2012-12-24, 12:05
Medlem
Guitarsmokes avatar
Minns någon vem det var som gjorde en riktigt ful hoppspark i midjan på en svensk spelare under en landskamp? Vill minnas att det var 94 men är inte säker. En spelare hoppar jämfota upp i luften och sparkar ut med båda benen så då träffar i sidan på den svenska motspelaren. Har för mig att det var Jonas Thern som tog emot kicken.

Kanske råkar blanda ihop allt här, men har för mig att det var Valderrama eller någon annan Sydamerikansk fotbollsspelare som var känd för att göra fula grejer.

Kanske blandar ihop landslag, spelare, turnering och allt nu men någon kanske känner igen själva incidenten?
Citera
2012-12-24, 12:54
Medlem
HerrPesss avatar
Jag kan varken minnas eller hitta något på Youtube
Citera
2012-12-24, 13:14
Medlem
Det är inte Paul scholes karatespark mot Håkan Mild du tänker på, från kvalmatchen borta 1999?

Det är det enda jag kan komma på som låter som det du beskriver

http://www.youtube.com/watch?v=VtQJJJcKoew (Precis i början)

Otroligt nog resulterade det inte ens i en frispark, det borde ha varit rött direkt
Citera
2012-12-24, 17:40
Medlem
erikbes avatar
Fernando Couto, Portugal?
Citera
2012-12-24, 22:07
Medlem
Guitarsmokes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe89
Det är inte Paul scholes karatespark mot Håkan Mild du tänker på, från kvalmatchen borta 1999?

Det är det enda jag kan komma på som låter som det du beskriver

http://www.youtube.com/watch?v=VtQJJJcKoew (Precis i början)

Otroligt nog resulterade det inte ens i en frispark, det borde ha varit rött direkt

Nej, inte den.

Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Fernando Couto, Portugal?

Skulle kunna vara för jag har för mig att det var någon med stort hår som gjorde det. Hittar dock ingen hoppsparksvideo med honom på youtube.

Kan vara så att jag minns fel helt enkelt. Men har verkligen en minnesbild i huvudet så borde ju inte vara något jag drömt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in