Citat:
Ursprungligen postat av kraven10
1. Det skrevs inte "samma sak" i alla dessa bilder.
2. Du kan omöjligt att ha barn. Jag tvivlar på att du inte hade blivit upprörd om någon kallade din dotter på 13-14 år för en hora som gillar att suga kuk. I så fall hoppas jag att du aldrig skaffar barn.
3. Poängen är att man kommer undan alldeles för lindrigt på internet. Var är reglerna...
1. Det skrevs
i princip samma saker (jag har sett alla bilderna och läst alla texterna på instagram) om alla tjejerna. Så om personen hade gått fram till mig och 50-60 andra personer och sagt
liknande saker (nöjd?) till alla, så hade jag verkligen inte tagit honom på allvar utan bara ruskat på huvudet åt stackarn och gått vidare.
2. Jag har både barn och barnbarn och jag skulle inte ha blivit upprörd om någon sagt ovanstående om min dotter -
om han även sagt det om 50 andra. (Dessutom var ju alla påståendena så sjukt och barnsligt överdrivna, att ingen tänkande människa rimligen kunde ta dem på allvar.) Om det däremot varit en anklagelse eller ett tillmäle som enbart avsett henne, då hade det varit en helt annan sak.
3. Här håller jag med dig helt och hållet.