2012-12-22, 18:49
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Hej,

I går natt fanns det en tråd i Flashback om ifall Linda Persson fått FB att vika sig. Kommer inte riktigt ihåg vad tråden hette. TS i tråden sade även något i stil med att ifall tråden raderas så har han rätt.

Nu är tråden borta. Hittar den i min historik i webbläsaren men inget mer. Vad fan är detta? Någon förklara tack!

Aningen mysko beteende måste jag säga. Inte ett ord finns att finna om vart denna tråd tog vägen.
Citera
2012-12-22, 18:53
Medlem
Dr_Dollars avatar
Jag tror nog att alla inlägg och trådar hänvisas dit ==>> https://www.flashback.org/t1746672
...men det är bara en gissning
Citera
2012-12-22, 18:55
Medlem
Kaiser Chiefs avatar
Utan att yttra mig om den specifika tråden som jag inte känner till; Det låter ungefär som när någon mångfaldigt avstängd användare kommer tillbaka för tjugonde gången med en ny användare och helt magiskt lyckas förutspå att just det som denne nu skriver kommer att få honom/henne avstängd för att Flashback inte kan hantera sanningen.

Att det kan vara så enkelt att man blir utsparkad för att man bryter mot 1.07 vill man naturligtvis inte låtsas om, det är ju mycket roligare att låtsas att det beror på en judekonspiration eller något annat foliehattsmaterial så att man kan få bli martyr.

Men som sagt, den här specifika tråden vet jag inget om så den får någon annan yttra sig om i såna fall.
Citera
2012-12-22, 18:57
Medlem
krigsbarns avatar
Vill någon, förslagsvis i koncist manér, sammanfatta allt relevant berör detta? Borde man veta vem hon är? Var det hon som tog krigsstigen och försökte/lyckades (?) hänga ut forumanvändare?
Googlade och den första länken läser: "Fotomodell vill förbjuda Flashback"... Jaha?

Många frågetecken nu, ber om ursäkt för det, blev lite nyfiken.
edit: Okej, Marlboromannen underlättade nu.
Citera
2012-12-22, 19:36
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaiser Chief
Utan att yttra mig om den specifika tråden som jag inte känner till; Det låter ungefär som när någon mångfaldigt avstängd användare kommer tillbaka för tjugonde gången med en ny användare och helt magiskt lyckas förutspå att just det som denne nu skriver kommer att få honom/henne avstängd för att Flashback inte kan hantera sanningen.

Att det kan vara så enkelt att man blir utsparkad för att man bryter mot 1.07 vill man naturligtvis inte låtsas om, det är ju mycket roligare att låtsas att det beror på en judekonspiration eller något annat foliehattsmaterial så att man kan få bli martyr.

Men som sagt, den här specifika tråden vet jag inget om så den får någon annan yttra sig om i såna fall.

Som sagt så har jag ingen aning heller. Jag såg tråden igår, verkade intressant med då det var 5 på morgonen lokaltid för mig så orkade jag inte läsa det just då. Kom tillbaka och tråden var borta. Gillar inte när trådar raderas utan någon förklaring. Blir lika störd på det varje gång. Kan förstå det när det är en outningstråd eller något grövre. Men när det till synes är en "normal tråd".
Citera
2012-12-22, 19:44
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Att en användare som bannlysts flera gånger försöker föra fram sin talan genom att starta nya trådar och dessutom ger sig på att tvinga oss att låta tråden ligga kvar genom ett infantilt 'Om tråden tas bort så...' är självklart inget vi accepterar. I och med att tråden bara innehöll upprepningar och gnäll om att personen i fråga inte längre får skriva i de trådar han varit mest aktiv i så raderades den.
Citera
2012-12-22, 20:04
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÅnkelGunnar
Att en användare som bannlysts flera gånger försöker föra fram sin talan genom att starta nya trådar och dessutom ger sig på att tvinga oss att låta tråden ligga kvar genom ett infantilt 'Om tråden tas bort så...' är självklart inget vi accepterar. I och med att tråden bara innehöll upprepningar och gnäll om att personen i fråga inte längre får skriva i de trådar han varit mest aktiv i så raderades den.

Okej, skönt att få svar i alla fall. Tackar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in