Ja det kan ni få. När ni blir upphetsade så strömmar det blod till ert kön, efter en orgasm slappnar man av igen och den extra blodansamlingen försvinner. Kommer ni inte så tar det en stund innan det lägger sig, precis som för killar.
Senast redigerad av Puush 2012-12-20 kl. 00:43.
Blue balls = ont i pungkulorna, har ni tjejer någon pung kanske?
Men din mupp, allvarligt? Sexuell upphetsning ter sig på exakt samma fysiologiska sätt hos män och kvinnor. Tjejer har visserligen inga pungkulor men de har andra könsdelar.
Senast redigerad av Puush 2012-12-20 kl. 01:21.
Det känns i mina bollar när jag inte får komma så ofta. Vad fan beror det på? Trodde blue balls var uttryck för att avbryta en sexakt med en tjej för att man känner att det är fel. hahahahahaha ( ge mig svar )
Visst att det kan kännas efter avbrutet samlag eller annan självbefläckelse-aktivitet i bollarna om man inte får avfyra raketen.
Men riktiga Blueballs vill ni fan inte ha!
kunde inte gå på över en dag. Funderade på transport till sjukan för bungvred eller brock eller vad det nu kunde vara paketet började svullna en del.
Lösning
En jävligt försiktig runk med mycket "aj! fan" å en hel del xhamster me mysfilm kom ja tillslut av mig. 3 timmars sömn sen kunde jag stå upp och gå igen med fortsatt småvärk resten av den dagen..
Så snälla Tjej/kille som ligger med mig nästa gång. Låt mig bli klar.