Citat:
Ursprungligen postat av Kaiser Chief
Utan att yttra mig om den specifika tråden som jag inte känner till; Det låter ungefär som när någon mångfaldigt avstängd användare kommer tillbaka för tjugonde gången med en ny användare och helt magiskt lyckas förutspå att just det som denne nu skriver kommer att få honom/henne avstängd för att Flashback inte kan hantera sanningen.
Att det kan vara så enkelt att man blir utsparkad för att man bryter mot 1.07 vill man naturligtvis inte låtsas om, det är ju mycket roligare att låtsas att det beror på en judekonspiration eller något annat foliehattsmaterial så att man kan få bli martyr.
Men som sagt, den här specifika tråden vet jag inget om så den får någon annan yttra sig om i såna fall.
Som sagt så har jag ingen aning heller. Jag såg tråden igår, verkade intressant med då det var 5 på morgonen lokaltid för mig så orkade jag inte läsa det just då. Kom tillbaka och tråden var borta. Gillar inte när trådar raderas utan någon förklaring. Blir lika störd på det varje gång. Kan förstå det när det är en outningstråd eller något grövre. Men när det till synes är en "normal tråd".