• 1
  • 2
2012-12-21, 11:03
Medlem
BaLLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trorduja
Tjena, jag är 19 år och oskuld, har flickvän, snart så vill hon väl ha sex. jag har berättat för henne att jag är oskuld och hon har berättat att hon legat med ett par killar. endast engångsligg till tvågångsligg däremot.

hur ska jag förbereda mig och hur kommer hon reagera? kommer jag vara sämst? nån som har några få tips

vet inte ens vad jag har för storlek på kondomen?!

har väl pillat och undersökt en massa tjejer, känner mig redo så. som sagt, några få tricks, tips?

Vad menar du med det?

Aja kör med fingrarna först sen är det hennes uppgift att få upp din slaka. Sen är det bara o stoppa in den.

https://www.youtube.com/watch?v=BY8_RRqKISE

Så här =)
Citera
2012-12-21, 11:22
Bannlyst
För tusan TS, att knulla är det enklaste som finns!
Utbildningen till att få knulla finns hos porrsidorna där dom pedagogiskt visar hur det går till hur själva akten går till

Vill du knulla 2:an, bröstknulla, BDSM etc..
Allt finns hos porrsidor
Citera
2012-12-21, 11:37
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Om det är första gången så är ett bra tips att du runkar någon timme innan, så ökar chanserna att det hela varar mer än 4 sekunder när du väl skall "komma till".
Citera
2012-12-21, 11:56
Medlem
Katzyns avatar
Eftersom hon vet om att du är det så ser jag inte problemet. Det är bara gulligt om det blir lite fumligt och tokigt i början, om man ändå redan är kära och tycker om varandra ändå. Ni får väl hjälpas åt. Så länge du försöker tänka på att det ska vara skönt och trevligt för henne (och det verkar du ju redan göra) så tror jag faktiskt inte det kan gå särskilt fel. Däremot blir det kanske inte jättebra för nån av er första gångerna, men det tar sig vartefter.
Citera
2012-12-21, 11:57
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trorduja
låter så jävla lätt ju! vad oroar jag mig ens för?! MEN ÄR DET MED KONDOMEN VIKTIGT ? klart det är men vafan, pinsamt att gå och handla kondisar ju

Haha hur är du pinsamt? 19 årig kille räknar med att få knulla?
Citera
2012-12-21, 13:25
Medlem
Om det är din första gång så är det väll och göra som vi alla andra fått göra, tuta & köra helt enkelt. Sex med sin partner kommer definitivt automatiskt medans "att knulla" lär man sig. Det är två olika saker som är exakt samma sak fast med, och utan känslor. Att ha sex med känslor med din partner är en dans på rosor. Man märker helt enkelt själv av djuriska instinkter på när det är för snabbt, sakta hårt, mjukt osv.

Medans när man knullar ett one night stand kan man tänka på sig själv till 100% eller försöka ge njutning till tjejen.

Bästa tipset jag kan ge dig är att hitta hennes klitoris och ha det som fokus hela tiden. Men sen är problemet att vissa tjejer tycker det är obehagligt att bli pillad där. Det är inget flashback kan hjälpa dig med egentligen för det finns inga "regler".

Det kan vara så att hon älskar att bli pissad på det vet man aldrig, personligen tycker jag det är sjukt men smaken är som baken
Citera
2012-12-21, 21:38
Medlem
Du kan ju ta henne hårt i tvåan!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem