Citat:
Ursprungligen postat av twoeggs
Bra att någon kan säga som det är. Dock är det få tjejer som är ärliga om det här. Många försöker lura killar till att det är annat problemet ligger i, så att dessa killar ska göra saker(dumma nog) för tjejerna. Är man ful t.ex så får man höra att man är blyg eller likande. Så jobbar man med "blygheten" och blir mer framåt så blir man roligare att umgås med som kompis, men den egentliga anledningen till att man inte attraherar tjejer är att man är ful eller "ointressant"(annat ord för ful).
Det är ingen som ligger till skuld för det här, för attraktion fungerar som den gör. Men killarna måste vakna upp och inse att deras brist på attraktionskraft inte alltid ligger i det andra gör dem varse om. Oftast är det något ytligt om man i princip aldrig får ligga. Det kan vara något med kroppen eller ansiktet t.ex.
Tack. Väldigt märkligt att först startas en tråd där tjejers åsikter om snälla killar efterfrågas, sen när man svarar får man skit för det. Varför ens läsa i tråden om man inte vill höra svaret?
Jag vet inte hur ofta det ligger i utseendet, själv bryr jag mig inte så mycket om utseendet så länge man inte är skitful, jag tycker bara det är otroligt ologiskt tänkande att ba "å jag får inte ligga, varför kan det vara så? det MÅSTE vara för att jag är för snäll och tjejer bara gillar svin!!" Har även känt ett antal killar irl som har påstått att de inte får ligga för att de är för snälla. Det har aldrig varit anledningen till att de inte fått ligga. Dessutom har de ofta varit rätt unga killar i slutet av tonåren/början av de 20, och de har alltid fått ligga efter ett tag, när de träffat rätt tjej.
Har en killkompis som fortfarande är oskuld vid 27, han ser djävligt bra ut faktiskt. Tyvärr är han helt initiativlös och blyg. Dessutom måste man lära känna honom väldigt nära för att inse att han trots allt har en (intressant) personligt. Tyvärr har den kombinationen nog lett till hans situation. Men så har han aldrig påstått att det beror på att han är snäll heller. Han är nämligen inte korkad.