Citat:
Ursprungligen postat av Plejad
hur ser världen ut?... en massa folk som är under kontroll av den mörka kabalen, som krigar och korrumperar över hela världen. men vad vill vi vanliga människor? jo vi vill ha fred och lugn. enligt vissa kanaliserande meddelande har vi mänskligheten lurats av den mörka kabalen i tusentals år att lyda dess vilja. den mörka kabalen ska ha blodsrötter ner till tiden då annunaki och the greys kom till vår planet. annunaki ska ha kommit till sumerena i tidernas början. mr bush är en riktig kabal . detta är vad jag har hört, men det skulle vara kul om ni hade några synpunkter.
Låter som att herrn har missförstått en hel del. Läs på lite innan du postar sådant här trams nästa gång. Jag förstår inte hur du kan få Kabal eller kabbalsim som är en del av den judiska mystiken till att det skulle vara ett specifikt folkslag som härstammar från utomjordingar ? Var vänlig förklara.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Kabbala
Sedan kan man gå djupare in på vad det innebär att lära sig om kabbala, som vissa menar är en satanistisk dyrkan. Du är på sidospår min vän, se hela bilden.