jag ju inte hur du ser ut, men jag tvivlar faktiskt på att det är så illa.
Citera
2012-12-26, 02:44
Medlem
Jag är övertygad om att fler ser den snygga personen i dig, den du ser i spegeln ibland.
Citera
2012-12-26, 03:45
Bannlyst
Egentligen måste man vara ganska sjuk i huvudet om man går in och kräver bild.. vad kommer en bild hjälpa? hur ful du än är så är det ändå samma metoder som acceptans och annat du behöver ta till dig.
Citera
2012-12-26, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helsingborg2
Egentligen måste man vara ganska sjuk i huvudet om man går in och kräver bild.. vad kommer en bild hjälpa? hur ful du än är så är det ändå samma metoder som acceptans och annat du behöver ta till dig.
Sant, men då kan man veta om någonting kan/borde förbättras och vad som drar mest uppmärksamhet.
Citera
2012-12-26, 13:12
Medlem
Lys avatar
Du måste helt enkelt acceptera dig själv och det utseende du har, istället för att leta komplex och därtill få ångest på köpet. Kan du ta upp det här med en psykolog? Det finns hjälp att få om din fixering vid hur du ser ut får för negativ påverkan på ditt liv.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in