2012-12-23, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lumpkins
Kommer posta den här länken i varje "friend zone"/"Nice guys finish last"/etc-tråd tills folk begriper:

http://niceguysofokc.tumblr.com/

Det är fan värt det även om jag får en tillsägelse. Majoriteten av "snälla killar" är egentligen kvinnohatare, och det märks lång väg.

Detta inlägg bevisar ju att jag har rätt, haha helt sjukt.
2012-12-23, 22:40
Medlem
Fettbacks avatar
Citat:
Ok, så vilken ålder pratar vi om då? Högstadiet? Kan man inte släppa hur man blev behandlad i högstadiet bör man nog jobba lite med sig själv.
Inte vet jag, fråga dem. Alla som blev dåligt behandlade borde bara släppa det. Finns på tok för många feminister som fått rätt i DO,JO osv. p.g.a. sin kränkthet.
2012-12-23, 22:42
Medlem
Citat:
Ok, så vilken ålder pratar vi om då? Högstadiet? Kan man inte släppa hur man blev behandlad i högstadiet bör man nog jobba lite med sig själv.

Tror du att de bara skett i högstadiet sker även bland vuxna människor de går inte att släppa sånt när folk inte respekterar en fast man är vuxen och säger åt dem då förstår du att de är rubbat
2012-12-23, 22:49
Medlem
Varför säger du att snälla killar egentligen är våldtäktsmän o svin? Fattar inte...

Men japp.. Jag är en bra kille och jag blir arg när tjejer leker svåra
2012-12-23, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanzaki
Varför säger du att snälla killar egentligen är våldtäktsmän o svin? Fattar inte...

Men japp.. Jag är en bra kille och jag blir arg när tjejer leker svåra

Va svår du också så de får jobba ordentligt de med så slipper du bli arg du vet man kan använda vänstern eller högern om man vill ha sex
2012-12-24, 00:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Jag har inte sagt att de inte är snälla. Det kanske de är. Jag har sagt att det inte är det att de är "snälla" som gör att kvinnor inte vill ligga. Det beror snarare på att de är fula, tråkiga, stela, ointressanta, påflugna, efterhängsna, osociala, illaluktande, läskiga eller någon annan egenskap som kvinnorna inte gillar helt enkelt. De flesta av dessa saker kan man dock fixa, men då måste man ju veta att det är där problemet ligger och inte i att de är snälla. (menar inte att varje person har alla dessa egenskaper, men antagligen någon av dem, om man aldrig får till det)

Alltid ska ni rationalisera och hitta bortförklaringar. Aldrig någonsin kan ni säga sanningen. Vem fan är du som ska sitta på dina höga hästar cich trampa ner på killar. Du kan dra åt helvete. Ni alla kävla feministiska horor kan dra åt helvete. Ni tror att bara för ni knullar runt som horor att ni är förmer än anständiga killar. Killar som måste kämpa för varenda brödsmula de får i livet. Ni ser när på oss och hatar oss men vet du vad, jag ser ner på er och hatar er 10000ggr tillbaka. Själv ska jah snart gifta mig med en skönhet från spanien. Mitt liv kommer då äntligen bli bärt att leva för.fyfan vilket skitliv man lever i det här feministiska horsamhället som en anständig man.
2012-12-24, 09:42
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamMelo
Alltid ska ni rationalisera och hitta bortförklaringar. Aldrig någonsin kan ni säga sanningen. Vem fan är du som ska sitta på dina höga hästar cich trampa ner på killar. Du kan dra åt helvete. Ni alla kävla feministiska horor kan dra åt helvete. Ni tror att bara för ni knullar runt som horor att ni är förmer än anständiga killar. Killar som måste kämpa för varenda brödsmula de får i livet. Ni ser när på oss och hatar oss men vet du vad, jag ser ner på er och hatar er 10000ggr tillbaka. Själv ska jah snart gifta mig med en skönhet från spanien. Mitt liv kommer då äntligen bli bärt att leva för.fyfan vilket skitliv man lever i det här feministiska horsamhället som en anständig man.

Kul för dig. Intressant att jag väcker så starka känslor hos dig.
2012-12-24, 10:10
Medlem
https://www.flashback.org/t861609, intressant tråd som visar kvinnors onda natur
2012-12-24, 10:27
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Jag har inte sagt att de inte är snälla. Det kanske de är. Jag har sagt att det inte är det att de är "snälla" som gör att kvinnor inte vill ligga. Det beror snarare på att de är fula, tråkiga, stela, ointressanta, påflugna, efterhängsna, osociala, illaluktande, läskiga eller någon annan egenskap som kvinnorna inte gillar helt enkelt. De flesta av dessa saker kan man dock fixa, men då måste man ju veta att det är där problemet ligger och inte i att de är snälla. (menar inte att varje person har alla dessa egenskaper, men antagligen någon av dem, om man aldrig får till det)

Bra att någon kan säga som det är. Dock är det få tjejer som är ärliga om det här. Många försöker lura killar till att det är annat problemet ligger i, så att dessa killar ska göra saker(dumma nog) för tjejerna. Är man ful t.ex så får man höra att man är blyg eller likande. Så jobbar man med "blygheten" och blir mer framåt så blir man roligare att umgås med som kompis, men den egentliga anledningen till att man inte attraherar tjejer är att man är ful eller "ointressant"(annat ord för ful).

Det är ingen som ligger till skuld för det här, för attraktion fungerar som den gör. Men killarna måste vakna upp och inse att deras brist på attraktionskraft inte alltid ligger i det andra gör dem varse om. Oftast är det något ytligt om man i princip aldrig får ligga. Det kan vara något med kroppen eller ansiktet t.ex.
2012-12-24, 10:42
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twoeggs
Bra att någon kan säga som det är. Dock är det få tjejer som är ärliga om det här. Många försöker lura killar till att det är annat problemet ligger i, så att dessa killar ska göra saker(dumma nog) för tjejerna. Är man ful t.ex så får man höra att man är blyg eller likande. Så jobbar man med "blygheten" och blir mer framåt så blir man roligare att umgås med som kompis, men den egentliga anledningen till att man inte attraherar tjejer är att man är ful eller "ointressant"(annat ord för ful).

Det är ingen som ligger till skuld för det här, för attraktion fungerar som den gör. Men killarna måste vakna upp och inse att deras brist på attraktionskraft inte alltid ligger i det andra gör dem varse om. Oftast är det något ytligt om man i princip aldrig får ligga. Det kan vara något med kroppen eller ansiktet t.ex.

Tack. Väldigt märkligt att först startas en tråd där tjejers åsikter om snälla killar efterfrågas, sen när man svarar får man skit för det. Varför ens läsa i tråden om man inte vill höra svaret?

Jag vet inte hur ofta det ligger i utseendet, själv bryr jag mig inte så mycket om utseendet så länge man inte är skitful, jag tycker bara det är otroligt ologiskt tänkande att ba "å jag får inte ligga, varför kan det vara så? det MÅSTE vara för att jag är för snäll och tjejer bara gillar svin!!" Har även känt ett antal killar irl som har påstått att de inte får ligga för att de är för snälla. Det har aldrig varit anledningen till att de inte fått ligga. Dessutom har de ofta varit rätt unga killar i slutet av tonåren/början av de 20, och de har alltid fått ligga efter ett tag, när de träffat rätt tjej.

Har en killkompis som fortfarande är oskuld vid 27, han ser djävligt bra ut faktiskt. Tyvärr är han helt initiativlös och blyg. Dessutom måste man lära känna honom väldigt nära för att inse att han trots allt har en (intressant) personligt. Tyvärr har den kombinationen nog lett till hans situation. Men så har han aldrig påstått att det beror på att han är snäll heller. Han är nämligen inte korkad.
2012-12-24, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av realrecognizereal
Det snackas ju jävligt ofta om det är med snälla-killar, friendzone etc etc. Alla brukar vara eniga om att dom snälla killarna egentligen är ena falska patetiska svin, som tror att dom genom att vara fina, snälla, hjälpsamma och stöttande tex är berättigade till sex.

Men är det verkligen så att dom anser sig berättigade och förtjänta? En person som anser sig berättigad skulle ju aldrig hålla på och försöka få någons gillande under lång tid, dom skulle ju bli förbannade av bara tanken eftersom dom är "berättigade".

Kan problemet vara att den snälla killen skapar huvudbry hos den moderna feministiska kvinnan? För dom snälla männen är ju på pappret precis det dom säger sig vilja ha, skapar den snälla-killen en medveten eller omedveten inre konflikt hos kvinnan, eftersom det inte går att erkänna hur sin attraktion fungerar rationaliserar man det för sig själv, "om killen verkligen skulle vara snäll, då skulle han bli glad över att få vara min vän". "om killen verkligen var snäll, så skulle han inte vara ute efter sex", "om han var snäll på riktigt, så skulle han slava för mig i all oändlighet utan att kräva något tillbaka".

Den snälla killen är helt enkelt ett patetiskt svin, som försöker vara snäll mot tjejerna han blir kär i, som stöttar och hjälper och offrar men blir ledsen när det inte blir något, fyfan vad creepy! Vilken våldtäkts-man.

En man ska vara bestämd, hårdhänt och visa att det är han som bestämmer! Man ska vara lite rädd när man är med sin man, hihi!
2012-12-24, 11:07
Medlem
Citat:
Tack. Väldigt märkligt att först startas en tråd där tjejers åsikter om snälla killar efterfrågas, sen när man svarar får man skit för det. Varför ens läsa i tråden om man inte vill höra svaret?

Jag vet inte hur ofta det ligger i utseendet, själv bryr jag mig inte så mycket om utseendet så länge man inte är skitful, jag tycker bara det är otroligt ologiskt tänkande att ba "å jag får inte ligga, varför kan det vara så? det MÅSTE vara för att jag är för snäll och tjejer bara gillar svin!!" Har även känt ett antal killar irl som har påstått att de inte får ligga för att de är för snälla. Det har aldrig varit anledningen till att de inte fått ligga. Dessutom har de ofta varit rätt unga killar i slutet av tonåren/början av de 20, och de har alltid fått ligga efter ett tag, när de träffat rätt tjej.

Har en killkompis som fortfarande är oskuld vid 27, han ser djävligt bra ut faktiskt. Tyvärr är han helt initiativlös och blyg. Dessutom måste man lära känna honom väldigt nära för att inse att han trots allt har en (intressant) personligt. Tyvärr har den kombinationen nog lett till hans situation. Men så har han aldrig påstått att det beror på att han är snäll heller. Han är nämligen inte korkad.

De kanske är bra att du är ärlig kanske vissa får reda på vad de verkligen beror på att de inte lyckas med kvinnor och eventuellt kan gör något åt sin sitts eller lära sig acceptera den när en kvinna är ärlig villket ni inte verkar kunna va. Håll dig då till de som är rätt isåfall och lämmna andra män ifred som inte dugger åt er de verkar ni inte klara av. Skitt kommer du alltid få på dig så länge du är oärlig mot killar och försöker va vän med killar som egentligen vill spänna på dig men som inte du inte vill ha i säng de värsta är att du vet de och utnyttjar dessa killar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in