2012-12-22, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superflash2
De va som f-n! Visserligen handlar det bara om 100kr skillnad men ändå. Vi får se vad de sänker det till på mellandagsrean (om de ens gör det, det är ju inte säkert)

Håller med dig.. dåligt utav Webhallen! Hoppas dem sänker den ordentligt under rean, dem har faktiskt haft ett par bra erbjudanden just på PS3an, men får hoppas rean slår dessa erbjudanden.

Och någon som vet vart man kan få tag på Wii, inte Wii U, utan vanliga Wii
Citera
2012-12-22, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trattfan
Jobbar på elgiganten... är sådär taggad inför mellandagsrean.. börjar 07.00

Vet du om ni kommer ha några PS3 / Wii Erbjudanden?

Haha, var bara tvungen
Citera
2012-12-22, 21:22
Medlem
trattfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R3LOX
Vet du om ni kommer ha några PS3 / Wii Erbjudanden?

Haha, var bara tvungen

Ja det kommer vi
Citera
2012-12-22, 21:29
Bannlyst
Citat:
Ja det kommer vi

får du verkligen sprida sån här insiderinformation? Du har säkertligen skrivit på avtal gällande detta innan du fick jobbet och det du gör är olagligt.
Citera
2012-12-22, 21:31
Medlem
Citat:
Ja det kommer vi

Det är inget du har specifik information på? Priser ungefär, eller är det paket erbjudande etc?

Vill du inte ta det över tråden så PMa gärna så kan jag även informera alla andra som är intresserade utav just dessa två produkter.
Citera
2012-12-22, 21:33
Medlem
Citat:
Ja det kommer vi

Liten sugen att skaffa mig ett xbox, men helst inte lägga ut allt för mycket. Kommer ni ha något xbox 360 erbjudande kanske?
Citera
2012-12-22, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av phum
Liten sugen att skaffa mig ett xbox, men helst inte lägga ut allt för mycket. Kommer ni ha något xbox 360 erbjudande kanske?

Förstår inte varför alla vill ha xbox!? :O, det kostar ju att använda Internet där, dessutom så är det din egen Internet. Visst har inte PS3 och 360 alla likadana spel, men men.
Citera
2012-12-22, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clappen
får du verkligen sprida sån här insiderinformation? Du har säkertligen skrivit på avtal gällande detta innan du fick jobbet och det du gör är olagligt.
Tja reklambladet från Elgiganten har ju redan skickats ut så mycket av det som de ska ha rea på är ju redan känt. Iallafall i gbg området.
Citera
2012-12-22, 21:36
Medlem
trattfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clappen

Haha det får jag garanterat inte göra
Men att vi skulle ha sånna populära saker på annons lär ju knappast göra någon förvånad!

Citat:
Det är inget du har specifik information på? Priser ungefär, eller är det paket erbjudande etc?

Vill du inte ta det över tråden så PMa gärna så kan jag även informera alla andra som är intresserade utav just dessa två produkter.

Känner inte direkt för att PMa någon, vem säger att det inte sitter en Elgiganten chef bakom datorn

Det enda jag kan säga är att jag blev sugen på en PS3a när jag fick reda på vad vi skulle ta för pris på den... och jag har redan en
Citera
2012-12-22, 21:38
Medlem
Citat:
Förstår inte varför alla vill ha xbox!? :O, det kostar ju att använda Internet där, dessutom så är det din egen Internet. Visst har inte PS3 och 360 alla likadana spel, men men.

Hade ett ps3 som mest samlade damm och sålde det för ca en månad sedan. Har länge varit sugen att testa Halo igen, eftersom jag älskade Halo: Combat Evolved på original xboxet när jag var liten och nu börjar ju trotsallt konsolen gå ner en hel del i pris.
Citera
2012-12-22, 21:39
Medlem
Citat:

Känner inte direkt för att PMa någon, vem säger att det inte sitter en Elgiganten chef bakom datorn

Det enda jag kan säga är att jag blev sugen på en PS3a när jag fick reda på vad vi skulle ta för pris på den... och jag har redan en

Haha, shit.. hoppas du har rätt alltså!

Nej men, haha även om jag vore ElGiganten chef (högst osannolikt, eller? ) så skulle jag inte förstå poängen att fråga folk på FB om erbjudanden på PS3 och Wii! Men när börjar rean då? Och kommer man kunna köpa PS3 erbjudandet från eran hemsida också?

Edit. Haha, nej bara PMa mig, sen kan jag sköta resten ifall någon är nyfiken.
Citera
2012-12-22, 21:42
Medlem
Citat:
Haha, shit.. hoppas du har rätt alltså!

Nej men, haha även om jag vore ElGiganten chef (högst osannolikt, eller? ) så skulle jag inte förstå poängen att fråga folk på FB om erbjudanden på PS3 och Wii! Men när börjar rean då? Och kommer man kunna köpa PS3 erbjudandet från eran hemsida också?

Edit. Haha, nej bara PMa mig, sen kan jag sköta resten ifall någon är nyfiken.

http://i.imgur.com/Hb1Xn.jpg
Där har du Elgigantens reklamblad för mellandagsrean i gbg iallafall, från sidan med ps3
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in